1ste Orga Panel (Meet 15)

Discordian-D

Well-Known Member
Beste bronies,

Tijdens meet 15 willen we een Q&A orga panel gaan hosten, waar jullie als leden van onze community vragen aan ons kunnen stellen die gerelateerd zijn aan BroniesNL, het forum en de (mini)meets.

Het idee voor een panel ontstond vanwege een discussie op het forum waaruit bleek dat er mogelijk wat issues waren betreffende hoe wij met elkaar omgaan. Zo kwam het dat ik dacht "he, misschien willen mensen het ook wel over andere dingen hebben of dingen vragen aan ons". Een beetje transparantie.

Om alvast een beetje inzicht te krijgen in waar we het tijdens de panel allemaal over gaan hebben zou ik de mensen die een idee voor een relevant onderwerp hebben willen vragen om dat hier in een post, of anders in een PM naar mij of een mail naar de orga (orga@bronies.nl) te willen achterlaten. Standaard garanderen wij je anonimiteit hierin, tenzij je zelf verzoekt om genoemd te worden.

Nou, ikzelf kijk er wel naar uit om eens gewoon te praten met elkaar over weet-ik-veel-wat. Tot de meet!
kQ4Defz.jpg
 
^
Daar zullen we wel doorheen kijken. Huilen zonder reden hoef ik ook niet aan te horen en ik vertrouw op ons judgement om alles wat de community opgooit even goed te filteren, met alle respect naar iedereen natuurlijk
 
[quote1430335957=Discordian-D]
^
Daar zullen we wel doorheen kijken. Huilen zonder reden hoef ik ook niet aan te horen en ik vertrouw op ons judgement om alles wat de community opgooit even goed te filteren, met alle respect naar iedereen natuurlijk
[/quote1430335957]
Precies hierom ben ik blij met de orga. Net zulke goofballs als de rest van de BroniesNL, maar volwassen en serieus, wanneer de situatie er om vraagt.

I'm telling you guys. The type of people are extremely rare to come by!
 
[quote1430337647=Skullcoat]
[quote1430335957=Discordian-D]
^
Daar zullen we wel doorheen kijken. Huilen zonder reden hoef ik ook niet aan te horen en ik vertrouw op ons judgement om alles wat de community opgooit even goed te filteren, met alle respect naar iedereen natuurlijk
[/quote1430335957]
Precies hierom ben ik blij met de orga. Net zulke goofballs als de rest van de BroniesNL, maar volwassen en serieus, wanneer de situatie er om vraagt.

I'm telling you guys. The type of people are extremely rare to come by!
[/quote1430337647]

Compliment read, noted and stocked for later reference. You we will not kill.
Seriously though, als we voor iedereen kunnen zijn wat we voor jou zijn, dan is alles goed in de wereld ^^
 
[quote1430386579=TheDutchAnon]
Branden zullen jullie :^)

[/quote1430386579]
Jij gaat niet eens naar de meet, of betaal je de andere members om de orga af te branden
 
[quote1430386803=Skullcoat]
[quote1430386579=TheDutchAnon]
Branden zullen jullie :^)

[/quote1430386579]
Jij gaat niet eens naar de meet, of betaal je de andere members om de orga af te branden
[/quote1430386803]
Ik heb mijn mensen.
 
Voorstel ronde, wie is nou eigenlijk de orga.
Welke gezichten horen er bij die forumnamen!

Dat dus :p
 
Back
Top