BroniesNL meet #14

We blijven gewoon vlak bij het pand roken en als we een paar terechte klachten over overlast krijgen van de buren, dan vind ik het wel terecht als we moeten verkassen.
 
[quote1412575162=Skullcoat]
We blijven gewoon vlak bij het pand roken en als we een paar terechte klachten over overlast krijgen van de buren, dan vind ik het wel terecht als we moeten verkassen.
[/quote1412575162]

De oplossing die ik net noemde is ook prima. Dan is er ook geen kans dat we klachten krijgen.
 
Ik wil supergraag komen de 18e! Alleen heb ik geen flauw idee wat/ wie (Bronies, Duh! ^^) ik kan verwachten. Kan iemand mij misschien een kleine 'Brony meetups for Dummies' geven? Met antwoorden op vragen als: gaan de meeste mensen verkleed? Hoeveel mensen komen er ongeveer? Is het handig als ik me ergens aanmeld? Zijn er nog dingen handig om mee te nemen? Of is er misschien een plek waar ik antwoorden op dat soort vragen misschien beter kan zoeken?

In ieder geval hoop ik de meesten van jullie de 18e te zien!
 
[quote1412582128=scriblink]
Ik wil supergraag komen de 18e! Alleen heb ik geen flauw idee wat/ wie (Bronies, Duh! ^^) ik kan verwachten. Kan iemand mij misschien een kleine 'Brony meetups for Dummies' geven? Met antwoorden op vragen als: gaan de meeste mensen verkleed? Hoeveel mensen komen er ongeveer? Is het handig als ik me ergens aanmeld? Zijn er nog dingen handig om mee te nemen? Of is er misschien een plek waar ik antwoorden op dat soort vragen misschien beter kan zoeken?

In ieder geval hoop ik de meesten van jullie de 18e te zien!
[/quote1412582128]

Laat ik de vragen maar beantwoorden

- Een aantal mensen gaat verkleed, meer vanwege het Nightmare Night thema wat nu loopt. daarbuiten zijn er altijd wel een aantal mensen verkleed, maar het is zeker geen must.
- Meestal kom en er een stuk of 100 man. Ik heb nooit geteld, maar je kan de groepsfoto's van de vorige meets bekijken om een indicatie te kijken
- Aanmelden is niet nodig
- Neem vooral je goeie humeur mee
- Vragen kun je gewoon hier stellen
 
[quote1412593798=RoyVG]
[quote1412582128=scriblink]
Ik wil supergraag komen de 18e! Alleen heb ik geen flauw idee wat/ wie (Bronies, Duh! ^^) ik kan verwachten. Kan iemand mij misschien een kleine 'Brony meetups for Dummies' geven? Met antwoorden op vragen als: gaan de meeste mensen verkleed? Hoeveel mensen komen er ongeveer? Is het handig als ik me ergens aanmeld? Zijn er nog dingen handig om mee te nemen? Of is er misschien een plek waar ik antwoorden op dat soort vragen misschien beter kan zoeken?

In ieder geval hoop ik de meesten van jullie de 18e te zien!
[/quote1412582128]

Laat ik de vragen maar beantwoorden

- Een aantal mensen gaat verkleed, meer vanwege het Nightmare Night thema wat nu loopt. daarbuiten zijn er altijd wel een aantal mensen verkleed, maar het is zeker geen must.
- Meestal kom en er een stuk of 100 man. Ik heb nooit geteld, maar je kan de groepsfoto's van de vorige meets bekijken om een indicatie te kijken
- Aanmelden is niet nodig
- Neem vooral je goeie humeur mee
- Vragen kun je gewoon hier stellen
[/quote1412593798]

Bedankt voor je antwoorden! Het zijn meer mensen dan ik had verwacht, maar dat is alleen maar positief! :) Tot de 18e!
 
[quote1412608161=scriblink]
[quote1412593798=RoyVG]
[quote1412582128=scriblink]
Ik wil supergraag komen de 18e! Alleen heb ik geen flauw idee wat/ wie (Bronies, Duh! ^^) ik kan verwachten. Kan iemand mij misschien een kleine 'Brony meetups for Dummies' geven? Met antwoorden op vragen als: gaan de meeste mensen verkleed? Hoeveel mensen komen er ongeveer? Is het handig als ik me ergens aanmeld? Zijn er nog dingen handig om mee te nemen? Of is er misschien een plek waar ik antwoorden op dat soort vragen misschien beter kan zoeken?

