Nabespreeking Meet #6

[quote1341772817=Marcoooootje1]
Het was zeker weer leuk :D al vond ik het wel jammer dat het deze keer een stuk rustiger was dan de vorige meet in Hal 16.
Maar de orga had het wel weer goed geregeld enzo, en het was fijn dat we uiteindelijk wel naar buiten mochten, want ik liep soms echt naar adem te snakken xD het was zeer warm binnen.
Misschien volgende keer ook maar meerdere shirts meenemen zoals Guynio deed, het is vervelend om de hele dag met een bezweet shirt rond te lopen.
Ook was het wel grappig om furries tegen te komen op het station, er waren een aantal die ik nog wel kon, heb ik die ook weer eens gesproken :3
Verder weet ik er weinig aan toe te voegen, behalve dat ik weer uit kijk naar de volgende meet ^^
En hopelijk komen er nog meer fotos! Grappig dat ik zover alles heb weten te ontwijken, behalve 1 maar die is helaas niet goed gelukt. Ninja skillz?

[quote1341768766=Enfy]
Moeilijk maar ik heb mijzelf toch gevonden op 1 foto: http://bronies.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=5115 xD
[/quote1341768766]

Wie ben je eigenlijk in de foto?
Lite-Sparkle of John had het vaak over je en ik moest je ook bellen om te zeggen dat we iets later kwamen, dus nu ben ik wel benieuwd xD
[/quote1341772817]


Marco, Enfy is degene met het Nyan Cat t-shirt, een beetje middenrechts ongeveer.

Meet was superleuk :>

ik typ morgen wel een gigantische post, maar ik heb eerst nog een belangrijke mededeling.


Ik heb namelijk nu momenteel in mijn bezit een soort van treinkarretje, dit is NIET van mij. iemand van de meet is dit vergeten mee te nemen/kwijtgeraakt. aangezien ik er voor de gein dibs op roepte, werdt het aan mij gegeven als taak om ervoor te zorgen dat dit bij de rechtmatige eigena(a)r(es) terecht komt. mocht je iets zijn kwijt geraakt op de meet wat voldoet aan deze beschrijving neem dan asjeblieft contact met me op via PM. het liefst Z.S.M zodat ik het op de eerstvolgende meet kan teruggeven aan de eigenaar.

oh ja, @persistency, dat ben ik. over mijn OC moet je een liedje schrijven :3

dat was alles.
 
Laat ik ook eens een mooi berichtje.. ehh teveel tekst typen over mijn eerste ervaring met een bronymeet xD

Voor luie mensen: meet was geniaal awesome geweldig en zodra ik kan zal ik komende tijd(lees: over 1.5 maand) meer meets gaan bezoeken.

Ok, en nu voor de mensen die zich zo erg vervelen dat ze mijn stuk tekst willen lezen..

Gister was dus mijn eerste ontmoeting met bronies, ok, ken er al 3 maar dat maakt niet uit, eerste keer na 5 maanden in de irc rondhangen waarvan 3 ofzo te actief en na een keer of 5000 de vraag gekregen of ik naar een meet kwam, was ik er eindelijk eens een keer. Maar ik ben weer typisch palm, ik haat het ov, en het ov haat mij. Was dus maar 4 uur te laat(2 uur later dan gepland...). Mis natuurlijk een metro, trein met vertraging waardoor ik een bus mis en een half uur mag wachten, maar ik kwam op de meet, daar gaat het om.

Geniale was, kwam dus die zaal in, even momentje van wow, en zag gelukkig gelijk yohanna, die mij ook te snel herkende. En toen wist blijkbaar iedereen die mij kent dat ik er was. En kwam ik erachter dat bronies echt teveel van huggen houden en dat ik daar nog altijd geen fan van ben. Maar ik heb wel ontdekt dat je niet doodgaat van hugs krijgen, dus dat is toch iets positiefs xD

Nouwja, toen ging het dus snel, bleek mensen te kennen, taart aan hydra gegeven(ik blijf je er nu aan herinneren, volgende keer neem je hem voor mij mee want dat had je soort van beloofd :p) en werd gelijk meegesleept voor een paar potjes ponyhunt die trouwens geniaal waren. Was dus ook gelijk eerste ervaring met RL ponyhunt, en ja, ik had er iets teveel lol in, ook als ik er gelijk uitlag xD maar we hadden uiteindelijk wel taart(echt, voortaan blijf ik gewoon de persoon met taart aanwijzen als burgemeester, taart is beter argument dan kleintje zijn. O,ja en kleintje was geweldig ookal weet ik nog steeds niet hoe je echt heet. En sorry dat ik je steeds kleintje noem.)

