Dutch Brony Meet #6

Er werd geklaagt voor overlast?
Bitch please xD die mensen zijn dan ook niks gewend, ik wou dat ik in zo'n rustige buurt woonde ;_;
 
Jammer dan werk ik al op 'de Parade' in Brunssum, een internationaal feest dat een week duurt. We moeten geld verdienen voor men sportclub.

En ik mag alleen op 7 en 8 juli helpen omdat ik onder de 18 ben.
[youtube=small]8l1sgfLmC1Y[/youtube]
 
Ik wil best komen maar ik heb wel nog een paar vraagjes :3 Worden er video's, foto's gemaakt? En.... zijn er appels?
 
[quote1340780956=Marcus]
Ik wil best komen maar ik heb wel nog een paar vraagjes :3 Worden er video's, foto's gemaakt? En.... zijn er appels?
[/quote1340780956]

Ik geloof van wel, en vorige keer waren er appels =P
 
Dat van die appels is mooi :3 Maar als ik niet op de foto of video wil kan ik dat ergens doorgeven of moet ik de camera's gewoon heel de dag ontwijken? :)
 
Er zijn daar meerdere mensen die foto's maken, als je het aan hen vraagt zullen ze geen foto's van je maken.

Er zullen appels zijn (daar zorg ik persoonlijk voor).
mlfw1854-132426017363.jpg
 
[quote1340800846=Zenchi]
Er zijn daar meerdere mensen die foto's maken, als je het aan hen vraagt zullen ze geen foto's van je maken.

Er zullen appels zijn (daar zorg ik persoonlijk voor).
mlfw1854-132426017363.jpg

[/quote1340800846]

Okiedokielokie :3
 
Ik ben zeker weer van de partij :D
en dit keer kan ik leuk mijn brony vriendin wel meeslepen
echt heel veel zin in

nog even wat extra pony liedjes op mijn ukelele leren spelen, pikachu tas volproppen met ponies en dan ben ik ready for take-off
 
[quote1340890647=Marcus]
Ik wil best komen maar ik heb wel nog een paar vraagjes :3 Worden er video's, foto's gemaakt? En.... zijn er appels?
[/quote1340890647]

er waren de vorige keer zelfs bananen
 
[quote1340893809=Marcus]
Dat van die appels is mooi :3 Maar als ik niet op de foto of video wil kan ik dat ergens doorgeven of moet ik de camera's gewoon heel de dag ontwijken? :)
[/quote1340893809]

Uit de praktijk is echter gebleken dat je er bijna niet aan ontkomt. Wellicht niet recht met je snuit op de foto, maar wel dat je misschien ergens op de achtergrond te vinden bent.

Met 150 man kunnen wij dit ook niet echt reguleren, aangezien wij geen zin hebben om politieagentje te spelen en iedereen die z'n telefoon hoog houdt aan te spreken.

En verder wat Zenchi zegt, als je het merkt, aangeven dat je niet op de foto wilt.
 
Ik wil echt super graag komen >.< maar ik heb scumbag ouders. Ik was pas om half 1 thuis na de monomeet 10juni, en nu lopen mijn ouders daar over te zeiken. van mijn moeder mag ik maar mijn pa ziet het niet zitten. de kans dat ik kom is 40% ofzo. Dus iemand nog argumenten? :/
 
[quote1340905709=Stardust]
Ik wil echt super graag komen >.< maar ik heb scumbag ouders. Ik was pas om half 1 thuis na de monomeet 10juni, en nu lopen mijn ouders daar over te zeiken. van mijn moeder mag ik maar mijn pa ziet het niet zitten. de kans dat ik kom is 40% ofzo. Dus iemand nog argumenten? :/
[/quote1340905709]
because ponies :D
 
Oeh, ik ga mijn best doen om te komen. Mijn eerste meet :D Ik heb alleen die vrijdag een schoolfeest, ben zaterdag op North Sea Jazz en dan die zondag bij de meet. Vol weekend dus :p
 
[quote1340913924=Podvizsen]
Oeh, ik ga mijn best doen om te komen. Mijn eerste meet :D Ik heb alleen die vrijdag een schoolfeest, ben zaterdag op North Sea Jazz en dan die zondag bij de meet. Vol weekend dus :p
[/quote1340913924]
Is de meet niet op een zaterdag of ben ik nou gek?
 
[quote1340960259=Stardust]
Ik wil echt super graag komen >.< maar ik heb scumbag ouders. Ik was pas om half 1 thuis na de monomeet 10juni, en nu lopen mijn ouders daar over te zeiken. van mijn moeder mag ik maar mijn pa ziet het niet zitten. de kans dat ik kom is 40% ofzo. Dus iemand nog argumenten? :/
[/quote1340960259]

Maak duidelijke afspraken over hoe laat je thuis moet komen en houd je daar aan, dat lijkt me een goede manier om het vertrouwen van je ouders terug te winnen.
 
[quote1341088924=Octavia]
[quote1340893809=Marcus]
Dat van die appels is mooi :3 Maar als ik niet op de foto of video wil kan ik dat ergens doorgeven of moet ik de camera's gewoon heel de dag ontwijken? :)
[/quote1340893809]

Uit de praktijk is echter gebleken dat je er bijna niet aan ontkomt. Wellicht niet recht met je snuit op de foto, maar wel dat je misschien ergens op de achtergrond te vinden bent.

Met 150 man kunnen wij dit ook niet echt reguleren, aangezien wij geen zin hebben om politieagentje te spelen en iedereen die z'n telefoon hoog houdt aan te spreken.

En verder wat Zenchi zegt, als je het merkt, aangeven dat je niet op de foto wilt.
[/quote1341088924]

Thanks komt wel goed :3 Ik zie je in Utrecht!
 
Back
Top