PMV wedstrijd

Flim

Well-Known Member
Dit is een bericht en vraag aan everybrony, moderator en admin,

Ik vroeg me af of het leuk zou zijn dat er een PMV wedstrijd word gehouden de volgende meeting? Mensen kunnen zich aanmelden hier en voorstellen doen. ik kom vragen aan admin en moderator of dit een goed idee is en ik toestemming mag hebben om dit te doen. Als er iets is vraag het hier.

Mvg. Flim
 
HTML:
<div>Wat bedoel je met een PMV wedstrijd? PMV maken tijdens de meet? <br />Lijkt me een leuk idee, tegen die tijd kunnen we kijken in hoeverre het haalbaar is ivm internet en stroom voor laptops e.d en sowieso kwa tijd want ik heb geen idee hoeveel tijd er in een PMV maken zit.</div>
 
Je kunt thuis een PMV maken en deze meenemen met een USB-stick. Elke PMV duurt 3 minute en er kunnen 10 mensen dan meedoen. dus duurt het ongeveer een half uur en de winnaar word bekend gemaakt duurt ook iets van 5 minute. Dus het is of het geschikt is met de tijd. Het leek me ook leuk dat mensen PMV kunnen maken na de wedstrijd en dan tips kunnen krijgen van PMV winnaar. (als hij/zij dat wilt). Daarom kunnen mensen hier ook vragen wat voor muziek ze willen. dan neem ik dat mee op een USB stick en met alle afleveringen erop. Ik vraag me alleen af hoe het met de laptops zit?
 
Lijkt me een leuk idee :) aangezien ik naast mezelf geen nederlanders ken die ook pmv's maken :p

[youtube]U61_y8aLk1o[/youtube]

[youtube]s7-MJRX-OU8[/youtube]

[youtube]Ag2mFpS4IEg[/youtube]

3 van mijn pmv's :p
 
nah... ik had gwn een slideshow van plaatjes gemaakt met zelfgeschreven muziek erachter... hier lack ik de video bewerkings skills voor om dit te doen>.<
 
yay go bebbers ^^ ik vraag me ook af wie er nog meet AMV's maakt als nederlandse/belgiese brony >w>

@Hyfnae gewoon laten zien hij is vast leuk ^^ ik kan ook alleen maar slideshows maken :p (maar ik heb niks ponyrelated)
 
@bebbers
Ben blij met je PMV! ze zijn tof! Ik vraag me af of het je wel gaat lukken om nog één te maken voor de volgende meet. (als je meedoet)Welk programma gebruik je en wat voor een tablet?

@Hyfnae
Het maakt niks uit wat voor een filmpje maakt. zolang het entertaintment is. En als je goed je best doet kan je wel iets moois maken. Ik begon vroeger ook met een soort slideshow. toen begon ik met filmpjes. en ben nu aan het oefenen met cutting. Ik kan je een link sturen waar je meeste MLP; FiM kan downloaden. zodat je ook kan oefenen.
 
Ik vind het een leuk idee, als de andere mods het er mee eens zijn, ik zeg doen
reet-maurcicedehond.jpg
 
Ik zal mijn best doen om het naar iedereens wens te maken en dat de filmpjes goed terecht komen. Ik zou ook een prijs kopen voor de persoon die wint! Als je tijdens de meeting PMV wilt maken moet je ff melden welke nummer ik zou meenemen. Laat een bericht achter met je nummer en artiest.
 
Tablet?
ik gebruik geen. Ik ben een hipster ;)

ik heb op het moment 4 pmv's die ongeveer 50-75% af zijn :p heb een specialen valentijns pmv die ik wil afmaken deze week zodat ie de 14e naar EQD kan ^^
 
@Bebbers
Geen tablet!? Dan doe je super netjes met dat cutten van Pinkie Pie die alles daar aan het nommen is! En ik kan niet wachten tot je PMV's af zijn. Is die van Valentijn speciaal aan iemand?

@Hyfnae
Bedankt voor het delen van je PMV! Ik vind de muziek zeker ontspannend en dan nog alle schattig fanart van Fluttershy zijn ook geweldig! Ik vind hem leuk. Je kan nog proberen met filmpjes te werken. Ik heb hier een link voor je om wat te kunnen maken: http://ompldr.org/vYnZsMw/ponytorrent.html
 
[quote1328567445=Flim]
@Bebbers
Geen tablet!? Dan doe je super netjes met dat cutten van Pinkie Pie die alles daar aan het nommen is! En ik kan niet wachten tot je PMV's af zijn. Is die van Valentijn speciaal aan iemand?
[/quote1328567445]

Geloof me het heeft een tijd geduurt om het goed te krijgen... :p

en nee de valentijns video is niet voor iemand speciaal aangezien het nummer een beetje creepy zou zijn als het zo was :p
 
Ik ben dit moment een beetje aan het experimenteren met pmv's. Rond de voorjaarsvakantie heb ik waarschijnlijk ik leuks van Mlp en skyrim. Dus een wedstrijd lijkt me ook wel een leuk idee :)
 
@Bebbers
Geloof ik graag! best Alva dat je dat kan. Maar ik ben benieuwt met je nieuwe PMV's. Maar doe je trouwens ook mee?

@MrTheapot
Dan meld ik jou nu aan! ;) Veel succes met maken dan maar! En bedankt voor leuk vinden van de wedstrijd!
 
Ok, dit is dan wat ik ervan heb gemaakt :)
http://www.youtube.com/watch?v=DInmvVd5uJg
Het is m'n eerste pmv, dus hij is nog niet heel goed. Ik heb vooral met special effects gespeeld. Hij is ook nog een beetje blokkerig, maar ik hoop dat hij wel leuk is :)
Zeg alsjeblieft wat je er van vindt :p dan weet ik of pmvs iets voor mij zijn :)
 
Back
Top