Events Meetup #6

ghhumor

Well-Known Member
Omdat deze topic er niet is en ik er graag iets wil inbrengen, heb ik dit gemaakt.
Mijn idee is: KARAOKE Om de beurt mogen er een paar mensen zingen, als ze zelf willen (allemaal krijgen ze een pony aangewezen). Goed bij Winter Wrap Up en At The Gala (alle van mane 6 zingen)
 
mijn idee:

aangezien er toch wel wat interesse voor was bij de almere BBQ meet, misschien dat ik mijn WoW kaarten weer mee kan nemen? dan maak ik wel al wat decks voor de dag zelf <_< scheelt me een uur of 2 aan werk XD
en shadow, dan ga ik speciaal voor jou op de meet nog even checken of het priest deck healing abilities heeft XD
 
Een idee dat al een tijdje bij mij door het hoofd speelt, bordspellen? Bij mij thuis hebben we een kast vol liggen en zijn geschikt voor 4 of meer personen. Een tweede idee dat ik ook leuk zou vinden, maar niet mogelijk is zonder beamer(of een ander groot scherm) is bijvoorbeeld een soort game-tournament? Niet iedere brony hier zal gamen, maar een weids bekend spel, zoals mario kart(wii) zou toch mogelijk zijn? Een wii met 4 controllers kunnen ook weer vanuit mijn huis meegenomen worden
 
Misschien kunnen we een laptop omtoveren tot een DDR simulator? Just a thought, ik heb geen goede hardware om een goede simulator te maken (mat, laptop etc.)...
 
Stuff die ik wel mee kan nemen: een mandoline, een koffer vol met verf, een nintendo 64 met bijna alle klassieke games (helaas geen Mario Party), een extreme verzameling aan bordspellen (wij zijn hier thuis een beetje verslaaft aan de kolonisten van Catan) en.... Euh...... Mijzelf ^.^
 
Nog een voorstelletje van mij: Pokémon battles! Train je team tot 100 (of 50) en neem je DS mee op de volgende meet!

Het is wel handig als we allemaal in dezelfde Gen zitten. Ik heb zelf mijn team op Gen4 (HG/Pearl); Black/White heb ik dan weer niet en ben ik ook niet echt van plan aan te schaffen. ;(
 
Pony voedsel!

Pony tompouzen! [link=http://www.hema.nl/winkel/gebak/fototaart/ontwerp-je-mini-fototompouce-(6311019)]Goedkoop te bestellen bij de Hema[/link]

Of een pony taart! [link=http://www.hema.nl/winkel/gebak/fototaart]Keuze genoeg![/link]
 
Sowieso komt er weer een fanfic wedstrijd, volgens mij is dat wel bevallen vorige keer.
 
[quote1338812626=Baree]
Sowieso komt er weer een fanfic wedstrijd, volgens mij is dat wel bevallen vorige keer.
[/quote1338812626]
Dat beviel zeker, ook al won ik niet. Volgende keer zal ik jullie mijn rampzalige handschrift sparen en het digitaal afgeven.
 
[quote1338812730=Octavia]
Nog een voorstelletje van mij: Pokémon battles! Train je team tot 100 (of 50) en neem je DS mee op de volgende meet!

Het is wel handig als we allemaal in dezelfde Gen zitten. Ik heb zelf mijn team op Gen4 (HG/Pearl); Black/White heb ik dan weer niet en ben ik ook niet echt van plan aan te schaffen. ;(
[/quote1338812730]

Als we gen 4 doen, kunnen we ook iedereen in de battle tower gooien, worden alle pokémon naar level 50 generfed. Ik neem wel een DS met diamond mee.
 
[quote1338819666=Potitius]
Stuff die ik wel mee kan nemen: een mandoline, een koffer vol met verf, een nintendo 64 met bijna alle klassieke games (helaas geen Mario Party), een extreme verzameling aan bordspellen (wij zijn hier thuis een beetje verslaaft aan de kolonisten van Catan) en.... Euh...... Mijzelf ^.^
[/quote1338819666]
FUCK YEAH KOLONISTEN
LATEN WE OP DE MEET KOLONISEREN!
 
Ja, kolonisten lijkt me ook lachen, helemaal als we enkele uitbreidingen erbij hebben, heb er zelf ook 1.

En als ik mijn wii kan aansluiten, misschien leuk om een poule te maken, zoveel keer 4 mensen tegelijk laten racen, wat uitkomt in kwart, halve en hele finales? prijsje?
 
[quote1338839173=dragonater]
mijn idee:

aangezien er toch wel wat interesse voor was bij de almere BBQ meet, misschien dat ik mijn WoW kaarten weer mee kan nemen? dan maak ik wel al wat decks voor de dag zelf <_< scheelt me een uur of 2 aan werk XD
en shadow, dan ga ik speciaal voor jou op de meet nog even checken of het priest deck healing abilities heeft XD

[/quote1338839173]

Heb zelf ook nog wel een lading WoW TCG kaarten liggen, dus als ik op de meet kan komen, neem ik die zeker mee.
 
Ik heb een voorstel.

Zouden we niet een soort artist's alley kunnen doen?
Gewoon wat tafeltjes naast elkaar waar iedere (opgegeven) artiest wat inkijk materiaal heeft (eventueel tekeningen om te verkopen ofzo, pre-made) en dan commisions kan aannemen?
Lijkt me namelijk wel leuk om zo iets daar te doen!
En er zijn best wel wat goeie artiesten hier al =]

En ik zou dit best willen regelen, behalve tafels meeslepen naar de meet.

(Mocht dit door gaan reken ik 2 euro voor een schets en 5 euro voor een uitgewerkte en ingekleurde tekening, no background)
 
[quote1338841981=Quantum_bit]
Ja, kolonisten lijkt me ook lachen, helemaal als we enkele uitbreidingen erbij hebben, heb er zelf ook 1.

En als ik mijn wii kan aansluiten, misschien leuk om een poule te maken, zoveel keer 4 mensen tegelijk laten racen, wat uitkomt in kwart, halve en hele finales? prijsje?
[/quote1338841981]

kolononisten, eh? Ik heb zeevaarders voor zes personen.
 
[quote1338874587=Harb]
[quote1338841981=Quantum_bit]
Ja, kolonisten lijkt me ook lachen, helemaal als we enkele uitbreidingen erbij hebben, heb er zelf ook 1.

En als ik mijn wii kan aansluiten, misschien leuk om een poule te maken, zoveel keer 4 mensen tegelijk laten racen, wat uitkomt in kwart, halve en hele finales? prijsje?
[/quote1338841981]

kolononisten, eh? Ik heb zeevaarders voor zes personen.
[/quote1338874587]
Ik heb kolonisten van catan, scheepvaart + steden ridders (4 personen)
 
Back
Top