[poll] Grabbelton feedback

Ossie

Well-Known Member
Zoals jullie wellicht weten hebben ik en TornadoTwist een grabbelton gemaakt en met deze rondgelopen op meet 13. Wat jullie misschien niet weten is dat hij compleet leeggevist is en we afgerond €50 aan de orga hebben gedoneerd.

Nog even wat verduidelijking over de grabbelton:
- De grabbelton kostte €2 per graai
- In de grabbelton zaten allerlei pony figuurtjes (blind bags, fashems en buidable vinyls)
- 50% van de opbrengst ging naar de orga. De andere 50% bleef bij ons, als vergoeding voor alle spullen die erin zaten.
- In totaal zaten er 50 figuurtjes in.
- Er was één gouden blind bag, wie die vond kreeg 2 muffins en mocht nog eens graaien.

Graag willen we jullie feedback horen over de grabbelton, en of jullie de grabbelton op meet 14 terug willen zien.
Wat vonden jullie van de prijs, de inhoud en de vindbaarheid van de grabbelton? Wat zien jullie liever, of wat juist niet? Nogmaals een gouden blind bag? We horen het graag in een reactie op het topic (en/of antwoord in de poll).

Bedankt!
 
Nog even een melding. Ossie en ik hebben een mogelijkheid gevonden om weer genoeg BB's te hebben (wss 50+) om de volgende x weer een grabbelton te doen indien gewenst. :)
 
Ah... Als ik had geweten dat er meer dan alleen blind bags in zaten had ik ook wel gegraaid. In ieder geval leuk idee.
 
De grabbelton was een super Idee. :) hier moet je echt mee doorgaan. ik raad echter wel aan om wat meer dingetjes in de ton te doen dan alleen maar blindbags.
 
[quote1401732837=OceanBolt]
ik raad echter wel aan om wat meer dingetjes in de ton te doen dan alleen maar blindbags.
[/quote1401732837]
Suggesties? :)
 
Buck, ik wist dat jullie er stonden, waar jullie stonden, ik wilde grabbelen, maar for whatever reaseon, heb ik het niet gedaan.

Nou ja, volgende keer beter.

Buiten dat, vond ik het best een gaaf idee en zeker een tweede poging waard.
 
uhm... feedback geven...
ZEER VERSLAVEND!!
Als het aan mij ligt, geen grabbelton meer, want dat kost mij veel te veel :p

Nee echt het was heel leuk dat jullie dit gedaan hebben, en ik zie het makkelijk terugkeren de volgende keer :D
Gouden Blind Bag? Volgende keer weer :D Alleen denk ik toch iets anders dan (geplette) muffins haha :p
Misschien als gouden BB prijs iets van officiële merch? Brushable of BB set ofzo? Hoeft natuurlijk niet al te duur te zijn ;)

In de grabbelton mogen wel kleine dingetjes er in gedaan worden, maar moeten wel moeilijk van elkaar te onderscheiden zijn. Ik kon namelijk zo voelen welke een Mash'em was en welke een buildable :p
Alhoewel ook wel makkelijk, want ik hoef ze niet, dus kon iemand anders ze grabbelen ;)


Al bij al:
- Grabbelton is echt een TOF idee :D
- Gouden BB? Blijven doen ;)
- Prijs als je gouden BB pakt? Iets wat zeer interessant is waardoor je wilt blijven grijpen. Vond de muffins wel een leuk idee, maar niet iets om expres voor te grabbelen ;)
- Aantal prijzen? Meer dan genoeg (voor mij te veel :p )
 
Ik vond het een super idee!
Het enige wat ik heb te melden is dat wat ik gegrabbeld had niet helemaal heel was :(
rarity's achterpootje was gebroken, kwam ik later pas achter.
makelijk gefixed met een stukje playdough (wou niet rechtop staan) maar toch :p
 
[quote1401837691=poképony]
Ik vond het een super idee!
Het enige wat ik heb te melden is dat wat ik gegrabbeld had niet helemaal heel was :(
rarity's achterpootje was gebroken, kwam ik later pas achter.
makelijk gefixed met een stukje playdough (wou niet rechtop staan) maar toch :p
[/quote1401837691]
Oei oei :O
was het een blind bag of een ander soort figuurtje van Rarity?
 
[quote1401858893=poképony]
Ik vond het een super idee!
Het enige wat ik heb te melden is dat wat ik gegrabbeld had niet helemaal heel was :(
rarity's achterpootje was gebroken, kwam ik later pas achter.
makelijk gefixed met een stukje playdough (wou niet rechtop staan) maar toch :p
[/quote1401858893]

Goed dat je het even zegt, onze excuses! Wil je bij de volgende grabbelton een keertje gratis grabbelen?
 
[quote1401893759=BronySnapple]
Ik vond het awesome :D heb vaak gegrabbeld :p
[/quote1401893759]
Maar niet zo vaak als mij denk ik
scootangel.png
 
[quote1401916476=Dragonshy]
[quote1401893759=BronySnapple]
Ik vond het awesome :D heb vaak gegrabbeld :p
[/quote1401893759]
Maar niet zo vaak als mij denk ik
scootangel.png

[/quote1401916476]
Denk het ook niet :p
 
Back
Top