Meet #13???

Skullcoat

Well-Known Member
Een beetje voor de Orga gericht.

Please don't hate me for what you're about to read...

Hoe zit de planning voor meet #13?
Hebben jullie al een idee in welk deel van welke maand het zal zijn. Zal het in Amsterdam, of Haarlem of Utrecht zijn?

Voor dat jullie me beginnen af te branden op mijn ongeduldigheid.
That's who i am. Ik heb serieus het geduld van een 1-dags vlieg.
trollestia.png
GET IT!?!?!?! Omdat een 1-dagsvlieg, maar 1 dag heeft om zijn hele leven te leiden, dus doet hij het alles nogal snel! :p

Also, please don't hate me for that stupid-ass joke...

Anyways just curious!

/)*(\
 
Zodra de orga iets vast heeft gezet wat betreft datum of lokatie, zullen ze het vast zo snel mogelijk laten weten. Het is ook in hun eigen belang zodat mensen zo vroeg mogelijk vrij kunnen vragen.

Als ik jou was zou ik af en toe eens de notulen doornemen: https://www.dropbox.com/sh/o50u7dkjl929720/dz-zYQXDy9 dan weet je ongeveer wat er speelt en welke opties de orga overweegt. :)
 
Uit de notulen valt op te maken dat de orga momenteel plant om de meet in Amsterdam bij Dokzaal te houden op 10 mei. Maar er zijn wat problemen met het huren van de zaal, dus dit is nog niet definitief!
 
[quote1396528283=Ossie]
Uit de notulen valt op te maken dat de orga momenteel plant om de meet in Amsterdam bij Dokzaal te houden op 10 mei. Maar er zijn wat problemen met het huren van de zaal, dus dit is nog niet definitief!
[/quote1396528283]
Dat was dezelfde zaal als meet 12 toch?
Het zal wel wat warmer zijn dan rond die tijd :p

Ben benieuwd of ik dan ook weer van de partij kan zijn.
Wil graag weer bij iedereen zijn en toch weer proberen meer contacten te maken :D
 
Ahhhhhh (same here Skullcoat) 10 mei HEEEL misschien? ONEEEEE weer als en ep livestream is.... ben dan altijd 'druk met die stream&restream'
Duplicationspell please!
 
[quote1396592562=Locutus]
Lees de notulen in plaats van lui te bitchen dat er nog niets bekend is
[/quote1396592562]

Moeten die wel gepost worden. :p Maar ik wacht wel alles af. Opzich kan ik altijd wel.
 
[quote1396606507=TornadoTwist]
[quote1396592562=Locutus]
Lees de notulen in plaats van lui te bitchen dat er nog niets bekend is
[/quote1396592562]

Moeten die wel gepost worden. :p Maar ik wacht wel alles af. Opzich kan ik altijd wel.
[/quote1396606507]
||
||Lees(nee, ik ga zelf opzoeken waar het staat, ik ben te lui)
VV
[quote1396606519=Ossie]
Uit de notulen valt op te maken dat de orga momenteel plant om de meet in Amsterdam bij Dokzaal te houden op 10 mei. Maar er zijn wat problemen met het huren van de zaal, dus dit is nog niet definitief!
[/quote1396606519]

Tenzij je een officiele aankondiging bedoelt. Natuurlijk wordt dat niet gedaan als het niet zeker is, denk je het dramafest, gebitch op de orga en het aantal "mijn leven is voorbij" posts als het niet doorgaat.
 
[quote1396609176=Locutus]
Lees de notulen in plaats van lui te bitchen dat er nog niets bekend is
[/quote1396609176]

Somebody here has anger issues. Jezus man ga me niet direct afbranden...
 
[quote1396609237=Wolfeh]
[quote1396606507=TornadoTwist]
[quote1396592562=Locutus]
Lees de notulen in plaats van lui te bitchen dat er nog niets bekend is
[/quote1396592562]

Moeten die wel gepost worden. :p Maar ik wacht wel alles af. Opzich kan ik altijd wel.
[/quote1396606507]
||
||Lees(nee, ik ga zelf opzoeken waar het staat, ik ben te lui)
VV
[quote1396606519=Ossie]
Uit de notulen valt op te maken dat de orga momenteel plant om de meet in Amsterdam bij Dokzaal te houden op 10 mei. Maar er zijn wat problemen met het huren van de zaal, dus dit is nog niet definitief!
[/quote1396606519]

Tenzij je een officiele aankondiging bedoelt. Natuurlijk wordt dat niet gedaan als het niet zeker is, denk je het dramafest, gebitch op de orga en het aantal "mijn leven is voorbij" posts als het niet doorgaat.
[/quote1396609237]

Jezus! Ik ben gewoon benieuwd! Ik zei niks over ''my life is over'' Ik wil gewoon proberen iets meer info te vergaren door direct van de Orga te horen. Je hoeft me niet direct af te zeiken! Je kan ook als normale mensen gewoon zeggen dat het in de notulen staat in plaats van mij in de bad guy te veranderen!
 
