Dutch Brony Meet #8

[quote1354820360=skizo]
AHHHH weet nog steeds niet of ik moet gaan
[/quote1354820360]

Kom gewoon. :) Gaat sowieso een awesome dag worden! En echt iedereen die zich enigszins achter de show of de fandon wilt scharen is welkom.
 
ik kom ook nu alleen vanuit deurne(braband) ik kom ook langs utrecht centraal ik heb begrepen dat daar ook een groep bronies in stapt
 
[quote1354836390=LaserPon3]
Dacht ik zeg het nog even voor de zekerheid:
Ik neem geen lasers mee naar de meet.
[/quote1354836390]

jammer
het zou wel helemaal geweldig zijn als je wel een laser meeneemt
 
[quote1354874688=stefanbrony]
[quote1354836390=LaserPon3]
Dacht ik zeg het nog even voor de zekerheid:
Ik neem geen lasers mee naar de meet.
[/quote1354836390]

jammer
het zou wel helemaal geweldig zijn als je wel een laser meeneemt
[/quote1354874688]

Probleem is dat we geen veiligheid kunnen garanderen mbt laserapparatuur. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Laser_safety
 
dan moet je speciale safety goggles hebben voor iedereen en die zijn wat prijzig.

en ik heb toch wat langer mijn ogen
 
jammer dat dat zo gevaarlijk is

het leek mij al geen goed idee om in zo,n ding te kijken
maar ik dacht altijd dat als dat op een muur geprojecteert werd dat er niks aan de hand was
 
[quote1354896838=stefanbrony]
jammer dat dat zo gevaarlijk is

het leek mij al geen goed idee om in zo,n ding te kijken
maar ik dacht altijd dat als dat op een muur geprojecteert werd dat er niks aan de hand was
[/quote1354896838]

Er komt heel wat bij kijken. ;)
 
[quote1354902939=Octavia]
[quote1354896838=stefanbrony]
jammer dat dat zo gevaarlijk is

het leek mij al geen goed idee om in zo,n ding te kijken
maar ik dacht altijd dat als dat op een muur geprojecteert werd dat er niks aan de hand was
[/quote1354896838]

Er komt heel wat bij kijken. ;)
[/quote1354902939]
Zoals mensen die voor de lol er voor gaan staan om de lasers te breken.
 
[quote1354904825=Octavia]
[quote1354874688=stefanbrony]
[quote1354836390=LaserPon3]
Dacht ik zeg het nog even voor de zekerheid:
Ik neem geen lasers mee naar de meet.
[/quote1354836390]

jammer
het zou wel helemaal geweldig zijn als je wel een laser meeneemt
[/quote1354874688]

Probleem is dat we geen veiligheid kunnen garanderen mbt laserapparatuur. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Laser_safety
[/quote1354904825]

Dat kunnen ze allen als dustykatt er ook bij is, die heeft werk evenaring met PJ op het gedeelte van veiligheid.
 
Zoals Noord-Holland er momenteel uitziet hier, is het vooral veel natte sneeuw met mild tot middelmatige gladheid, maar dat wilt niets zeggen over wat we kunnen verwachten deze week, wie weet barst het nog los daarboven waardoor we zodrekt toch nog een groot wit parket hebben, als dit het geval gaat worden dan wordt het Meet #4 all over again, en opzich is dat niet erg, het reizen duurt alleen lang en het is kut voor sommige mensen aangezien sommigen van ver moeten komen natuurlijk.

Please know, we care for and about you, your health, your welfare, your happiness, your ponies and most importantly, your money!


TL;DR
weer is redelijk momenteel, maar shit kan nog kapseizen.
het is dus onder voorbehoud.

ik zeg fijne avond en oet morn!
 
geen zorgen de NS zorgt er voor dat de rails schoon zijn met hun nieuwe schuiver

ns-koopt-zwaargeschut-tegen-de-sneeuw.jpg


maar ik probeer te komen no matter what het enige wat er voor kan zorgen is dat de treinen en de bussen niet rijden dan gaat het voor mij zeer moeilijk worden
 
[quote1354985977=squallkitty]
geen zorgen de NS zorgt er voor dat de rails schoon zijn met hun nieuwe schuiver

ns-koopt-zwaargeschut-tegen-de-sneeuw.jpg


maar ik probeer te komen no matter what het enige wat er voor kan zorgen is dat de treinen en de bussen niet rijden dan gaat het voor mij zeer moeilijk worden
[/quote1354985977]

heh Nedermeme.
 
[quote1354992956=skizo]
ok ik zal er zijn. hoelaat op utrecht en bij welke winkel?
[/quote1354992956]
ik ben daar zelf niet maar meestal is het bij de burgerking een half uur van tevoren de trein die ik jullie aanraad te nemen is om 9:55 dan ben je rond 10:22 in amsterdam om bij de groep aan te sluiten en ook om bijna zeker te zijn dat als er een vertraging is je altijd op tijd bent.

meestal verzamelen ze 30 minuten van tevoren maar ja ik kom wel via utrecht maar ik stap de trein niet uit want ik probeer de achterste coupe van de intercity te claimen voor de bronies :)
 
de 2de optie is om 10:25 dan ben je rond 10:52 in Amsterdam maar dat riskeer ik zelf niet met het weer wat ze voorspellen.
 
dat word vroeg opstaan voor mij. ben ook niet anders gewend maar in het het weekend om 8.55 in de trein te stappen is vroeg.
 
IK BEN DERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR YAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYAYYAA

edit: ik kom of uit breda of uit Roosendaal. just os ya know
 
Hmmm... Ik ben er voor zo'n 80% zeker bij. Ik moet wel nog werken tot 12 uur, dus ik verwacht pas aanwezig te zijn rond een uur of 2-3.

Iemand achteraf ook nog zin om verder te meeten in Silverstone, Zwanenburg? Ligt zo'n 6km verder op de A200. (5-10min rijden)
 
Back
Top