Na de ponyhunts naar de veiling wezen kijken samen met somepony. Gekke mensen met teveel geld, en ja, stiekem ben ik jaloers dat je zo makkelijk geld kan uitgeven aan ponies, want dat wilt iedereen toch gewoon? Hoop nu maar dat ik gewoon de loterij win, zonder mee te doen xD Maar uiteindelijk heb ik wel een hele mooie zonnebril met handtasje van RD gekocht, want ja, ik heb nog niet genoeg zonnebrillen en een zonnebril van RD is gewoon een zonnebril die ik moet hebben in mijn collectie. Zal nog wel een keer een foto maken van als ik hem opzet ofzo(weet nieteens of dat wel lukt want kinderzonnebril xD)

Daarna nog met wat mensen gepraat, LordLeBrand moest me natuurlijk echt even bijna dood laten schrikken toen hij de tekst op zijn button veranderde xD Rondjes gereden op Guus zijn eenwieler want eenwielers zijn hip, en nog met wat mensen gepraat. Heb echt met teveel mensen te weinig gepraat, maar dat komt volgende keer wel goed als ik er wel een keer op tijd ben..

Na de meet kon ik meerijden met Wessel en TheArtix, nog bedankt daarvoor. En reden er nog 2 anderen mee, wat dus wel een gezellige rit naar rotterdam was. Maarja, daar moesten Wessel en ik even racen naar de metro, die we gelukkig net wisten te halen want anders hadden we de laatste bus naar huis gemist. Bij Wessel blijven slapen, beetje dood nu maar was een geslaagd weekend! (en Wessel, volgende keer was jij af!)

Wacht even... waarom typ ik nu zoveel tekst, er is toch niemand die het gaat lezen xD Voor de mensen die geen leven hebben, leuk dat je mijn samenvatting van mijn dag gister na 4 uur 's middags gelezen hebt. Nu is je leven vast compleet xD Maar de meet was gewoon geniaal, volgende keer ga ik er echt gewoon heel de dag zijn(als ik niet hoef te werken...) en proberen nog wat minimeets te bezoeken zodra ik in pijnacker zit. Dus mij zul je wel vaker zien verschijnen!(maar dan ga ik geen te lange post erover schrijven, of ik moet me vervelen zoals nu)
 
[quote1341776026=Thermor]
[quote1341699491=Wolf]
Meet was awesome :eek:
iets totaal anders dan de BE meets(uitbundiger? op BE meets word ik nooit tacklehugged als ik aankom =p) sowieso groter en vond het eigenlijk ook leuker (of zou het beter vinden als ik wat meer mensen kende).

unrelated: vraag me af hoeveel ik heb overpaid voor die bronycon poster :3 was t in elk geval waard.
[/quote1341699491]

oooow, dus jij was die gek die 110 euro voor dat stukkie papier heeft betaald? /sarcasm

Ach lekker belangrijk, zolang jij het maar waard vind.



Maar even On Topic, super gezellige meet, ik heb me heel erg vermaakt, en ik hoop dat de volgende weer groter en leuker is =D
[/quote1341776026]

nope, 70 maar :3
en met al het gratis eten/drank/huren zaal/moeite die de orga erin stak vind ik dat + die rarity brushable nog niet eens overpaid. 50 voor swag en 50 voor volgende meet is een mooi getal vind ik.
 
[quote1341776162=Lite-Sparkle]
Marco, Enfy is degene met het Nyan Cat t-shirt, een beetje middenrechts ongeveer.

Meet was superleuk :>
[/quote1341776162]

Oh dan weet ik dat ook weer, ik heb hem wel vaak voorbij zien lopen!

