[poll] pony vlag voor de volgende meet.

Pseudonym

Well-Known Member
Ik dacht ineens, everlight liep de hele dag met dat bord door de stad heen te sjouwe. we loope ook met de cardboards. Maar we missen iets iets goed zichtbaars. een VLAG. dus ik ben direct aan het onderzoeke hoe duur het zou worden en hoe of wat. heb een drukkerij gevonde. maar nu moet er iets op de vlag komen dus als er animo voor is dat zoiets gemaakt wordt wil ik van jullie suggestie's hoore het moet ofc pony related zijn en zoiezo wil ik de tekst dutch bronie meetup er op hebben. maak je zelf een design of kom je met een leuk en goed plaatje. nee een 128x120 plaatje gaa ik niet aanemen. laat het hier achter

volgende meet zal hij er zijn. gegarendeerd 20% cooler
 
Ik ben meer voor een spandoek. Een vlag kan opkreukelen en dan zie je er niets meer van.
Het is wel een goed idee praktisch gezien, alleen ik geloof dat sommige mensen het wel leuk vonden om pony cardboards te maken. Also, werden die cardboards niet geveild?
Maarja, dat sluit een flag/spandoek natuurlijk niet uit, dus ik stem voor :)
 
cardboard candymane en cardboard derpy waren geveild, maar ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat derpy weer terug komt. Ik weet ook nog dat iemand een marathon met een bronyvlag heeft gelopen. dat kan ik opzoeken als je wilt.
 
Na de blikken gezien te hebben van sommige random mensen op straat bij alleen al het bord, ben ik zeker voor bigger, better, larger bij de volgende meet :D
 
vlag? VOOR! Ik heb het idee dat pinkie toch een beetje de Nederlandse pony is, mede door de enorme cardboard en de mooie fotosoep voor de vorige meet.

Pinkie of mane six zou ik zeggen..
 
Dat is een erg goed idee, maar zoals Wolfeh ben ik ook meer voor een spandoek dan een daadwerkelijke vlag.
Do it filly! :D
 
Goed idee! ik wil ook best wel een goeie reselutie pic/vector er voor willen maken. anders PM je me maar. :D
 
^LMFAO

Ja. Opzich is dat wel awesome. Trixie met een Beatrix hoed. Maar om van een klein woordgrapje een dure vlag te maken? xD

Nouja, het is wel leuk. Maar niet als één persoon dat moet gaan betalen. o:
 
Guys! Wat dachten jullie van een soort rijkswapen maar dan in plaats van leeuwen met Ponies? (en met wat meer herkenbare pony-props)
 
Tot nu toe vind ik BeaTrixie en het rijkswapen gecombineerd een fantastisch idee.
COMEDY GOLD!
 
tot nu toe een geweldig iedee van beatrixie. wil ik ook de text i claim these lands in name of celestia er op :p maar als iemand de foto pic in high ress kan uit werke laat ik het op een spandoek zetten. PM mag je kan het ook hier dumpe zodat iedereen het ziet
 
Waarom niet een combinatie van Celestia en Luna's cutie marks? En dan diagonaal gescheiden, Celestia links boven en Luna rechts onder.

Of als je een rijkswapen met 4 velden doet, in twee van de velden die cutie marks met steigerende afbeeldingen van onze Alicons in de andere twee velden.
... Je kan ook natuurlijk de Alicons bovenop het wapen zetten. Er zijn zo veel ideën!
 
Gaat dit idee eig nog door?

Voor een Vlaamse vlag zou het heel simpel zijn: Fluttershy als Vlaamse Leeuw!
 
[quote1331840547=Secret]
Gaat dit idee eig nog door?

Voor een Vlaamse vlag zou het heel simpel zijn: Fluttershy als Vlaamse Leeuw!
[/quote1331840547]

Dibs on Vlaamse pony vlag ontwerpen.
 
Too late with your dibs, dude :p

Quicky sketch concept:
l2jT4.jpg


Nuja... Vector artisten zullen het wrs tot een beter eindresultaat brengen x3
 
[quote1331842002=Secret]Nuja... Vector artisten zullen het wrs tot een beter eindresultaat brengen x3
[/quote1331842002]

I could trace it if you asked kindly.
 
Back
Top