BroniesNL Meet #14 Nabespreking

[quote1413777828=TornadoTwist]

I demand pics now.

[/quote1413777828]


227...Kan niet upoaden op de Facebook pagina -_-
https://www.facebook.com/groups/BeneluxBronies/
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.789673284407974&type=1


Drop the box[link=hyperlink url]
https://www.dropbox.com/sh/batb8wkx24pdx3d/AADNE2yXgLBjJ5d66Lxvfrgxa?dl=0[/link]
 
Pics:
https://www.dropbox.com/sh/vba2zb4h1tjwc0j/AACr7vQ8HfGv0QkF2F-EPQRSa/Fotos%20Meet%2014%202014?dl=0
 
[quote1413833731=PrincessLuna]
14:00 Quiz die vol met vragen zat die ik niet wist. (Afkijken is een goed medicijn)
[/quote1413833731]

Seriously dude? Die quiz is voor de lol. Ik steek er aardig wat moeite in om een leuke activiteit te organiseren. Als je dat dan gaat verpesten door een potje vals te spelen omdat je zo nodig een prijs wil winnen dan is het voor mij aantrekkelijk om een zwarte lijst op te stellen voor de volgende keer.
 
Meet 14 was voor mij een meet met zowel plus als minpunten.
Het was leuk om anderen weer te zien, flink gelachen door de typische randomness die alleen bij bronies aanwezig lijkt te zijn. Weer een hoop nieuwe merch gezien die ik nog niet kende- en leuk gebabbeld met nieuwe mensen.

De nadelen lagen vooral aan de locatie vond ik, de akoestiek van het pand is gewoon bout, en de locatie is niet bepaald ehrm... aantrekkelijk. Tenzij je van kraakarchitectuur houdt.

Voor mij is een meet voor herhaling vatbaar, maar ik betwijfel of ik naar dezelfde locatie terug zal willen gaan. Een re-organisatie van de veilingen is een goed idee lijkt me trouwens, heb er al een keer over gemaild, in het kort dus een losse online veiling met vaste eindtijden, waarbij het laatstgeboden bedrag als winnend bod geldt. Betaling naar 2 rekeningnummers (forum/aanbieder, donatie/artist fee), waarbij de aanbieder voor verzenden zorgt, bij kwetsbare spullen met extra zorg uiteraard.

Nu kun je ook gewoon los je spullen verkopen, maar zo help je iig mee de meets mogelijk te houden.
 
Meet #14 was, voor mij althans, een redelijk geslaagde meet.
Het was leuk om er weer eens 'bij' te zijn.

Naar mijn mening was de interesse in de door mij voorgestelde cello 'les' behoorlijk groot.

Alhoewel het in totaal niet erg veel mensen waren (een stuk of 5), hebben deze uiteindelijk toch allemaal met succes een (deel van een) liedje kunnen spelen.
Nogmaals: well done everyone!
mlp-oclap.png


Mede omdat ik zoveel mogelijk aanwezig moest zijn bij mijn cello, heb ik niet heel erg veel meegekregen van de rest van de meet. De paar keer dat ik even boven ben geweest daargelaten.
Niet dat dit erg is, ik heb dat ding immers zelf meegenomen.

De keren dat ik boven was heb ik vooral aandacht besteed aan de verscheidenheid van cosplays en andere kostuums en andere creaties. Deze waren ook zeer de moeite waard om te bekijken.

Buiten het feit dat mocht ik weer een 'workshop' geven op een meet, er hier dan wat meer structuur in moet komen, heb ik niet echt aan- of opmerkingen.
Ik kan wel mijn persoonlijk mening hier neer gaan zetten van wat ik vind dat er verbeterd moet worden. Maar dit zouden dan maar opmerkingen zijn van één persoon die amper 4 uur aanwezig is geweest op de meet, en er bovendien niet veel van mee heeft gekregen.

Daarbij heb ik ook geen onderbouwde argumenten waarom een 'minpunt' ook echt iets is wat verbeterd moet worden.
Dergelijke argumenten zijn (in mijn menig) wel belangrijk voor de validiteit van een argument en/of claim.
Dit voorkomt dat er 'nutteloos' gespeculeerd word over dingen die misschien nog niet eens belangrijk zijn.
 