In ieder geval hoop ik de meesten van jullie de 18e te zien!
[/quote1412582128]

Laat ik de vragen maar beantwoorden

- Een aantal mensen gaat verkleed, meer vanwege het Nightmare Night thema wat nu loopt. daarbuiten zijn er altijd wel een aantal mensen verkleed, maar het is zeker geen must.
- Meestal kom en er een stuk of 100 man. Ik heb nooit geteld, maar je kan de groepsfoto's van de vorige meets bekijken om een indicatie te kijken
- Aanmelden is niet nodig
- Neem vooral je goeie humeur mee
- Vragen kun je gewoon hier stellen
[/quote1412593798]

Bedankt voor je antwoorden! Het zijn meer mensen dan ik had verwacht, maar dat is alleen maar positief! :) Tot de 18e!
[/quote1412608161]

Geld meenemen is ook altijd handig
 
Ik kan komen omdat die dag iets anders niet door gaat. Wewt!
Alleen hoop ik wel dat er niet binnen word gerookt. Ik kan er niet goed tegen om in een rooklucht te moeten zitten. x.x Ik hoop dat er enige duidelijkheid over kan komen of dat wel of niet gaat gebeuren. Is roken binnen wel toegestaan, dan kom ik liever niet.
 
[quote1412632224=TheDutchAnon]
[quote1412527473=Registratienummer330]
[quote1412527415=TheDutchAnon]
[quote1412527294=Registratienummer330]
[quote1412527133=TheDutchAnon]
[quote1412523093=Pseudonym]
Liever de geur van tabak dan die zweetlucht die er normaal in dat gebouw hangt na 1 uurtje
[/quote1412523093]
Liever zweetgeur dan verteerde longen.
[/quote1412527133]
Liever terminaal zijn dan jou posts lezen.
[/quote1412527294]

Ohh edgy, heb je die zelf verzonnen?

[/quote1412527415]

Nee ik heb inspiratie gevonden uit je bash-threads.
[/quote1412527473]

Knap van je, Jij krijgt een pluim!

[/quote1412632224]


[youtube]AnOUfMTqNQk[/youtube]
 
[quote1412632874=Aluriya]
Ik kan komen omdat die dag iets anders niet door gaat. Wewt!
Alleen hoop ik wel dat er niet binnen word gerookt. Ik kan er niet goed tegen om in een rooklucht te moeten zitten. x.x Ik hoop dat er enige duidelijkheid over kan komen of dat wel of niet gaat gebeuren. Is roken binnen wel toegestaan, dan kom ik liever niet.
[/quote1412632874]

Het gaat wel gebeuren, maar bij slechts een paar tafeltjes in de kleine zaal. Als je daar niet bij gaat staan is er niks aan het handje.
 
right, dus we gaan als rokers binnen roken omdat het mag van de pandeigenaar? beetje kort door de bocht, maar ok.

Kan hier niet een organisatie regel over komen, dit word een vervelende discussie.

ik vind het prima om buiten te staan of een klein stukje te lopen, als mensen last van roken hebben.

ik snap niet waarom je zo door moet drijven dat je binnen gaat roken, als "het mag van de eigenaar" je enige punt is vind ik dat een beetje een zwak argument, sorry.

en rook blijft niet op 1 plek hangen, het verspreid zich door een gebouw, we zouden dan de deuren tussen de zalen continu dicht moeten houden, is ook niet echt gezellig. maarja dat is mijn mening.
 
[quote1412655533=Zenchi]
Ik ben het er mee eens dat het geen goed plan is om met z'n allen binnen te gaan roken. En het zou mooi zijn als de rokers onder ons indien nodig bij Artis gaan roken. De 'ik heb het recht om recht om rokers te zeggen dat ze moeten oprotten' houding die een aaltal mensen lijken te hebben is echter niet op z'n plaats.
Bij deze de vraag om het volume buiten een beetje te beperken. Dit betekent niet dat iedereen helemaal stil moet zijn, maar wel dat mensen buiten rustiger moeten zijn dan binnen. De orga kan niet de hele dag buiten staan om hier op te letten, dus het is ook aan de mensen die buiten staan om elkaar hier op aan te spreken.
[/quote1412655533]

Hieruit maak ik op dat er binnen niet gerookt gaat worden. En dat je buiten gewoon mag staan roken wat het meest respectvolle is naar de mensen binnen die geen last van de rook willen hebben op welke manier dan ook.