En @ Palm, ik heb geen leven en vind het leuk om mensen hun samenvattingen en opmerkingen over de meets te lezen, vooral van mensen die voor de eerste keer bij zo'n grote meet zijn geweest en wat hun indruk daarvan is.
Ook leuk je eindelijk irl gesproken te hebben, ook al was het maar voor 1 seconde XD
Al kom je de volgende keer weer denk ik wel dat het nog een stukje drukker is, tegen de 200 aan ofzo inplaats van rond de 140, omdat deze keer er veel op vakantie waren naar mooie landen zoals Schotland *kijkt boos en jaloers naar MrTheapot*
 
Ga ik eindelijk een keer op vakantie, is er een meet waarbij maar liefst DRIE communities samen komen en wel drie toffe... Volgende meet ben ik te zeker bij, no matter what!
 
[quote1341779250=Palmboom]
Laat ik ook eens een mooi berichtje.. ehh teveel tekst typen over mijn eerste ervaring met een bronymeet xD
[...]
Wacht even... waarom typ ik nu zoveel tekst, er is toch niemand die het gaat lezen xD Voor de mensen die geen leven hebben, leuk dat je mijn samenvatting van mijn dag gister na 4 uur 's middags gelezen hebt. Nu is je leven vast compleet xD Maar de meet was gewoon geniaal, volgende keer ga ik er echt gewoon heel de dag zijn(als ik niet hoef te werken...) en proberen nog wat minimeets te bezoeken zodra ik in pijnacker zit. Dus mij zul je wel vaker zien verschijnen!(maar dan ga ik geen te lange post erover schrijven, of ik moet me vervelen zoals nu)
[/quote1341779250]Dit typ je omdat er altijd mensen zijn die het wel helemaal lezen en het hartstikke leuk vinden! Echt heel erg zitten grijnzen hier terwijl ik je verhaal las. Volgens mij hebben we elkaar buiten heel kort gesproken toen je aankwam, als dat inderdaad zo is: you owe me a hug! That is all.
 
Gezellige meet en de tijd vloog voorbij. Ik vond het leuk om:
- In een overvolle bus te zitten en mensen te zien uitstappen om vervolgens op de volgende bus te wachten
- Kolonisten van katan te spelen alhoewel het best lang duurde
- Polonaise voor een half uur te doen
- Een RD te winnen voor 14 euro
- In de trein met oude vrouwen in discussie te gaan over MLP
 
De eerste meet voor mij. Mijn doel was om nieuwe mensen te ontmoeten met de zelfde liefde voor MLP. Wetend dat alle bronies gaan voor love and tolerance, wist ik dat ik wel in de groep zou passen. Ik heb een hoop coole mensen ontmoet. Ik heb voornamelijk rondgesnuffeld en veel verschillende mensen aangesproken. Ik heb ook nog de steden en ridders uitbreiding van Catan gespeeld. Hoewel het best lang duurde vond ik de game erg tof, vooral omdat het je tactisch uitdaagt. Ik had wel gehoopt dat we een paar afleveringen van de show zouden kijken. Maar ondanks dat heb ik me erg vermaakt ^^. Gelukkig reed de trein op tijd en heb ik met vier andere bronies in de trein gezeten. Ik heb mezelf lopen zoeken op de foto's ik heb mezelf 2 keer gespot, maar wel onherkenbaar afgesneden (voor anderen)... Na de meet ben ik nog met drie anderen bij de KFC gaan eten, al was het voor de fameuze citroendoekjes :p.
Al met al een geslaagde meet, ik kom de volgende keer zeker weer! /)
 
@Palmboom: ja je ziet wel er zijn degelijk mensen bij die het helemaal lezen (ik had het ook net gedaan)
is leuk dat je flink hebt vermaakt die heledag
 
[quote1341818149=WildCard]
@Palmboom: ja je ziet wel er zijn degelijk mensen bij die het helemaal lezen (ik had het ook net gedaan)
is leuk dat je flink hebt vermaakt die heledag
[/quote1341818149]

Hele dag? Blijkbaar heb je het belangrijkste gedeelte gemist xD Was er pas halverwege de meet door hatelijk ov. Heb me daarvoor ook wel vermaakt hoor, al heb ik een moment gehad dat ik dacht: ik draai me om, had toen de 4 uur in het ov zitten die dag al gehaald, maarja, kon de meet niet missen dus ging leuk verder reizen.

Hoop er volgende keer wel echt een hele dag te zijn!
 
