Vervoer 12 mei

[quote1336504468=Tom]
okay ik wil monster graag heen alleen ik heb geen 40 euro voor de trein tickets komt dr misschien iemand langs hardenberg of misschien zwolle?? ik zou heel graag mee willen en ook nog wel gedeeltelijk benzine kosten willen betalen.
[/quote1336504468]

ik word gebracht vanuit wierden (bij almelo), ik zal kijken of ik iets kan regelen
 
hey zou het kunnen dat eimand ons 4 almeerse bronies kan ophalen vanaf utrecht station? de weg is beetje confusing voor ons :s
 
Utrecht Centraal of Utrecht Maliebaan? Als het Utrecht Centraal is en je bent voor 11.30 bij de Burger King (loop je haast tegenaan als je vanaf elke willekeurige perron de trap omhoog neemt), dan staat daar een groep andere bronies (waaronder ik) die de bus van 11.44 naar hal 16 gaat nemen.
 
Zals ik herder in een sms heb aangegeven kan ik 3 tot 4 bronies ophalen vanaf het station en naar de meet brengen, ik zal rond 11:30 bij het station staan, herder heeft ook mijn nummer als het nodig is.
 
Dus, Bronies die reizen met de trein vanuit Rotterdam centraal. Willen jullie met een groepje reizen? Meld t zo snel mogelijk dan kan ik wat afspreken qua verzamelen en welke trein we nemen
 
[quote1336569372=Nanonium]
Utrecht Centraal of Utrecht Maliebaan? Als het Utrecht Centraal is en je bent voor 11.30 bij de Burger King (loop je haast tegenaan als je vanaf elke willekeurige perron de trap omhoog neemt), dan staat daar een groep andere bronies (waaronder ik) die de bus van 11.44 naar hal 16 gaat nemen.
[/quote1336569372]
oke ik ben er voor 11:30 al dus we w8en daar wel :D
 
[quote1336576202=MuffinSucker]
Ik heb zo'n Hema kaartje geclaimed, dus ik kan treinen wat ik wil. Kom maar op!
[/quote1336576202]
hoeveel kost zo'n ding dan?
 
[quote1336581310=toxic-stylez]
[quote1336576202=MuffinSucker]
Ik heb zo'n Hema kaartje geclaimed, dus ik kan treinen wat ik wil. Kom maar op!
[/quote1336576202]
hoeveel kost zo'n ding dan?
[/quote1336581310]
kost 16.50 euro alleen moet je 18+ zijn of onder de 12.
 
Okay, ik hou het heel erg simpel.

Besloten om bij deze meet te zijn (het was me ontgaan dat het al dit weekend is), dus we hebben nu een Rotterdammer met een auto die richting Utrecht gaat.

Omdat DissOrder niet mee gaat heb ik maar liefst tot maximaal vier plaatsen beschikbaar. Als je vanuit Rotterdam centraal mee wil liften, stuur me dan even een PM (twitter kan ook, [link=http://www.twitter.com/theartrix]@theartrix[/link]).
 
*kijkt op treinen vanuit amsterdam centraal naar utrecht centraal, en ziet dat er geen vertrekt om 10:43.
Oh Celestia, wat nu?
 
[quote1336603791=Harb]
*kijkt op treinen vanuit amsterdam centraal naar utrecht centraal, en ziet dat er geen vertrekt om 10:43.
Oh Celestia, wat nu?
[/quote1336603791]
umm ga eerder? >.>
 
Ik ga halverwege (trein die maar 1 keer stopt) instappen, dus het is wel handig te weten welke trein de andere bronies langs amsterdam nemen.
 
ALERT! voor de mensen die terug willen reizen vanaf maliebaan met de pendeltrein. de pendeltrein gaat niet later dan 17:11. dus wil je later dan zou je de bus moeten nemen!

http://9292.nl/reisadvies/station-maliebaan-utrecht/station-utrecht-centraal/aankomst/2012-05-12T2355

Btw: ik reis met de trein via leeuwarden langs zwolle naar utrecht, iemand meereizen? :p
 
[quote1336651622=Harb]
*kijkt op treinen vanuit amsterdam centraal naar utrecht centraal, en ziet dat er geen vertrekt om 10:43.
Oh Celestia, wat nu?
[/quote1336651622]

hmmmm interesant... 7 april was er wel nog een die om 10.43 vertrok en voor zover ik weet zijn de dienstregelingen niet verandert... het is wel een sprinter he geen intercity :p
 
vanaf Amsterdam centraal lijken er volgens ns.nl alleen maar intercities naar utrecht centraal te gaan.
zzP2k.png
 
Back
Top