Treindeal.nl

Baree

Well-Known Member
Ok, dit is kennelijk een ding nu. Een website die claimt gebruik te maken van de groepsretour van de NS (een kaartje waarbij je voor 55 euro met een groep vanaf verschillende vertrekstations in Nederland naar hetzelfde eindstation kan reizen). Ze vragen 10 euro pp, vervolgens verschijnt er op de website de datum en het eindstation, plus het aantal deelnemers wat meedoet. Dan is het de bedoeling dat er minimaal 6 deelnemers bijkomen, als dat lukt dan gaat de deal door en krijg je je kaartje. Lukt dat niet dan wordt de 10 euro die je hebt betaald teruggestort.

Ik heb een beetje gegoogled, ik zie nog niemand klagen over deze site. De groupsretour bestaat inderdaad, en de werkwijze zoals gepresenteerd op de website is logisch. Er gaan bij mij geen alarmbellen rinkelen, dus ik heb er een aangemaakt voor 20 februari naar Schiphol (voor HWcon op vrijdag dus). Zoals gewoonlijk bij dit soort kaartjes kan je op werkdagen pas na 9 uur reizen (maar aangezien HW's Eve om 16:00 begint zou dat geen probleem moeten zijn).

Als je zelf een groep samenstelt kan je misschien nog iets goedkoper uit zijn, maar dit is wel een makkelijke manier wanneer je geen groep hebt of te lui bent om er een te zoeken en 10 euro voor een retourtje anywhere-Schiphol vind ik al een mooi prijsje :p
 
Back
Top