verzamelpunt Amsterdam meet #8

Moontune

Well-Known Member
hey bronies,

naam zegt het allemaal, zoals gewoonlijk verzamelen we bij de smullers, laat hier uw naam achter ik ik zet het op de lijst, tijden komen zodra ik eindlijk mijn nest ik ga en de tijden van de treinen opzoek

we verzamelen vanaf 10:45! om 11:18 vertrekt de trein!

~DJ moontune
 
Sweetasyou

(mischien is het ook een idee om te vermelden als mensen korting kaart heb van 40%, ik kan 3 mensen met 40% korting meenemen.)
 
Dusk-Sparkle meldt zich ook aan voor Amsterdam verzamelpunt bij de smullers voor. :)

(ik houd er niet van om op Sloterdijk over te stappen, dat ging de eerste keer goed (was ook tot op heden toe de laatste) ga liever in een groep naar Haarlem :) )
 
Lol, echt heel veel mensen die met de trein gaan moeten via amsterdam. Dat wordt een grote verzameling dan.
Als ik ga, en ik kan met dezelfde trein als jullie, dan wil ik ook bestbij jullie uit regio A-dam aansluiten. Iedereen die via utrecht komt moet uitstappen in Amsterdam
 
[quote1353137444=sweetasyou]
Sweetasyou

(mischien is het ook een idee om te vermelden als mensen korting kaart heb van 40%, ik kan 3 mensen met 40% korting meenemen.)
[/quote1353137444]

Same here, wie wil kan tussen Enschede en Amsterdam met korting reizen.
 
Volgensmij moet ik zoiezo via Amsterdam, maar ik reis altijd met meerderen samen en weet niet of ik het voor elkaar krijg om ze allemaal op een specifieke tijd op Amsterdam te laten zijn :p
 
[quote1353273873=Octavia]
Sticky nodig?
[/quote1353273873]

yes please, sorry dat ik niet eerder reageerde, had het hele weekend geen internet >.<
 
mensen die via Utrecht komen moeten ook via Amsterdam, ik denk dat we die twee groepen wel kunnen koppelen :p

ik kom overigens vanuit Den Bosch naar Amsterdam naar Haarlem, die gaat dus over Utrecht. misschien maak ik wel een pitstop in Utrecht om daar met de groep mee te gaan, naar Amsterdam, om daar aan te sluiten, en vervolgens met de ENORME groep richting Haarlem city te gaan. iemand daar voor in?

overigens stickied
 
[quote1353884668=stjonal]
mensen die via Utrecht komen moeten ook via Amsterdam, ik denk dat we die twee groepen wel kunnen koppelen :p

ik kom overigens vanuit Den Bosch naar Amsterdam naar Haarlem, die gaat dus over Utrecht. misschien maak ik wel een pitstop in Utrecht om daar met de groep mee te gaan, naar Amsterdam, om daar aan te sluiten, en vervolgens met de ENORME groep richting Haarlem city te gaan. iemand daar voor in?

overigens stickied
[/quote1353884668]

klinkt als een plan
 
Helaas meld ik me hiervoor af, ik moet tot 12 uur werken, maar zal wel op de meet verschijnen. Tot dan!
 
wat als je een groep die via Utrecht gaat al bij mekaar brengt en die jullie dan ontmoeten op Amsterdam

het is maar een suggestie
 
Back
Top