BroniesNL Meet 11!

[quote1383832047=Skullcoat]
Wel een gewldige dag uitgekozen, de 23e de dag dat S4 start, hopelijk kunnen we het streamen daar. En The Day of The Doctor kan ik wel opnemen thuis
[/quote1383832047]
ja joh... het zou haaaaaaaaaaaaaast met opzet gedaan zijn
 
laat ik het dan maar ff kort houden GROETEN UIT LONDON daar ben ik dan s4 opening met een stel engelse bronies kijken dus ik zou zeggen have fun ^^
 
Cool :) Ik hoop dat ik er deze keer dan eindelijk eens een keer bij kan zijn. Ik ben nog nooit bij Bronie meets geweest. Ik ben benieuwd :)
 
crap, can't be there.

heb dezelfde dag sinterklaas met familie in Limburg.

would rather go to haarlem . . .
 
Kan er dus WEER niet er bij zijn
pinkiesad2.png


1. Té kortdag om wat te regelen
2. Geen geld voor OV

Sorry jongens (en meiden)
raritycry.png
 
Zondag zet ik het erop "Het Antwoord"

Groeten uit Woubrugge (Zuid-Holland)

Antwoord: (Nog Niet Bekend)

-Luna (Leonardo)
 
Hey hey, eindelijk, meet 11. Ik ben er bij.
pinkiehappy.png


Iedereen die stil is bij de S4 opening krijgt van mij een koekje. I'm not kidding. Hou je mond en je krijgt van mij een koekje. Ik wil normaal de opening kunnen kijken.
mlp-ryell.png
 
[quote1383906531=Insum]
Hey hey, eindelijk, meet 11. Ik ben er bij.
pinkiehappy.png


Iedereen die stil is bij de S4 opening krijgt van mij een koekje. I'm not kidding. Hou je mond en je krijgt van mij een koekje. Ik wil normaal de opening kunnen kijken.
mlp-ryell.png

[/quote1383906531]

Hoe veel ik het ook hiermee eens ben, I'm afraid it won't work.
 
[quote1383908942=Insum]
Hey hey, eindelijk, meet 11. Ik ben er bij.
pinkiehappy.png


Iedereen die stil is bij de S4 opening krijgt van mij een koekje. I'm not kidding. Hou je mond en je krijgt van mij een koekje. Ik wil normaal de opening kunnen kijken.
mlp-ryell.png

[/quote1383908942]


buahahahah ofc not, we gaan massaal die intro zingen als de ponyfags die we zijn XD
 
Dat weet je niet zeker, het kan zomaar zijn dat de intro veranderd is, inclusief de titelnummer. Of mensen gaan mee zingen, of ze kennen de tekst van een eventueel nieuw nummer niet, of er gaan mensen schreeuwen omdat Twilight. :D

Mocht het intro nummer het zelfde zijn, dan zing ik gewoon keihard mee, fuck the police. XD
 
Nope word m niet . ga liever niet in mn eentje naar een meet xD , en ben niet in de buurt dat word dus een nee .
 
[quote1383918610=Insum]
Hey hey, eindelijk, meet 11. Ik ben er bij.
pinkiehappy.png


Iedereen die stil is bij de S4 opening krijgt van mij een koekje. I'm not kidding. Hou je mond en je krijgt van mij een koekje. Ik wil normaal de opening kunnen kijken.
mlp-ryell.png

[/quote1383918610]

100% orga approved post!
 
[quote1383919635=Aragnoth]
[quote1383908942=Insum]
Hey hey, eindelijk, meet 11. Ik ben er bij.
pinkiehappy.png


Iedereen die stil is bij de S4 opening krijgt van mij een koekje. I'm not kidding. Hou je mond en je krijgt van mij een koekje. Ik wil normaal de opening kunnen kijken.
mlp-ryell.png

[/quote1383908942]

buahahahah ofc not, we gaan massaal die intro zingen als de ponyfags die we zijn XD
[/quote1383919635]

Intro meeschreeuwen, prima. Bij elke pony die in beeld komt een Yaplap imtatie doen, zeer irritant. :p
 
Fuck yeah ik ben erbij! Zou wel geweldig zijn als we dan de première van seizoen 4 daar zouden kunnen meemaken met z'n allen :D

Verder neem ik uiteraard weer mijn melodica mee, en mijn mad writing skillz voor in de fanfiction-wedstrijd.
 
https://www.lfsforum.net/showthread.php?t=84319

welp, dat wordt geen meet 11 voor mij
 
Ik zou graag willen komen, maar ik zal kijken hoe het gaat qua financiën. Het is net een dag voordat de stufi (meestal) binnenkomt, dus dat wordt afwachten. (Met een beetje geluk is 't er een dag eerder, gebeurt soms wel.)

Bij de weg, ik zat even de inskijflijst door te kijken, en Pownews stond erop. Just FYI.
 
Back
Top