Grabbelton M14 Info

TornadoTwist

Well-Known Member
Ookal is er nog helemaal niks bekent over Meet 14. Ossie en ik hebben het iig weer voor elkaar gekregen om de grabbelton weer voor elkaar te krijgen + veel meer! Je leest het hier.

We zullen weer op de meet staan met onze grabbelton. Deze is gevuld met leuke prijsjes. Zo hebben we:

- Diverse Blind Bags van vele waves
- Micro Legends figures
- En tot nu toe 3 Candy Topper figures:

WtBgUXh.jpg


Natuurlijk zijn we nog steeds verder aan het kijken voor meer Figures om in de doos te stoppen.

Tevens zal er ook weer een gouden Blind Bag inzitten. Degene welke deze grabbelt krijgt een Glitter Wysteria Brushable!

Maar dat is nog niet alles! Elk persoon welke grabbelt zal automatisch ook meedoen met de grabbel loterij. Per x dat je grabbelt zal je een lootje krijgen en kans maken op de hoofdprijs:

Een 30 cm grote Sitting Fluttershy Aurora Plush!

8PgLTlg.jpg


Een keer grabbelen kost 2 euro. Hiervan gaat 50% naar de orga toe. Dus je suport ook de orga! :)
 
Dit is wel heel erg TT!!!
Nu moet ik NOG meer geld meenemen om kans te maken op die geweldie pluche :O

Ik heb er zeker weer zin in om te grabbelen :D
 
[quote1404812135=Dragonshy]
Dit is wel heel erg TT!!!
Nu moet ik NOG meer geld meenemen om kans te maken op die geweldie pluche :O

Ik heb er zeker weer zin in om te grabbelen :D
[/quote1404812135]

Dit is erg voor onze portemonee vooral. Je moet mn Ebay aankopen ns zien nu.
iLRw3RS.gif
 
[quote1404813307=TornadoTwist]
Dit is erg voor onze portemonee vooral. Je moet mn Ebay aankopen ns zien nu.
iLRw3RS.gif

[/quote1404813307]
Het is voor een goed doel. Om de liefde van Pony te kunnen verspreiden voor een schappelijke prijs
L9WqHHQ.png
.
 
[quote1404813723=Baree]
Cool! Also, Candy Topper? Komen die uit Nederland?
[/quote1404813723]

Nee, wij zagen ze ook voor het eerst op Ebay, maar het is van die Typische Russische Merch. We proberen iig zoveel mogelijk nog van deze setjes te winnen. :)
 
Naast de blind bags uit verschillende waves zullen er ook enkele wave 10 'factory errors' tussen zitten: dit zijn de wave 10 ponies, maar dan zonder hun glitter (maar wel haar, ogen, CM) dus erg uniek!
 
[quote1407871493=Aluriya]
Willen jullie ook donaties voor in de grabbelton? :)
[/quote1407871493]
Ja dat kan denk ik wel, als het maar pony stuff is en je het kan inpakken in stukjes krant =p (dan kan het er gelijk bij). Ik denk dat dan het beste de volledige 2 euro naar de orga kan gaan?
 
[quote1407873011=Ossie]
[quote1407871493=Aluriya]
Willen jullie ook donaties voor in de grabbelton? :)
[/quote1407871493]
Ja dat kan denk ik wel, als het maar pony stuff is en je het kan inpakken in stukjes krant =p (dan kan het er gelijk bij). Ik denk dat dan het beste de volledige 2 euro naar de orga kan gaan?
[/quote1407873011]

Eh schat t kan beter in cadeaupapier. Aangezien die bak zelf is gevuld met kranten als vulling. :p Zo weet je niet wat een Pony is en wat gewoon troep.
 
Alvast even een bump voor meet 14.
In de grabbelton zullen o.a. zitten:
- Blind bags tot en met wave 11
- Blind bags uit speciale sets (niet in NL te koop)
- Magazine figures
- Micro legends
- Candy Topper figures

En lees vooral even de OP door voor info over de hoofdprijs: een Fluttershy plush! :)
 
De grabbelton voor morgen is klaar voor gebruik! Vind je de gouden Blind Bag? Dan win je een awesome glitter Wysteria brushable. Bij elke grabbel doe je ook nog eens automatisch mee aan een loterij om een schattige Fluttershy plush! Doe dus mee voor 2 euro per grabbel.

1654151_956155714400293_44244896721887147_n.jpg
 
[quote1413579828=TornadoTwist]
De grabbelton voor morgen is klaar voor gebruik! Vind je de gouden Blind Bag? Dan win je een awesome glitter Wysteria brushable. Bij elke grabbel doe je ook nog eens automatisch mee aan een loterij om een schattige Fluttershy plush! Doe dus mee voor 2 euro per grabbel.

1654151_956155714400293_44244896721887147_n.jpg

[/quote1413579828]


Is het hier ook mogelijk om de "Joker" oftwel de "XL" te gebruiken (Iets wat de staatsloterij beschikbaar maakt om meer kans te maken op de hoofdprijs voor 1,50 meer)? xD

~Leonardo
 
Back
Top