BroniesNL Meet 11!

Ahum. Aangezien ik bijna niemand ken die hier op heeft gereageerd al kom ik al meer dan anderhalf jaar op meets, nope.
 
[quote1384125713=Kaas]
[quote1384119312=Locutus]
protip: als je in alle rust de afleveringen wil zien, doe dit dan niet in een zaal met 100+ bronies waarvan een goed deel ADHD of andere stoornissen heeft waardoor ze niet 40 minuten lang kunnen kijken naar een show waar al hun super-duper-awesome-all time favorite characters in voorkomen, waarbij ze elke kleine mogelijkheid aannemen om te laten horen dat ze zich altijd kunnen identificeren met pony X en dat pony X toch echt best pony is.
[/quote1384119312]

Perfecte omschrijving. Maar daar heb je even over kunnen doen na vele meets constant te worden gestoord bij CaH. xD
[/quote1384125713]
CaH zal uiteraard ook weer aanwezig zijn.
 
Ik ben er bij :) Alleen; dit keer neem Ik geen plaats in de groepsfoto vanwege bepaalde redenen. :/ (Vraag er NIET naar A.U.B)

Oja, de nieuwe Aflevering(en) kijken lijkt mij wel lachen, als iedereen z'n snuit maar houd. Dit is inderdaad bloedirritant zoals eerder beschreven in deze thread.

Tot dan. /)
 
voor de mensen die honestly denken dat we onze smoel houden tijdens de aflevering....waarom zouden we? we kunnen altijd de aflevering opnieuw kijken, let us have so muthafucking fun darnit \o/
 
[quote1384155386=Aragnoth]
voor de mensen die honestly denken dat we onze smoel houden tijdens de aflevering....waarom zouden we? we kunnen altijd de aflevering opnieuw kijken, let us have so muthafucking fun darnit \o/
[/quote1384155386]

ook nog in HD ook
 
Jammer dat het weer in Haarlem is. Dat is me te duur en ik wil zo graag eens naar een grote meet toe. Nu maar hopen dat meet 12 dichterbij is dan Haarlem
 
[quote1384161129=Aragnoth]
voor de mensen die honestly denken dat we onze smoel houden tijdens de aflevering....waarom zouden we? we kunnen altijd de aflevering opnieuw kijken, let us have so muthafucking fun darnit \o/
[/quote1384161129]

Simpel. Als ik een episode voor het eerst kijk wil ik het verhaal meekrijgen. Dat lukt niet met brony's die constant in je oor tetteren. Het verpest het als je eerst de hele animatie kijkt en dan later nog een keer al het dialoog meekrijgt. Als er ergens een nieuwe episode van uitkomt dan zet je het toch ook niet eerst op mute om later nog een keer met het geluid aan te kijken?
Beetje rekening houden met je omgeving kan geen kwaad, maar ik ben al naar genoeg meets geweest om te weten dat vele brony's dat absoluut niet kunnen. Daarom is dit een verloren zaak en kijk ik de episode wel thuis. Als brony's maar na de episode wel hun smoel kunnen houden over de episode. Misschien moet Palm ipv naamstickers maar stickers uitdelen met: "ik heb de epi nog niet gezien"
 
[quote1384165793=Kaas]
[quote1384161129=Aragnoth]
voor de mensen die honestly denken dat we onze smoel houden tijdens de aflevering....waarom zouden we? we kunnen altijd de aflevering opnieuw kijken, let us have so muthafucking fun darnit \o/
[/quote1384161129]

Simpel. Als ik een episode voor het eerst kijk wil ik het verhaal meekrijgen. Dat lukt niet met brony's die constant in je oor tetteren. Het verpest het als je eerst de hele animatie kijkt en dan later nog een keer al het dialoog meekrijgt. Als er ergens een nieuwe episode van uitkomt dan zet je het toch ook niet eerst op mute om later nog een keer met het geluid aan te kijken?
Beetje rekening houden met je omgeving kan geen kwaad, maar ik ben al naar genoeg meets geweest om te weten dat vele brony's dat absoluut niet kunnen. Daarom is dit een verloren zaak en kijk ik de episode wel thuis. Als brony's maar na de episode wel hun smoel kunnen houden over de episode. Misschien moet Palm ipv naamstickers maar stickers uitdelen met: "ik heb de epi nog niet gezien"
[/quote1384165793]
^dit. Als lui spoilers beginnen te vertellen als we CaH an het spelen zijn, schop ik ze wel bij CaH weg :p
 
