Nabespreking Meet 17

De meet was Awesome! Mijn contact maken met anderen ging weet ik hoeveel keer beter. Gezellig met mijn schoolgenoten geweest, alles was goed. Nog steeds stom voor mij dat ik vandaag pas jarig ben. Maar maakt niet uit. Heb genoten. Hopelijk zie ik jullie snel weer.
 
Het was weer leuk, mooie locatie ook. Bizar alleen hoe snel de tijd ging. Dat tekendoorgeefspel tho... XD kwamen de meest bizarre dingen uit. Pics volgen!
 
Voor mij was het de eerste keer, en heb me prima vermaakt. In de middag vooral spelletjes gespeeld en voor toeschouwer spelen bij het tekendoorgeefspel. De zanger bij de after was wel tof maar ik hoorde pas achteraf dat ze in de andere zaal episodes hadden zitten kijken. Die kerstboom tho.

Qua locatie: hele mooie locatie die ook zeer goed bereikbaar met de auto is.
 
[quote1457373839=barbeque]
ik hoorde pas achteraf dat ze in de andere zaal episodes hadden zitten kijken.[/quote1457373839]

Niet veel gemist hoor. We kwamen op de helft van S1 E2... :derpy:

Anyway... Ik vond het een geslaagd feestje. en toplocatie. Leuke mensen en veel gelachen. I call Geslaagd. :pjoy:
 
ik vond het echt geslaagd veel nieuwe bronies leren kennen en praatje mee gemaakt awsome locatie :D super ^^ cya all another time ^^
 
[quote1457882835=DitzyDoo]
What vonden Julie ervan? :D
[/quote1457882835]
Ik had er zin in.

Met de nadruk op 'had'.

Eens en nooit meer. #paardenfissa

Typt, met 'tot de volgende keer maar weer' groetjes,
Stjonal
:twicane:

Ps. grapje natuurlijk :derpy:
 
Back
Top