Cafémeet 17.75

Discordian-D

Well-Known Member
Beste mensen!

Zie de aankondiging op de frontpage voor meer info! Hier kun je al je vragen stellen en natuurlijk onbeschaamd hypen! Get it on! Ik heb zin in pintjes, kegels en pizza! :)
 
Heh, jullie hebben het ook echt .75 genoemd. Noice. 18 juni is nog vrij voor mij, zou moeten lukken om te komen.
 
Hey, Als julie de meetup filmen en op een yt kanaal zetten kunnen de genen die niet konden komem het terug kunen kijken :) :D
 
*rent rondjes omdat het in de hiatus is* :celesyay: Bump..hema treinkaartjes zijn er weer!

le update; heb net genoeg voor een hema kaartje, maar ik weet niet of dat sociaal wel zo leuk is...1 drankje en vertrekken... oops...my bet!Maar ik moet Galacon ook nog doorkomen, stomme ik... :ashrug: :derpy: en niet als vorig jaar dat ik zonder geld zat de laatste dag op Galacon :lunatic: dat was genant!
 
Bier, pizza und kegelen? daar zeg ik geen nee tegen. En ook nog eens 10 min fietsen van huis vandaan? count me in. :celesyay:
 
kegelen nog wel. Het is 2016, niet de tweede wereldoorlog.

Niets zo leuk als een tau-dag meet... oh wacht... verkeerde thread.

[quote1464276351=lucascool6]
Hey, Als julie de meetup filmen en op een yt kanaal zetten kunnen de genen die niet konden komem het terug kunen kijken :) :D
[/quote1464276351]
eh, misschien zijn er mensen die liever niet gefilmt willen worden, dus kijk daar voor uit.

Typt, met Strikende groet,
Stjonal
:twicane:
 
Ik kom niet met de reden dat ik het liefst nog wacht tot meet 18 om te kijken of ik er dan klaar voor ben en tijd heb.

~Leonardo
 
Count me in!

MhE1aqs.jpg
 
Ik kan er helaas niet bij zijn, zit dan in België bij [link=https://www.graspop.be/en/line-up/days-stages/saturday/]Graspop Metal Meeting[/link] :p

Volgende meeting ben ik er (hopelijk) bij :twiface:
 
Ik heb nachtdienst, dus eigenlijk kan ik niet. Maar heel misschien kan ik wat regelen als het bowlen niet te vroeg begint. Is er al een beingtijd voor bedacht?
 
Ik heb de toestemming. Ik kom ook. Ik moet alleen wel ff weten wanneer het bowlen dan precies is. Ik kan namelijk pas 5 uur aanwezig zijn.

Maar ik kom dus.
 
Oke beste mensen, morgenavond om 00:00 uur sluit officieel de Inskijf voor bowlen en/of pizza. Dit is i.v.m. de reservering die we willen gaan maken.

Let me be perfectly clear: zit je niet bij de reservering dan gaan we je helaas niet meenemen naar de bowlingbaan en/of het restaurant.

Dit gezegd hebbende wordt het sowieso een leuke dag! :)
 
Met pijn in 't hart moet ik dit nieuws helaas meedelen, maar ik zal en kan jammer genoeg niet aanwezig zijn komende zaterdag.

Al mijn systemen zeggen eventjes stop, en dit keer moet ik ernaar luisteren. Have fun though!
 
Ik heb ingevuld aanwezig te zijn voor pizza en bowlen, maar dat ga ik nog op een misschien houden. Vanavond dienst van 17-22 en morgenochtend 6-11.
 
Was even gezellig toch even om de hoek wezen kijken. Af en toe goed om eens te praten met een gezicht ipv een beeldscherm :p

Lekker thuis, net ee krop of 2 sla afgesneden , met kroten en een 4 tal aardappelen uit de grond gejasd met wat lekkere kruiden enzo yummie verser kan niet!
Nu een kopje groene, jasmijn, munt thee...en wat aardbeitjes uit de tuin, en lekker onderuit ponies kijken... AppleDash weer terug en getekend door Ashleigh Ball.. man wat is dat leuk! De campingmeet in augustus gaat leuk worden... en lekker hoop ik... eten uit de tuin XD
 
Back
Top