[quote1396611175=Skullcoat]
[quote1396609237=Wolfeh]
[quote1396606507=TornadoTwist]
[quote1396592562=Locutus]
Lees de notulen in plaats van lui te bitchen dat er nog niets bekend is
[/quote1396592562]

Moeten die wel gepost worden. :p Maar ik wacht wel alles af. Opzich kan ik altijd wel.
[/quote1396606507]
||
||Lees(nee, ik ga zelf opzoeken waar het staat, ik ben te lui)
VV
[quote1396606519=Ossie]
Uit de notulen valt op te maken dat de orga momenteel plant om de meet in Amsterdam bij Dokzaal te houden op 10 mei. Maar er zijn wat problemen met het huren van de zaal, dus dit is nog niet definitief!
[/quote1396606519]

Tenzij je een officiele aankondiging bedoelt. Natuurlijk wordt dat niet gedaan als het niet zeker is, denk je het dramafest, gebitch op de orga en het aantal "mijn leven is voorbij" posts als het niet doorgaat.
[/quote1396609237]

Jezus! Ik ben gewoon benieuwd! Ik zei niks over ''my life is over'' Ik wil gewoon proberen iets meer info te vergaren door direct van de Orga te horen. Je hoeft me niet direct af te zeiken! Je kan ook als normale mensen gewoon zeggen dat het in de notulen staat in plaats van mij in de bad guy te veranderen!

[/quote1396611175]
Het is hard van mij maar wel de waarheid. Dit komt namelijk redelijk vaak voor. Vat het niet gelijk persoonlijk op, ik snap dat het jouw thread is maar niet letterlijk alles wat mensen posten slaat terug op jou. Het komt voor dat mensen in een thread ook met elkaar praten. Relax.
 
Kan het alsjeblieft niet op 10 mei? Ik heb de vorige al moeten missen, en 10 mei zou ik dan ook moeten missen omdat ik dan al wat met mijn familie gepland heb. Kom op, ik strooi elke meet met genoeg geld om jullie loyaliteit en genegenheid te kopen...
 
[link=hyperlink url]https://www.facebook.com/photo.php?v=842451265772312[/link]

Voor de meesten (of was het meeste mijn Nederlandsch op zijn goetsttst!) een ERG bekend voorval Way to go Hasbro you nailed US again XD

kibbel kibbel ague argue lol

no offence Skullcoat;) I get it mensen op ELK social platform en in real life kunnen erg verwarrend overkomen en 'bedreigend' alsof ZE het tegen jou hebben...overkomt mij ALTIJD!
EPIC episode daarom DIT weekend!!
 
http://www.tvguide.com/news/my-little-pony-exclusive-video-1080053.aspx?rss=object

Skullcoat, this reminds me of a vid I have seen at your YT account the 'shake' XD
 
[quote1396635945=Skullcoat]
[quote1396609176=Locutus]
Lees de notulen in plaats van lui te bitchen dat er nog niets bekend is
[/quote1396609176]

Somebody here has anger issues. Jezus man ga me niet direct afbranden...
[/quote1396635945]
Anger issues? Wie? Ik wijs je er slechts op dat je in plaats van lui zijn en niet de moeite doen om zelf wat uit te zoeken eens de notulen er op na kan slaan. Lijkt me, gezien de andere reacties in dit topic, geen vreemd statement.
 
http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?167877.0

AANNNNNN EVERYPONIIII

zijn dit notulen of waar in Equestria kan ik die vinden? link please :D
ik weet sowieso niet waar wat staat hierzo of dat je iemand een PM moet sturen.

ik zie dat sommgen (ik ook) erg veel online zijn. bronies.nl lijkt soms een beetje op een prive forum onderhand XD
Waar zijn sommigen gebleven? nvm

De MLP schrijvers hebben ONS weer in persiflage gezet met dit weekend episode (is dat Nederlandsch)

serieus negeer dit maar ff LOL gem meet leeftijd is 15~25? I am outta here :p (hoewel ... nah van vrouwen die ponies leuk vinden accepteertddd men het eerder dan mannen :p 4-ever 8-year-old:p als ik het maar leuk vind.)
 
Back
Top