[quote1341819952=EvilPlatypus]
@sweetasyou: Heel veel plezier met die tas en, echt, je had um zo mogen hebben hoor! Verder excuses voor hoe het gesprek eindigde met Apple Bloom, ik ben sociaal nogal een kluns en had nogal de Fluttershies voor het merendeel van de dag. Hoop je in elk geval op een volgende meet weer te spreken!
[/quote1341819952]

Ik weet het bedankt er voor, maar ik wou er toch graag iets voor geven omdat ik de tas graag wou en op de vorige meeting er ook op geboden had had ik zo iets van dan geef ik er wat voor want anders had ik hem ook gekocht, helaas wist in niet dat het geld ook kon worden overmaken.
Maakt niet uit, Ik ben ook niet zo goed in gesprek in real live enkel als ik mensen goed ken of op msn ben ik net pinkie pie, en anders fluttershy.
Volgende meeting ben ik er zeker weer bij.
 
@Palmboom: oke je had een deel gemist v'd dag mare na de meet ging voor jouw nog door, zo vandaar dat ik zei: de heledag...
 
Ben er ook achter gekomen dat ik een paar mensen vergeten ben te huggen, die krijgen de volgende keer als ik ze zie gewoon een dubbele hoeveelheid hugs (o.a. Gerpie, EvilPlatypus en Orger plus een stuk of 100 andere bronies)
 
TL;DR : 110% Awesomeness compressed into 5 hours of madness.

Het was zeker gezellig, veel bekende gezichten, veel nieuwe gezichten. Ondanks dat vele lekker druk waren (positief bedoelt) kon je toch nog in het rokershok wat rust vinden waar volop Flux werd gespeeld en enthousiast aan de snaren werd geplukt. Een celestia MCdolan weten te scoren, ondanks de prijs die zowel pijn deed aan mijn hart als aan mijn portomonee. Maar worth it. De veiling duurde naar mijn mening een beetje lang, en doordat de eerdere modellen duur weg gingen en de latere modellen heel goedkoop, vond ik dat ook een beetje gemeen tegenover diegene die enthousiast waren om de eerste modellen te kopen.

Scumbag LoL-bronies die na afloop van de meet nog het LoL-drinking game wilden gaan spelen, maar pas laat besloten dat het toch te laat werd xD. Toch nog wel gezellig kunnen naborrelen met Shadow, pseudo, Appleteeny, Mono, en that guy I don't know his name of.

Einde van de avond de privilege gehad om Mono's wegkunsten te kunnen ervaren in een kawazaki auto (lolwat) en s'avonds kunnen slapen bij Balthazar omdat Rapalje de volgende dag(maar dat is voor een ander topic)
 
[quote1341836250=Chaobaozi]
TL;DR : 110% Awesomeness compressed into 5 hours of madness.

Het was zeker gezellig, veel bekende gezichten, veel nieuwe gezichten. Ondanks dat vele lekker druk waren (positief bedoelt) kon je toch nog in het rokershok wat rust vinden waar volop Flux werd gespeeld en enthousiast aan de snaren werd geplukt. Een celestia MCdolan weten te scoren, ondanks de prijs die zowel pijn deed aan mijn hart als aan mijn portomonee. Maar worth it. De veiling duurde naar mijn mening een beetje lang, en doordat de eerdere modellen duur weg gingen en de latere modellen heel goedkoop, vond ik dat ook een beetje gemeen tegenover diegene die enthousiast waren om de eerste modellen te kopen.

Scumbag LoL-bronies die na afloop van de meet nog het LoL-drinking game wilden gaan spelen, maar pas laat besloten dat het toch te laat werd xD. Toch nog wel gezellig kunnen naborrelen met Shadow, pseudo, Appleteeny, Mono, en that guy I don't know his name of.

Einde van de avond de privilege gehad om Mono's wegkunsten te kunnen ervaren in een kawazaki auto (lolwat) en s'avonds kunnen slapen bij Balthazar omdat Rapalje de volgende dag(maar dat is voor een ander topic)
[/quote1341836250]
Jonge, zijn rijkunsten waren zo saai dat ik haast in slaap viel XD (letterlijk). But it was fun! Volgende keer met zijn tweeën achterop zijn motor, chao? ;)
 
En ik weet nog altijd niet voor wie ik nou dat liedje moest maken. :p Wie had mij in Utrecht centraal het eerst gehugged? ...
 
[quote1341840443=Persistency]
En ik weet nog altijd niet voor wie ik nou dat liedje moest maken. :p
[/quote1341840443]

Lees de eerste reply v.d. pagina? ._.
 
Back
Top