Fanfic event Meet 15 (update)

Moet een beetje gas gaan geven met mijn fictie. Tot nu toe alleen nog maar de promt geschreven. Hopelijk heb ik komende week net iets meer tijd (en zin) om mezelf er voor te werpen. Met een beetje geluk (?) zou mijn fic vrijdag af moeten zijn en vertaald naar het Nederlands.
 
Een paar dagen na mijn oorspronkelijke inzend datum heb ik dan toch eindelijk mijn fictie ingestuurd. Nu ik daar klaar mee ben kan ik me weer focussen op andere ficties met een iets hogere prioriteit.

En misschien een leuk iets voor tijdens het event. In plaats van gelijk beginnen met voorlezen van de winnende ficties, eerst een kleine top 3/5/insent your own number van de inzendingen voor beide categorieën. En misschien dan gewoon beginnen met de winnende inzending? Tis maar een ideetje.
 
^
Yes, we hebben 'm gezien en we gaan hem lezen. Tot nu toe ben je de enige. Hopelijk komt er nog een andere deelnemer, anders is er niet veel wedstrijd aan xD

En we houden het liever op twee verhalen, anders gaat het heel erg lang duren. Daar hebben wij allemaal de attention span niet voor denk ik zo
 
[quote1430768778=Discordian-D]
^
Yes, we hebben 'm gezien en we gaan hem lezen. Tot nu toe ben je de enige. Hopelijk komt er nog een andere deelnemer, anders is er niet veel wedstrijd aan xD

En we houden het liever op twee verhalen, anders gaat het heel erg lang duren. Daar hebben wij allemaal de attention span niet voor denk ik zo
[/quote1430768778]
Wait, wait, wait, de enige tot nu toe? Welp, there's something I didn't expect. Maar Skull komt eraan, zo te zien. Dit kan nog leuk uitpakken.

En dat snap ik dat jullie het liever op twee verhalen houden. Maar ieder verhaal heeft toch wel een titel en auteur nodig? Alleen die noemen en na meet 15 ergens posten misschien? Zowel op het forum, danwel ergens anders op het internet (google Docs, FANFiction enz.). Again, het is maar een ideetje dat door mij heen schoot. En nee, dat mensen de aandacht hebben om 45 tot 90 pagina's aan te horen... Gewoon, nee. Laat staan dat jullie zoveel kunnen voorlezen.
 
[quote1430847660=OceanBolt]
zijn zwarte/rode OC's toegestaan in je Fanfic?
[/quote1430847660]
Haal het niet in je hersens
 
[quote1430853116=OceanBolt]
zijn zwarte/rode OC's toegestaan in je Fanfic?
[/quote1430853116]
throw_the_cheese_by_youre_all_beautiful-d66e175.gif
 
Nou mensen, het gaat erom spannen! De epische strijd tussen de fanfic van RarityBelle en de niks van noppes! Wat een spanning en sensatie xD
 
[quote1431359010=Discordian-D]
Nou mensen, het gaat erom spannen! De epische strijd tussen de fanfic van RarityBelle en de niks van noppes! Wat een spanning en sensatie xD
[/quote1431359010]
Ik denk niet dat ik mijn fanfic op tijd af ga hebben...
 
^
Dat maakt niet uit hoor, maar mogelijk moeten we dan de wedstrijd opschorten en hopen dat er bij Meet 16 meer interesse in is
 
[quote1431377881=Discordian-D]
Nou mensen, het gaat erom spannen! De epische strijd tussen de fanfic van RarityBelle en de niks van noppes! Wat een spanning en sensatie xD
[/quote1431377881]
cc5ae984e8b7e1b0bc2f90cb6656c2a4968c1ae62ac05d640273e9c13f2abdd7.jpg
 
Back
Top