[quote1384171251=Kaas]
[quote1384161129=Aragnoth]
voor de mensen die honestly denken dat we onze smoel houden tijdens de aflevering....waarom zouden we? we kunnen altijd de aflevering opnieuw kijken, let us have so muthafucking fun darnit \o/
[/quote1384161129]

Simpel. Als ik een episode voor het eerst kijk wil ik het verhaal meekrijgen. Dat lukt niet met brony's die constant in je oor tetteren. Het verpest het als je eerst de hele animatie kijkt en dan later nog een keer al het dialoog meekrijgt. Als er ergens een nieuwe episode van uitkomt dan zet je het toch ook niet eerst op mute om later nog een keer met het geluid aan te kijken?
Beetje rekening houden met je omgeving kan geen kwaad, maar ik ben al naar genoeg meets geweest om te weten dat vele brony's dat absoluut niet kunnen. Daarom is dit een verloren zaak en kijk ik de episode wel thuis. Als brony's maar na de episode wel hun smoel kunnen houden over de episode. Misschien moet Palm ipv naamstickers maar stickers uitdelen met: "ik heb de epi nog niet gezien"
[/quote1384171251]

En hiermee verwacht je meer succes dan met het live kijken van de episode?
 
[quote1384177139=Kaas]
[quote1384161129=Aragnoth]
voor de mensen die honestly denken dat we onze smoel houden tijdens de aflevering....waarom zouden we? we kunnen altijd de aflevering opnieuw kijken, let us have so muthafucking fun darnit \o/
[/quote1384161129]

Simpel. Als ik een episode voor het eerst kijk wil ik het verhaal meekrijgen. Dat lukt niet met brony's die constant in je oor tetteren. Het verpest het als je eerst de hele animatie kijkt en dan later nog een keer al het dialoog meekrijgt. Als er ergens een nieuwe episode van uitkomt dan zet je het toch ook niet eerst op mute om later nog een keer met het geluid aan te kijken?
Beetje rekening houden met je omgeving kan geen kwaad, maar ik ben al naar genoeg meets geweest om te weten dat vele brony's dat absoluut niet kunnen. Daarom is dit een verloren zaak en kijk ik de episode wel thuis. Als brony's maar na de episode wel hun smoel kunnen houden over de episode. Misschien moet Palm ipv naamstickers maar stickers uitdelen met: "ik heb de epi nog niet gezien"
[/quote1384177139]

Dit. Gewoon dit. Ik kijk m de volgende dag wel.
 
[quote1384180186=Locutus]
We kunnen de bronies die spoileren natuurlijk ook een mooie duct-tape sticker over de mond plakken :p
[/quote1384180186]
Of ze harsen. Tenzij ze een baard en/of snor hebben... Dan harsen we die er van af nadat we hun mond dichtplakken. :D
 
Op zich een goeie. Ik vind het geweldig om een ep met bronies te kijken, maar je mist zeker dingen. Ik snap dat mensen dus wat anders gaan doen wanneer de eps (eventueel) gestreamed worden. Misschien dus handig om bij de huishoudelijke mededelingen aan het begin even aan te geven dat het niet gewenst is over de ep te praten na het streamen.
 
[quote1384181647=Insum]
[quote1384180186=Locutus]
We kunnen de bronies die spoileren natuurlijk ook een mooie duct-tape sticker over de mond plakken :p
[/quote1384180186]
Of ze harsen. Tenzij ze een baard en/of snor hebben... Dan harsen we die er van af nadat we hun mond dichtplakken. :D
[/quote1384181647]

Leuk voor de No-Shave november deelnemers. :p
 
Ik wil het lieft natuurlijk direct kijken, maar ja het wordt gestreamd en met +100 Bronies in de zaal, is de kans klein dat we het in rust en vrede kunnen kijken.
Dat maakt me op zicht weinig uit, maar als ik het dus niet kijk laat de ORGA dan bij de regels zetten dat Spoilers worden bestraft MET DE DOOD!
 
Dat wordt dus Breakcore luisteren tijdens de stream en geen YTP's kijken
Oh ja *takes his pills* Keep Calm ADHD on!!!

-Luna
 
[quote1384182437=PrincessLuna]
Dat wordt dus Breakcore luisteren tijdens de stream en geen YTP's kijken
Oh ja *takes his pills* Keep Calm ADHD on!!!

-Luna
[/quote1384182437]
I dare you, I bucking dare you! Na de stream zal ik je eens de echte power van ADHD laten zien!
 
Back
Top