[quote1413911265=Kaas]
[quote1413833731=PrincessLuna]
14:00 Quiz die vol met vragen zat die ik niet wist. (Afkijken is een goed medicijn)
[/quote1413833731]

Seriously dude? Die quiz is voor de lol. Ik steek er aardig wat moeite in om een leuke activiteit te organiseren. Als je dat dan gaat verpesten door een potje vals te spelen omdat je zo nodig een prijs wil winnen dan is het voor mij aantrekkelijk om een zwarte lijst op te stellen voor de volgende keer.
[/quote1413911265]
Hey mijn vriend ten eerste rustig aan.
Ten tweede je zei niet dat je mocht afkijken ;)
Heb ik gelijk of niet???
Sorry daarvoor maar ik wil ook wat goed hebben hoor.
Ik heb niks verpest. Omdat ik eerlijk ben geweest om het te zeggen. En nog iets erger is is dat je het antwoord roept als het goed is. Heb ik gelijk of niet?
(Ik wed dat je zegt dat dat een huisregel is )
 
Ja dat hadden die paar die besloten binnen te roken ook moeten hebben.

Over all vond ik wel weer gezellig met nieuwe en vaste bezoekers geklept. Ik moest eerder weg dus heb veiling, loterij enzo niet mee gemaakt
 
[quote1413914851=PrincessLuna]
Hey mijn vriend ten eerste rustig aan.
Ten tweede je zei niet dat je mocht afkijken ;)
Heb ik gelijk of niet???
Sorry daarvoor maar ik wil ook wat goed hebben hoor.
Ik heb niks verpest. Omdat ik eerlijk ben geweest om het te zeggen. En nog iets erger is is dat je het antwoord roept als het goed is. Heb ik gelijk of niet?
(Ik wed dat je zegt dat dat een huisregel is )
[/quote1413914851]

Het is common sense dat je niet gaat afkijken bij je buren. Ik ga niet klagen als je een antwoord toevallig hoort of als je overlegt als je als een groepje meedoet. Jij zit echter hier en op facebook trots te verkondigen dat je hebt afgekeken. Deze quiz is voor de lol. Ik zie er de lol niet van in als je de antwoorden van je buren gaat overpennen als je het zelf niet weet. Dan doe je blijkbaar mee omdat je per se een prijs wilt winnen, terwijl die als leuke beloning dienen voor mensen die de ludieke of obscure vragen kunnen beantwoorden.

Maargoed, ik zie wel wat ik er mee doen. Ik weet nog niet eens zeker of de volgende keer weer een quiz is.
 
[quote1413915027=PrincessLuna]
[quote1413911265=Kaas]
[quote1413833731=PrincessLuna]
14:00 Quiz die vol met vragen zat die ik niet wist. (Afkijken is een goed medicijn)
[/quote1413833731]

Seriously dude? Die quiz is voor de lol. Ik steek er aardig wat moeite in om een leuke activiteit te organiseren. Als je dat dan gaat verpesten door een potje vals te spelen omdat je zo nodig een prijs wil winnen dan is het voor mij aantrekkelijk om een zwarte lijst op te stellen voor de volgende keer.
[/quote1413911265]
Hey mijn vriend ten eerste rustig aan.
Ten tweede je zei niet dat je mocht afkijken ;)
Heb ik gelijk of niet???
Sorry daarvoor maar ik wil ook wat goed hebben hoor.
Ik heb niks verpest. Omdat ik eerlijk ben geweest om het te zeggen. En nog iets erger is is dat je het antwoord roept als het goed is. Heb ik gelijk of niet?
(Ik wed dat je zegt dat dat een huisregel is )
[/quote1413915027]
Nee Fretjekadetje. Ik denk dat Kaas er wel van uit ging dat iedereen slim en eerlijk genoeg is om te begrijpen dat afkijken tegen de regels is.
En door het op te biechten met je domme harses,
(Serieus wie doet dat nou?!)
maak je het niet goed.

In het licht van dat ik de laatste tijd een beetje achter jou aan zit, allerbeste Fret heb ik iets gemaakt voor de gelegenheid.
Note: Rainbow Rocks Spoiler!
Iets te overkill, maar ik had er zo een zin in om dit te maken...
MxIBz6P.jpg
 
[quote1413916301=Kaas]
Ik weet nog niet eens zeker of de volgende keer weer een quiz is.
[/quote1413916301]

aw, I must say I thought the quiz was a lot of fun, and I don't just say that because I won something (I was honestly quite surprised at that)
 
[quote1413916911=JackySparrow]
Ja dat hadden die paar die besloten binnen te roken ook moeten hebben.

