Dutch Brony Meet #4

Groningse divisie is veilig in Groningen aangekomen, dus dat laatste stukje met de bus zal ook wel gelukt zijn. Heb weer genoten. Jammer dat sommige het hebben moeten missen vanwege het weer. Colour Bee, ik bewaar die Twilight voor je.
 
Jammer genoeg heb ik het niet kunnen redden vanwege geldproblemen. Ik ben nu die foto's aan het bekijken en ik baal er best wel van dat ik er niet was xD.

Volgende keer ben ik er, cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my- AUW!!
 
Hmm. Ik mis drie van mijn cutie mark pins. Als iemand die gevonden heeft dan hoor ik het graag. Het gaat om de volgende drie:

http://i29.photobucket.com/albums/c275/Ugnah/2012-02-05120042.jpg
 
De meet was zeer geslaagd, alleen was ik kapot toen ik eindelijk thuiskwam. Ik heb zo'n 12 uur geslapen.

Ik vroeg mij af om iemand nog een link had naar de livestream van Bronystate, waarop wij te zien waren?

In ieder geval heb ik zeer genoten, en zie ik jullie over 2 maanden weer!
 
Ik heb echt ontzettend genoten!! Was ook mijn eerste meeting ^^
Moest mn broer om half 11 ong uit zn bed gooien maar alles van kou tot aan mn verstopte neus op dit moment was het allemaal waard!
n1 zin die tegen mij gezegd is:
Heb je het niet koud XD
(applejack cosplayer)
Ik ben er zeker weer over 2 maanden!!
edit: er waren 96 jongens en 4 meisjes :)
 
Woohoo, bedankt allemaal voor een drukke en zeer gezellige meet ^^

En bedankt Herder, Nido, WaveHack, Hydrazine, Zenchi en Bebbers voor de organisatie ;-)
 
Vrijdag 4 uur gereisd, zaterdagavond nog een keer in Haarlem moeten blijven slapen, vanochtend nog 2 uur gereisd...

Maar het was het enorm waard gasten, de meet was absoluut geweldig! :D
 
Buck yeah, mah bronies!

De meet was zeer zeker geslaagd.
Veel nieuwe gezichten gezien en bekenden gesproken die je lang niet ziet of hebt gezien.
Vond het overigens ook echt top het moment dat ik met Muffin-Sucker voorop liep en erachter alles nablérde.

You guys would make a fine addition to the 'Love and Toleration Division' of the Brony Korps!

You bronies out there make me proud.
Mooi om te zien hoe hard de community groeit, zowat verdubbeld na de vorige meet.
Tot nu toe lijkt het of het traditie is dat bij elke meet het aantal verdubbeld, dus keep that tradition in honor, bronies!

Tot de volgende meet, really looking forward to it!

- 'SSGT.' RainbowCrash of the Lunar Special Tactics Squadron.


Edit:

[quote1328465707=siepje300]
n1 zin die tegen mij gezegd is:
Heb je het niet koud XD
[/quote1328465707]

XD :p

Overigens inderdaad weer zeer bedankt richting de organisatie, mijn goeie bronies; Nido, Hydrazine, Herder, Zenchi, Wave en natuurlijk Bebbers!
 
Damn! Ze worden groot blijkt het, echt leuk dat het hier zo snel gegroeid is. Op naar de volgende! Belgie, kan ik er ook eens bij zijn! :D
 
Back
Top