[poll] Dansen!

Marverinno

Well-Known Member
Dansen!

Iets wat ik al sinds Winter Wrap-up heb overwogen om te doen is Choreografie maken voor de nummers van de Show.

Uiteindelijk heb ik toch maar besloten om het binnenkort waar te gaan maken en vroeg ik mij af of mensen zich zouden interesseren in een danslesje op een grote Meet.

Echter zit ik op het moment met een blessure aan mijn knie(ironisch genoeg door te dansen :( ) en kan ik niet veel uitvoeren tot aan half oktober maar zal hierna aan de slag gaan indien er genoeg animo voor is. (En indien er op grote meets ruimte voor is.)

Als ik zo vrij mag zijn iemand te quoten:
"Mensen dansen toch wel, een beetje orde in de chaos kan geen kwaad."

Dus... interesse? :D
 
[quote1377090793=Moonlight]
Ik vind line-dancing geweldig om te zien, als het zoiets is, top! :p
[/quote1377090793]


Niet zozeer line-dancen.
Gewoon een dans die de bewegingen van de show in acht neemt en deze in vloeiende lijnen zal samenvoegen.

Denk dat je dan aan Raise This Barn moet denken, maar de rest zal
hoogstwaarschijnlijk weinig line-dance zijn.
 
damn een hele chorero.een hoop werk om in elkaar te zetten en het zal denk ik toch meer dan een middagje op een meet duren om zo'n choreo fatsoenlijk uit te kunnen voeren (vooral omdat je met 95% niet-dansers werkt). Desalniettemin ben ik wel benieuwd
 
[quote1377095585=Locutus]
damn een hele chorero.een hoop werk om in elkaar te zetten en het zal denk ik toch meer dan een middagje op een meet duren om zo'n choreo fatsoenlijk uit te kunnen voeren (vooral omdat je met 95% niet-dansers werkt). Desalniettemin ben ik wel benieuwd
[/quote1377095585]

I understand this completely, en ben zelf ook benieuwd of bronies een uur of langer hun aandacht bij een dans kunnen houden. Voornamelijk worden er ook *simpele* K-pop en J-pop dansjes geleerd aan mensen in een uur of 2 op meeste animé-conventies dus wat dat betreft is het te doen als ik het simpel houd.... helaas ben ik niet een simpele danser :p
 
[quote1377097874=Marverinno]
Niet zozeer line-dancen.
Gewoon een dans die de bewegingen van de show in acht neemt en deze in vloeiende lijnen zal samenvoegen.

Denk dat je dan aan Raise This Barn moet denken, maar de rest zal
hoogstwaarschijnlijk weinig line-dance zijn.
[/quote1377097874]

Hm close enough. :p
Ben hoe dan ook benieuwd wat je er van kunt maken, maar sowieso de aandacht vasthouden zal nog wel het lastigste worden.
 
Naar mijn ervaring met dansles, als je een geïnteresseerde groep hebt en je rekent niet op high-class choreografie maar je richt je in plaats daarvan op simpele passen die iedereen uit kan voeren, kun je in een half uur een dans van 2 minuten overdragen aan een groep. Maar wij zouden de choreo samen in elkaar gaan meubelen toch? ;)
 
Back
Top