Over all vond ik wel weer gezellig met nieuwe en vaste bezoekers geklept. Ik moest eerder weg dus heb veiling, loterij enzo niet mee gemaakt
[/quote1413916911]

Ik ga me in de quiz etc. Niet mengen, wel ga ik zeggen dat vanaf het begin werd gezegd dat buiten roken niet aangeraden was, dus we in het halletje EN bij de tafels met asbakken mochten roken :fstern:
 
[quote1413917341=Thunderflash]
[quote1413916911=JackySparrow]
Ja dat hadden die paar die besloten binnen te roken ook moeten hebben.

Over all vond ik wel weer gezellig met nieuwe en vaste bezoekers geklept. Ik moest eerder weg dus heb veiling, loterij enzo niet mee gemaakt
[/quote1413916911]

Ik ga me in de quiz etc. Niet mengen, wel ga ik zeggen dat vanaf het begin werd gezegd dat buiten roken niet aangeraden was, dus we in het halletje EN bij de tafels met asbakken mochten roken :fstern:

[/quote1413917341]

om dit even verder op te helderen, ik was een van die rokers en de baas kwam ons PERSOONLIJK vertellen dat we gewoon binnen mochten roken.
Dan zijn wij geen reden om buiten te blijven roken waar we alleen maar een overlast zijn voor buurtbewoners, leek ons.
 
De orga was aan het begin van de meet en in de vorige post duidelijk er in dat er buiten gerookt moest worden. En aangezien de orga de meet organiseert mogen zij beslissen hoe het zit met het roken. Er zou binnen niet gerookt worden is er gezegd.
Dus als er niet geluisterd wordt naar de orga en de bezoekers stap je naar de baas van de ruimte?
 
En er was ook gezegd te verder op te gaan roken, het binnen roken zou alleen toegestaan worden op een aangewezen plek als het zou gaan regenen. En het was schitterend weer.
 
Nou please het is MAAR een quiz. Gelijk al de volle laag op mij. Wat is dat nou voor kinderachtig gedrag. valsspelers winnen niet (Ze kan het antwoord hebben veranderd) ;) Denk eens na. Ik ben zelf stom geweest maar ik heb gewoon de neiging om aftekijken. Het is gewoon te aantrekkelijk. Sorry en mijn grote excuses hiervoor. :(

PS: Stop met mij Fret te noemen je wilt echt dat ik je iets aan doe als je blijft doorgaan. Ik ben van plan om dan de "admin" maar eens er weer bij te halen. Met jullie groepje. Jullie worden met de dag irritanter. Grappig zijn mag maar dit is gewoon poging to haatzaaien. Ik kan je daarvoor aangeven bij het OM. Ik ben niet zo iemand. Ik wil je alleen waarschuwen dat je de Grens hebt bereikt.

@Skullcoat

~Leonardo van de Weteringh
 
Jammer joh er is binnen gerookt. Boehoe, is er iemand dood gegaan? Heeft er iemand een astma-aanval gekregen? Heeft er iemand hoestbuien gekregen? Nee... En hoe komt dat? Omdat de rokers vlak bij de uitgang zaten en de rest was of in de grote zaal of in de kelder. En zeg nu niet dat de rokers d rest heeft weggejaagd, want er zat in de eerste plaats daar al niemand, dus dan kunnen we dat kleine beetje ruimte toch maar beter gebruiken.
Het is gebeurd dus geen reden om er over door te blijven zeiken. Laten we het er nu maar gewoon bij laten...

EDIT:
Als je niet wilt dat ik je Fret noem haal ''Fret'' dan uit je bijnamen lijst...
 
[quote1413921592=JackySparrow]
En er was ook gezegd te verder op te gaan roken, het binnen roken zou alleen toegestaan worden op een aangewezen plek als het zou gaan regenen. En het was schitterend weer.
[/quote1413921592]

Het is inderdaad niet verlopen zoals van te voren de bedoeling was. De eigenaar heeft mensen naar binnen gestuurd. Nadat er binnen al gerookt werd hebben we besloten het zo te laten zolang het zich tot die hoek beperkte.
 
Leuk dat veel van jullie het naar jullie zin hadden.

Ik ben eigenlijk best wel blij dat ik er niet was, en ik denk dat ik ook niet meer op grote meetings ga komen. Ik reageer niet goed op rook, dus een situatie dat ik bij rook in de buurt kom vermijdt ik dan ook liever. Oh well.
 
Back
Top