Ponystreet-079 rap battle leaque @ meet 9# -inschrijf lijst- [GESLOTEN]

Ugh, de exacte reden dat ik NIET meer naar meets kom.
Dit soort achtelijke dingen.

Serieus, Rap Battle snap ik wel, maar dan zulke commerciele shit als zelf je eigen rapgroep willen starten.... Waarom is het zover gekomen met de nederlandse bronies? Tijdens de 1e meet dat ik er was, was er nog sprake van een vrijwillige donatie tijdens de meet, zodat de Orga wat te eten kon halen etc, nu grootse veilingen waar mensen voor veel te veel winst hun spullen proberen te slijten.
 
als ik eerlijk ben ben ik het wel eens met rarity, niet dat ik naar alle andere meets ben geweest maar ik vind dit ook best wel suf klinken.
maar ach ja ik ben niet de orga en ik beslis er niet over
 
[quote1364286982=Rarity]
Ugh, de exacte reden dat ik NIET meer naar meets kom.
Dit soort achtelijke dingen.

Serieus, Rap Battle snap ik wel, maar dan zulke commerciele shit als zelf je eigen rapgroep willen starten.... Waarom is het zover gekomen met de nederlandse bronies? Tijdens de 1e meet dat ik er was, was er nog sprake van een vrijwillige donatie tijdens de meet, zodat de Orga wat te eten kon halen etc, nu grootse veilingen waar mensen voor veel te veel winst hun spullen proberen te slijten.

[/quote1364286982]

Je moet niet vergten dat je binnen de brony community redelijk veel subcommunities hebben (die elkaar veelal ook overlappen), met name in de muziek. Rap/hiphop is er een van, al is die vooralsnog behoorlijk klein. De tijd dat we met 14 of 26 man op een grote meet waren is voorbij.

Dat niet iedereen heel veel zin heeft in rappen is voor te stellen. Maar niemand verplicht je immers om deel te nemen of verplicht je om hiernaar te kijken. Leven en laten leven, zou ik zeggen.

Maar schijnbaar zijn er mensen die er wel interesse in hebben en dus ook interesse om mensen te werven voor een eigen rapgroep. Er zijn momenteel iets van twee of drie groepen die zich proberen richten tot een muziekband. Waarom zou een rapgroep een uitzondering moeten zijn?

Je hebt het ook over de veiling. Eerder brachten we (als orga) zelf stukken in, met name (moeilijk te vinden) blindbags en wat andere toys van de winkels of overseas. Tegenwoordig draait de veiling zo goed als volledig op inbreng van artiesten die zelf spullen maken.

Natuurlijk wil je veel winst maken; dat is het doel immers van een veiling. Maar je moet niet vergeten dat artiesten (die dat willen) ook een deel van de opbrengst krijgen. De rest gaat naar de grote pot met geld waar we zaalhuur, verzekering, boodschappen en ander prullaria (zoals papier, potloden en toebehoren) van betalen.
 
[quote1364314861=TCLF]
en wat als je totaal niet kan rappen? :)
[/quote1364314861]
Is niet erg toch? Je hoeft NIET mee te doen. :) ik ken genoeg mensen die het ook niet kunnen maar gewoon voor de grap freestylen en het op youtube zetten.
 
[quote1364314955=Rarity]
Ugh, de exacte reden dat ik NIET meer naar meets kom.
Dit soort achtelijke dingen.

Serieus, Rap Battle snap ik wel, maar dan zulke commerciele shit als zelf je eigen rapgroep willen starten.... Waarom is het zover gekomen met de nederlandse bronies? Tijdens de 1e meet dat ik er was, was er nog sprake van een vrijwillige donatie tijdens de meet, zodat de Orga wat te eten kon halen etc, nu grootse veilingen waar mensen voor veel te veel winst hun spullen proberen te slijten.

[/quote1364314955]
 
Back
Top