Ontmoeting voor Dutch brony meet #9 ????

Applejack

Member
Voor mij zal de Dutch brony meet #9 mijn eerste worden waarna er hopelijk meerden volgen.
Zelf komt ik uit Kerkrade (zuid-limburg) met de trein en mijn vraag was of er meerdere personen zijn uit deze richting. Of ergens onderweg voor een ontmoeting. Zoals: sittard/eindhoven enz.
 
Ik begin mijn treinreis vanuit Eindhoven, dus misschien kunnen wij daar verzamelen. Ook ben ik al vaker op meets geweest, dus als je daar wat van wil horen in de trein, is dat ook handig.
 
De trein zal rond 9.16 aankomen in eindhoven. Waarna de volgende trein komt om 9.47 en om 11.33 aankomen in Haarlem Spaarnwoude. De tijd daartussen om dan om te verzamelen op het station.
 
No problem! Als het goed weer is kun je me herkennen aan mijn blauwe vest en 20% Seaweed t-shirt. Als het minder goed weer is heb ik een zwarte jas aan en witte in-ear oortjes.

We verzamelen dus bij de bushaltes, bij het grote, gele bord met de bustijden, rond 9:20, okay?
 
ja is goed, mij kun je herkennen aan een vest met een MLP logo op de achterkant en een zwarte tas met Twilight eraan. bij wat minder weer heb ik daar een zwarte jas aan.
 
Mij herken je aan het volgende:
- zwarte jas (tenzij het daar te warm voor is)
- zwarte tas
- MLP shirt
- Dream Theater vest
- bril
 
Back
Top