Dutch Brony Meet #4

Net ... uhm, zo'n 5 uur gedaan om van Mons naar Mons te komen. Als in, ik kwam in Brussel aan, waar ik verder wilde reizen naar Ede (waar ik elk weekend zit). Maar niks reed verder, dus ik moest weer terug gaan.

Ik ga morgenochtend vroeg (heel vroeg) in ieder geval weer een poging wagen om in Nederland te komen. Als alles goed rijd kan ik via een omweg (Ede dus) bij de meet komen. Als het minder goed rijd kom ik ws. rechtstreeks vanuit Belgie naar Haarlem. Niet vreemd staan kijken als ik dan plotseling met een backpack-rugzak (die ik anders in Ede gedropt had) rond loop.

*gaat voor zekerheid route in Haarlem uitstippelen*

PS. Hou nog wat "apple cider" over voor het geval ik echt veel later mocht komen :p
 
[quote1328307693=Nanonium]
Net ... uhm, zo'n 5 uur gedaan om van Mons naar Mons te komen. Als in, ik kwam in Brussel aan, waar ik verder wilde reizen naar Ede (waar ik elk weekend zit). Maar niks reed verder, dus ik moest weer terug gaan.

Ik ga morgenochtend vroeg (heel vroeg) in ieder geval weer een poging wagen om in Nederland te komen. Als alles goed rijd kan ik via een omweg (Ede dus) bij de meet komen. Als het minder goed rijd kom ik ws. rechtstreeks vanuit Belgie naar Haarlem. Niet vreemd staan kijken als ik dan plotseling met een backpack-rugzak (die ik anders in Ede gedropt had) rond loop.

*gaat voor zekerheid route in Haarlem uitstippelen*

PS. Hou nog wat "apple cider" over voor het geval ik echt veel later mocht komen :p
[/quote1328307693]

Mja na 3 uur was Ede-Wag geïsoleerd en Ede Centrum lag er al heel snel uit. Studiegenoot had geluk dat die nog een trein naar Arnhem kon halen xD.
Maar is het niet wat ver om eerst via Ede te gaan? Wij vertrekken al om kwart over 10 uit Ede-Wag en dan zijn we er zonder vertraging om half 12.
 
Mja, ik vertrek erg vroeg uit Mons (iets voor 6 uur, lading koffie drinken in Brussel dus, en dan is het treinnetwerk nog niet zo belast) omdat ik er vanuit ga dat de treinen beroerd rijden. Als ze goed rijden (MUHAHAHA XD, sorry) dan heb ik nog ruim de tijd om naar Ede te komen (rond half 10). Dan kan ik met dezelfde trein als jullie mee rijden (woon dicht bij het station daar). Als ik rechtstreeks naar Haarlem ga en de treinen rijden goed, dan ben ik 2 uur te vroeg. Ik zit sowieso in ieder geval met de tijd in de knoei.

Ik zal me in ieder geval niet door de Windigoes neer laten slaan en morgen sowieso aanwezig zijn.
 
Nou, zit in de trein, en het lijkt erop dat ik geen problemen zou moeten hebben *knock on wood* Wolfeh en Comrade met nog twee anderen zouden ook aan boord moeten zijn maar die heb ik nog niet gezien.
 
Ik ben alweer thuis (ga zo door naar een feestje) maar het was erg gezellig! Heb me goed vermaakt met tutorial hairstyling en mijn eerste potje 'ponies & dragons', dat zou ik nog weleens willen spelen. Hoewel je daar volgens mij beter in wordt als je 't een paar keer gedaan hebt, qua creativiteit enzo. :)

Thanks voor de leuke dag!
 
Ik heb het niet gered ik zat helemaal vast in Utrecht! echt supper kut baal echt als een stekker had er graag bij willen zijn >:
 
pony meet was geweldig, mijn ouders waare minder blij dat ik een 2 meter breede derpy in de auto wou meenemen eind goed all goed Supermeet !!!
 
Ik heb het ook niet gered. Ik kwam vast te zitten in Den Bosch en ben toen uiteindelijk maar naar een tante van mij gegaan die daar woont. Ik had er heel graag bij willen zijn maar ik heb hier tenminste twee nichtjes die ook wel van My Little Pony houden. Ik moet ze alleen nog even Friendship is Magic laten ontdekken. (Ze hebben een G3 Sweetie Belle D: THE HORROR!) Wat hairstyling betreft heb ik niks gemist denk ik, mijn nichtjes kunnen er ook wat van (nu weet ik hoe discord zich voelt :p) http://1.bp.blogspot.com/-mSTNjEANIJk/TuZ9PFGWpBI/AAAAAAAAXpI/JivnkQYD074/s1600/you_will_be_pretty_by_celestiathegreatest-d4hveh3.png
 
De meet was awesome.

heb een party cannon gekocht voor €16,- en het was iedere cent waard.

heb nog voor andere items meegedaan op de veiling maar helasêment, niet gewonnen, *niet genoeg geld >_<*

9KkG8.jpg


nu maar wachten tot de "kunst" wordt geupload XD het zal me niks verbazen als ik overal 6de voor heb gehaald :p
 
wacht was er een pony veiling!?
ik wil ook mee doen de volgende keer 8D
schilderijtje maken ofzo moet nog wel ff bedenken wat awesome zou zijn... of een boekcover van die DaringDo >w>.
 
Ik ben ook al weer een uur of 2 thuis. Vond het een geniale meeting.

Vanochtend nog rond half 5 opgestaan aangezien ik rechtstreeks uit Belgie zou komen en daarbij me nog eens afgevraagd waar ik aan zou beginnen. Bovendien sliep ik de avond ervoor vanwege de treinenloop op vrijdag pas om 1 uur (of te wel, zou kunnen dat ik er vandaag "nogal wakker" bij liep).

Toen ik de meetingruimte binnen kwam sloeg dit meteen om en proefde ik de epische brony groepssfeer. Geniaal om met zo'n grote groep een ep te kijken. Mijn eerste Ponies and Dragons game smaakte zeker naar meer (mijn dank aan de GM voor de scenario). Nog bedankt voor het afzetten bij Rotterdam CS.

Ik ga zeker weer aanwezig zijn bij de volgende meetings (de belgische en nederlandse).
 
Back
Top