Het lijkt wel kleutergedrag in de "nee fase" om je zin door te drijven om koste wat het kost binnen te roken.

En voor de duidelijkheid, ik ben geen anti rook fasciste. Ik heb zelf vroeger ook gerookt (bijna 15 jaar geleden gestopt vanwege gezondheid) maar ik heb nooit iemand mee laten roken die er last van had.
 
Het is zwakzinnig van de mensen die denken dat dit draait om "je zin doordrijven". Denk eens na. Ik denk bijvoorbeeld dat het buiten luidruchtig gaat worden (try and prove me wrong, please) en dat woorden vooraf als "jongens doe even rustig" gewoon niet gaan helpen. Again, try and prove me wrong. Ik vind het helemaal niet erg om buiten het pand te roken, want dat was altijd erg gezellig en dan ben ik weer even van die ongelofelijke zweetgeur af die binnen heerst. Maar op het moment dat er weer klachten komen en een ander pand gezocht mag worden: zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. Ik weiger de groep op te splitsen door met een aanzienlijk aantal mensen (er zijn veel rokers hier) het feestje te verlaten om X meter verderop te staan. Op het moment dat we naar binnen gestuurd worden, gaat het binnen gewoon verder. Dat heb je dan volledig aan jezelf te danken.

Voor het goede humeur zet ik dit hier even neer:
[youtube]8pz9J0O3A0A[/youtube]
 
en waterpijp? of sigaren of traangas :p of verzin het maar.

Zolang de organisatie die deze meet organiseert realiseert dat ze wettelijk verplicht zijn voor de mensen die onder hun zitten (ook vrijwilligers) een rook vrije werkruimte moeten kunnen aanbieden wanneer daar om gevraagd wordt.

bijvoorbeeld: zo kan het geval zijn dat als iemand met astma een ernstige hoestaanval krijgt door rook en deze hierdoor met ambulance moet afgevoerd worden. kan het zijn dat de verzekering de ziektekosten van slachtoffer op de stichting laten vallen door het nalaten van wettelijke gezondheid regels.

de beslissing of we mogen binnen roken valt dan neem ik aan op de organisatie omdat hun degene zijn die ook voor de gevolgen zullen opdraaien.
 
Altera, je argument over ongelooflijke zweetgeur heb je ook zelf in de hand, doe wat deo op dan heb je daar ook geen last van ;)

Aangezien er natuurlijk een aantal rokers zijn, maar ook een aantal mensen die niet graag in de rooklucht gaan zitten, lijkt het me verstandig om buiten te roken, roken doe je vrijwillig, een hoestaanval die je dag verziekt is niet vrijwillig. Prove me wrong.

Over de zweetlucht, ik heb het op meet #8 en #9 al gedaan, meet 14 dus weer, EHBZB. Eerste hulp bij zweterige bronies. Mocht de uien lucht té sterk worden douw ik je een deobus onder de neus. Rooklucht vind ik beh, maar zweet is idd erger. Kwaad met kwaad bestrijden is niet goed, maar een neutrale frisse lucht kan eenieder waarderen- rite?
 
[quote1412778777=Dashbro]
Altera, je argument over ongelooflijke zweetgeur heb je ook zelf in de hand, doe wat deo op dan heb je daar ook geen last van ;)

Aangezien er natuurlijk een aantal rokers zijn, maar ook een aantal mensen die niet graag in de rooklucht gaan zitten, lijkt het me verstandig om buiten te roken, roken doe je vrijwillig, een hoestaanval die je dag verziekt is niet vrijwillig. Prove me wrong.

Over de zweetlucht, ik heb het op meet #8 en #9 al gedaan, meet 14 dus weer, EHBZB. Eerste hulp bij zweterige bronies. Mocht de uien lucht té sterk worden douw ik je een deobus onder de neus. Rooklucht vind ik beh, maar zweet is idd erger. Kwaad met kwaad bestrijden is niet goed, maar een neutrale frisse lucht kan eenieder waarderen- rite?
[/quote1412778777]

+1 voor jouw Dashbro!
 
Back
Top