Meet 25 Cosplay Contest!

RarityBelle

Well-Known Member
Staff member
Orga
Admin
Het is tijd voor een feestje!​

Tijdens onze speciale 25ste jubileum zal er weer een cosplay competitie worden gehouden! Wederom staat deze onder leiding staan met niemand minder dan RarityBelle! Geen enkel feest is compleet zonder een goede verkleedpartij, dat weet iedereen! Maar wij hebben jullie om dat voor elkaar te krijgen! Wil je je kunstwerk(en) tonen aan een publiek dat het kan waarderen? Schroom niet en schrijf je vandaag nog in! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! De winnaar(s) mogen uiteraard een mooie prijs in ontvangst nemen!

Ben je geïnteresseerd en wil je meedoen? Stuur dan een mail naar orga@bronies.nl met iets van [cosplay contest] in het onderwerp. Vermeld hierin graag:
- je naam/forumnaam
- de naam van je karakter
- of het kostuum geheel (of gedeeltelijk) zelf in elkaar is gezet
- natuurlijk of het MLP-gerelateerd is
- een foto voor pre-judgement! (Optioneel)

*Niet-MLP gerelateerde kostuums zijn ook zeer welkom!*

Het online inschrijven is uitgesteld naar donderdag 31 oktober 23:59:59 uur. Mensen die zich hebben aangemeld krijgen dan voor vrijdag een mail terug met instructies voor de contest. Jezelf inschrijven tijdens de meet is ook een optie! Dit kan tot uiterlijk 14:00 uur.

De contest zit als volgt in elkaar: iedere deelnemer krijgt maximaal 2 minuten om zijn/haar cosplay te showen aan zowel publiek als jury. Steel de show en laat het publiek aan je lippen hangen! Denk hierbij aan het eerste gedeelte van een Galacon cosplay contest. Geen acts, ben ik bang.

Als laatste wil ik meedelen dat er een geen limiet staat op het aantal deelnemers dat mee kan doen, maar er moeten minstens een X-aantal mensen mee gaan doen. Wordt dit aantal niet bereikt? Dan zal de contest worden afgeschaft. Deelnemers krijgen hier uiteraard vroegtijdig bericht over.
 
Last edited:
en wat als je coplay nog niet klaar is? ik bedoel, ik ben er nog mee bezig...
 
daar hoop ik wel op ja
in ieder geval ver genoeg
en als je een trui specifiek hebt laten drukken voor je cosplay, telt het dan als zelfgemaakt? :p
 
Het online inschrijven is uitgesteld naar donderdag 31 oktober 23:59:59 uur. Mensen die zich hebben aangemeld krijgen dan voor vrijdag een mail terug met instructies voor de contest. Jezelf inschrijven tijdens de meet is ook een optie! Dit kan tot uiterlijk 14:00 uur.
 
Back
Top