Events meet 9

Wolfeh

Well-Known Member
"We planned a few new events this time and a lot of the old ones will also be there as well."

Omdat er naar mijn weten hier nog niets over is gezegd en de meet aankomende zaterdag al is, is het misschien toch tijd dit te posten. Al is het alleen maar ivm het meenemen van dingen of geld.
Dus, orga. Welke events dan? Zijn er ook vaste tijden voor? Ik ben vast niet de enige die hier nieuwsgierig naar is.
 
[quote1364888249=Wolfeh]Ik ben vast niet de enige die hier nieuwsgierig naar is.
[/quote1364888249]

:3
 
Goed, dan maar ff hier posten wat via de IRC is gezegd

<Wolfeh> en hoe zit het met de events dan?
<nido> er is een programma, maar dit is nog volop in de maak; en is geplanned gerevealed te worden op de meet
<Wolfeh> als er dingen zijn waar je spullen/geld voor mee moet nemen dan is het misschien handig dat toch van te voren te zeggen
<nido> veiling en donaties
<nido> also, als je zelf nog ideeen/vragen hebt; kan altijd naar orga@bronies.nl
 
We krijgen last minute nog leuke ideeën binnen qua events. Dus daarom hebben we besloten dat we de planning op de meet bekend maken.

Dingen waarvoor je geld mee kan nemen zijn (zoals gebruikelijk) donaties, veiling en dit keer ook een loterij.
 
[quote1364998831=Octavia]
We krijgen last minute nog leuke ideeën binnen qua events. Dus daarom hebben we besloten dat we de planning op de meet bekend maken.

Dingen waarvoor je geld mee kan nemen zijn (zoals gebruikelijk) donaties, veiling en dit keer ook een loterij.
[/quote1364998831]

trouwens weet iemand of er ook in de buurt een pinautomaat is? :p
 
[quote1365002506=Aragnoth]
[quote1364998831=Octavia]
We krijgen last minute nog leuke ideeën binnen qua events. Dus daarom hebben we besloten dat we de planning op de meet bekend maken.

Dingen waarvoor je geld mee kan nemen zijn (zoals gebruikelijk) donaties, veiling en dit keer ook een loterij.
[/quote1364998831]

trouwens weet iemand of er ook in de buurt een pinautomaat is? :p

[/quote1365002506]
Pinautomaat is bij de ikea (loop je lang als je van het station haarlem spaarnwoude komt). Dat weet ik niet zeker tho, dus als iemand die dr heeft gepinned dat kan bevestigen >.<
 
[quote1365006776=Wolfeh]
[quote1365002506=Aragnoth]
[quote1364998831=Octavia]
We krijgen last minute nog leuke ideeën binnen qua events. Dus daarom hebben we besloten dat we de planning op de meet bekend maken.

Dingen waarvoor je geld mee kan nemen zijn (zoals gebruikelijk) donaties, veiling en dit keer ook een loterij.
[/quote1364998831]

trouwens weet iemand of er ook in de buurt een pinautomaat is? :p

[/quote1365002506]
Pinautomaat is bij de ikea (loop je lang als je van het station haarlem spaarnwoude komt). Dat weet ik niet zeker tho, dus als iemand die dr heeft gepinned dat kan bevestigen >.<
[/quote1365006776]

Daar schijnt idd een pinautomaat te zitten. Binnen loopafstand van het HBC zit voor zover ik weet géén pinautomaat.

Dus mensen, neem voldoende geld mee als je wil bieden op items tijdens de veiling!
 
Back
Top