Meet 13 Custom wedstrijd

JackySparrow

Well-Known Member
Een wedstrijd voor de creatievelingen onder ons: een MLP custom wedstrijd. Voor degenen die het niet kennen, je geeft een pony een nieuw kleurtje, haar, symbolen whatever. Zie My little pony customs op Google images voor een impressie.
Voor deze custom wedstrijd zijn er 2 thema’s en de leukste custom wint een prijsje.

Thema 1: Royalty
Customize een brushable/Fashion Style/blind bag naar wat met royals te maken heeft. Je kunt iets maken wat in Equestria zou passen maar als je een ander koningshuis zoals europees en aziatisch leuker vindt zou ik dat vooral doen.

Thema 2: Pimp my ride
Voor degenen die wat minder handig zijn met een pony. Customize een mlp voertuig. Bijvoorbeeld de trein, auto, scooter, helikopter wellicht.

Hoe kun je meedoen?
Maak je custom thuis en neem het mee naar de meet van 31 mei. Inschrijven doe je bij mij. Vervolgens wordt je custom gedisplayed en aan het einde van de dag volgt de uitreiking.

Dus be creative :)
 
Ik kijk al dus blijkbaar 3 weken over dit topic heen, maar ik zal wel even mijn best doen. Alleen moet ik dus nu wel even moeite doen om te kijken wanneer ik überhaupt tijd heb om iets te maken.
 
[quote1400703068=Sickpony]
Ik kijk al dus blijkbaar 3 weken over dit topic heen, maar ik zal wel even mijn best doen. Alleen moet ik dus nu wel even moeite doen om te kijken wanneer ik überhaupt tijd heb om iets te maken.
[/quote1400703068]

Yeah sticky posts en announcements zijn erg irritant als het gaat om bumpen en nieuwe topics (mensen worden sticky "blind"). In sommige gevallen is het beter om een normaal topic aan te maken als je onder de aandacht wil komen =p
 
Back
Top