[poll] Meet #12 Nabespreking

meh, ik en een paar anderen zaten boven de aflevering te kijken, maar het galmde zo hard dat je maar 10 procent van de woorden kon verstaan. Voor de rest was de verdeling..ongezellig. En ook was er geen goede plek om ff te chillen zegmaar (we richtten wat bij de WC in, maar het was niet echt wat we daarmee wilden.) In een meet moet je ook ff rustige plekken hebben waar je gewoon kan chillen/praten zonder dat de muziek er door heen ging. Ook dacht ik dat het verschil tussen ruimtes te groot was en het daardoor een beetje afzonderend werkte (op een foute manier)

maar goed, de orga moet maar beslissen wat ze willen doen ermee
 
Was een gezellige meet.
Vond het erg jammer dat er geen teken wedstrijd was zoals dat voorheen er wel eens is geweest. Er was ook erg weinig ruimte om ergens te zitten en te tekenen.
 
[quote1390952991=Skullcoat]
Weet iemand trouwens voor hoeveel mijn en Gerpie's MLP ringen zijn geveild
[/quote1390952991]
volgens mij was de ring met logo niet geveild, maar kan het mis hebben.
De hoeveelheid was dacht ik niet hoog. volgens mij 5 euro max, maar correct me if I'm wrong.
Ben niet echt bij de les gebleven tijdens de veiling omdat ik oog had op wat anders, dus als iemand het wel zeker weet (Discord bijvoorbeeld) dan graag goed doorgeven ^_^
 
Tsja, ik zie een hoop gezeur over de locatie, maar er valt niet veel om kieskeurig over te zijn. Haarlem Business Center is in veel opzichten ideaal, maar VEEEEEL te duur voor non-profit gratis entree evenement als dit. Het is extreem lastig om voor een schappelijke prijs een ruimte te vinden waar je ruim honderd bronies hun ding kan laten doen voor een dag.

Dit is een ruimte die ideaal is want: a. Hij is veel goedkoper, b. Is qua oppervlak groter dan Haarlem Business Center (Oh ja echt wel, ik snap niet dat mensen zeggen dat het krap was...).

Kou? Het is januari, trek iets meer aan dan een t-shirt. Als je ff wil chillen kon je buiten gaan staan.

Privé ruimte? Kom op zeg, je komt niet naar een grote meet om je af te zonderen. :p

Enige klacht waar ik het wel mee kan vinden is de akoustiek, de episode was bijna niet te verstaan vanwege de galm. Maar daar kun je weinig aan veranderen helaas.

Al met al vond ik hem zeer geslaagd. Erg gezellig gehad, veel mensen weer eens gezien, lekker bijgekletst, wat gezelschapsspellen gespeeld... En daar gaat het om vind ik. Bedankt voor het mogelijk maken van deze twaalfde meet. :)
 
^ Dat. Agreed.

Oké, de orga heeft wat punten genoteerd waar naar gekeken zou kunnen worden m.b.t. de Dokzaal, maar ook is de inbreng van de community heel belangrijk. Het bedenken van evenementen en het maken van spullen voor de veiling wordt bijzonder aangemoedigd.
 
De ligging van het gebouw was perfect! Echt heel goed om te bereiken.
Kou? Je hebt gelijk het is inderdaad winter, maar dan nog heb je mensen die koukleumen zijn en het toch wel warm verwacht in een gebouw/woning/etc. Dus ja dan hoor je altijd wel wat.

Het enige ECHTE erge wat ik vond aan het gebouw waren de wc's.
De wc's beneden waren niet in gebruik en ik kon ook zien waarom (verstopping ofzo?), maar de wc's die wél in gebruik waren, waren zo vies als WAT. Dat vond ik echt een schande als je mensen ontvangt.

Voor de rest was het geluid erg galmend inderdaad. De stream kon je nauwelijks horen en ook als er door de microfoon werd gesproken, maar als je even het geluid aanpast of de manier van spreken, dan kan dat zeker al verbeterd worden.

Voor de rest vond ik het wel goed neergezet, alleen de duidelijkheid van evenementen e.d. vond ik wat minder.

En volgende meet MEER dingen om te doen :D
Samen gamen, Pony-karaoke, Pony-quiz etc.
Het maakt niet uit wat, als er maar meer dingen met elkaar gedaan wordt i.p.v. praten.
Ik ben zelf toch wel social awkward, dus had meer gehoopt dat er evenementen waren die je met mensen samen kon doen. Ik heb t/m 16uur eigenlijk vrijwel niks gedaan alleen maar beetje gezeten (ook omdat ik mensen niet zomaar kan aanspreken ligt aan mijzelf hoor). Daarna was het echt GE-WEL-DIG de 1 na andere gezamelijke ding dat is wat mij echt veel plezier deed.

Misschien dat je er wat aan hebt, maar misschien ook niet :p
Het is tenslotte ook allemaal de orga's keuze met wat er allemaal gepland wordt enzo. :)
 
Ik denk dat het ook een beetje de verantwoordelijkheid van de mensen zelf is om de wc's goed te houden. Er was een wc voor mannen en vrouwen maar na een tijdje ging iedereen bij elke. Als gevolg zag ik na een tijdje bij beide wc's een plas op de vloer liggen. No idea of dit ook plas was of water maar ik vind dat je de toiletten zelf ook goed mag schoonhouden.
 
Tsja, als de toiletten lekken o.i.d. kun je niet van iedereen verwachten dat ze telkens het water opruimen. Het lijkt me niet dat de gasten consistent overal naast de pot hebben gepist dus ik denk niet dat het echt urine was. xD

Ik heb ook geen vies toilet gezien eigenlijk? Maar doorgaans is het ook een gewoonte van mij om een toilet minstens zo schoon achter te laten als dat je het hebt gevonden, en dat vind ik geen rare gewoonte. :)

Hoewel het bij mij wel erg is, aangezien ik het soms zelfs heb bij toilethokjes bij festivals (die zijn SUPERSMERIG). Meestal laat ik ze echter voor wat ze zijn, want daar valt dan echt niets meer aan te doen xD
 
[quote1391613214=Dragonshy]
En volgende meet MEER dingen om te doen :D
Samen gamen, Pony-karaoke, Pony-quiz etc.
Het maakt niet uit wat, als er maar meer dingen met elkaar gedaan wordt i.p.v. praten.
Ik ben zelf toch wel social awkward, dus had meer gehoopt dat er evenementen waren die je met mensen samen kon doen. Ik heb t/m 16uur eigenlijk vrijwel niks gedaan alleen maar beetje gezeten (ook omdat ik mensen niet zomaar kan aanspreken ligt aan mijzelf hoor). Daarna was het echt GE-WEL-DIG de 1 na andere gezamelijke ding dat is wat mij echt veel plezier deed.
[/quote1391613214]

Qua events is het meer de bedoeling dat deze door de community worden georganiseerd. We willen hier als orga graag bij helpen, maar we hebben op het moment geen plannen om meer events op te zetten dan we op het moment doen.
 
hier wat foto's van die kleine Engelse gast die er maar iets van een kwartier was:
1780721_620581117996193_2039358452_n.jpg

1507634_620581107996194_1421676464_n.jpg

1505300_620581114662860_744397004_n.jpg

1619603_620581144662857_367001455_n.jpg

1654199_620581147996190_253831980_n.jpg

1512461_620581154662856_1591801390_n.jpg
 
Back
Top