verzamelpunt Amsterdam meet #8

[quote1354710337=skizo]
wat als je een groep die via Utrecht gaat al bij mekaar brengt en die jullie dan ontmoeten op Amsterdam

het is maar een suggestie
[/quote1354710337]

dat doen we ook.
 
[quote1354731555=skizo]
even een centrale tijd en plaats afspreken.
[/quote1354731555]

nou, de laatste trein (als je op tijd wilt zijn) vertrekt om 11:18, een half uur van te voren wacht ik iedereen op, dus dan kunnen jullie ook komen, toch?
 
[quote1354976094=Octavia]
Sticky nodig?
[/quote1354976094]

Sticky is altijd lekker octavia :>
Ik kom trouwens ook naar a'dam, ik kom vanaf amersfoort/hilversum.

Standaard zit ik achterin in de SPRINTER naar amsterdam. Mochten er meer bronies zin hebben om te chillen, Join meh. :>
 
ik zit met een probleem wij met school willen naar Amsterdam maarde uiteindelijke datum is nog niet bekend L( misschien iemand die kan helpem pm me dan zodat ik kan kijken of ik het met de leraren kan regelen
 
...wat? De datum is 15 december.. voor de grote meet. Dit is geen minimeet, nou ja, dit is een voor meet, om samen te reizen. Waarokm zou je hier leraren voor nodig hebben?
 
[quote1355065985=Harb]
...wat? De datum is 15 december.. voor de grote meet. Dit is geen minimeet, nou ja, dit is een voor meet, om samen te reizen. Waarokm zou je hier leraren voor nodig hebben?
[/quote1355065985]

niet dat ze allemaal meekomen alleen ik maar ik bedoel voor de opleiding van toerisme gaan we naar amsterdam ik neem niemand mee zoals leraaren maar gewoon ik ik en mezelf
 
[quote1355347327=AppleTeeny]
Ik ben er wel bij, maar voor mij gaat er ook een trein om 10:34 vanaf A'dam, waarom die niet nemen?
[/quote1355347327]

omdat we de laatste trein hebben waar we mee op tijd komen en ik weet uit ervaring dat bronies geen vroege vogels zijn (repstar *kuch kuch*) dus doe ik het zo laat dat ik de meeste bronies bij me heb, als je liever die trein eerder neemt vindt ik dat niet erg, maar wij nemen een trein later
 
Ik wou even wat vragen: ikzelf verzamel niet op A'dam want dat is voor mij gewoon niet praktisch, maar het zou goed kunnen dat iemand anders die ik ken dat wel doet.

Deze persoon is echter geen brony zelf, maar een journalist die komt kijken wat bronies nou precies doen op z'n meet. Ik heb al eerder een gesprek met hem gehad en hij is heel redelijk/aardig en is in mijn ogen compleet neutraal richting bronies.

Mijn vraag is of jullie er een probleem mee hebben als hij met jullie mee gaat naar Haarlem? Ik weet zelf nog niet zeker of hij met jullie mee gaat of op eigen aangelegenheid, maar hij gaat in ieder geval wel om dezelfde tijd.
 
[quote1355395102=Dutchcrafter]
Ik wou even wat vragen: ikzelf verzamel niet op A'dam want dat is voor mij gewoon niet praktisch, maar het zou goed kunnen dat iemand anders die ik ken dat wel doet.

Deze persoon is echter geen brony zelf, maar een journalist die komt kijken wat bronies nou precies doen op z'n meet. Ik heb al eerder een gesprek met hem gehad en hij is heel redelijk/aardig en is in mijn ogen compleet neutraal richting bronies.

Mijn vraag is of jullie er een probleem mee hebben als hij met jullie mee gaat naar Haarlem? Ik weet zelf nog niet zeker of hij met jullie mee gaat of op eigen aangelegenheid, maar hij gaat in ieder geval wel om dezelfde tijd.
[/quote1355395102]

Inb4 BNN :p
 
[quote1355404362=Dutchcrafter]
Ik wou even wat vragen: ikzelf verzamel niet op A'dam want dat is voor mij gewoon niet praktisch, maar het zou goed kunnen dat iemand anders die ik ken dat wel doet.

Deze persoon is echter geen brony zelf, maar een journalist die komt kijken wat bronies nou precies doen op z'n meet. Ik heb al eerder een gesprek met hem gehad en hij is heel redelijk/aardig en is in mijn ogen compleet neutraal richting bronies.

Mijn vraag is of jullie er een probleem mee hebben als hij met jullie mee gaat naar Haarlem? Ik weet zelf nog niet zeker of hij met jullie mee gaat of op eigen aangelegenheid, maar hij gaat in ieder geval wel om dezelfde tijd.
[/quote1355404362]

kan makkelijk we hebben al eerder een journalist gehad, die van het noord-Hollands dagblad, aangezien ik degene ben die de bronies vezamelt kan hij/zij makkelijk met ons mee, ik ben gekleed in een grijze jas met een paarse top hat.

kan hij/zij me makkelijk herkennen ^^, uiteraard mag je hem/haar zelf ook meenemen
 
Er wil nog iemand mee reizen, Cecilya. Pegasister met bruin, blauw en roze haar. Volgens mij kennen een aantal mensen haar al (ze was ook bij meet #7).
 
Als ik een beetje fatsoenlijk de smullers kan vinden, (waar is die ong? :p) sta ik daar vanaf 10:37. Wordt nog een hele klus om met zoveel spul op A'dam centraal over te stappen xD.
 
Back
Top