Need ideas voor fanfic wedstrijd!

Baree

Well-Known Member
EDIT: Ok, ik moet dus ideeën hebben mensen. Hou het kort (één zin), dan maakt het me niet uit wat je doet. Geef een zin die in het verhaal verwerkt moet zijn of waar het verhaal mee moet beginnen. Of een idee wat gebruikt kan worden (zoals ik al eerder zei "Pinkie Pie goes to Zecora to borrow some sugar" bijvoorbeeld). En stuur maar per PM.



Ok, dus, mijn idee was om iets te doen voor de mensen die wel willen schrijven. Zou hier animo voor zijn? Iets soortgelijks als met de tekenwedstrijd... Mensen krijgen een prompt (Gummy is ziek en Pinkie is ontroostbaar bijv) en daar moet je iets mee doen. Dit is natuurlijk wel lastiger dan een tekenwedstrijd. Om te beginnen is het wel zo handig als alle deelnemers een laptop hebben, ook al is het misschien niet 100% noodzakelijk. Verder is 2 minuten sowieso veel te kort. Wat zou een realistische tijd zijn? 10 minuten? 20 minuten?


Nou ja, mochten hier mensen zijn die dit wel wat lijkt, laat het horen. En schroom vooral niet om zelf met ideeën en tips te komen.
 
Wel, we kunnen kijken... mensen zonder laptop zouden wel in het nadeel zijn. Je kan ook zeggen dat iedereen met de hand moet schrijven I guess. Dit is nu vooral kijken of dit animo heeft, want mensen denken en hoe zij vinden dat dit aangepakt zou moeten worden, dus laat je horen.
 
Ik zou hier best aan mee willen doen, en als ik zou mogen kiezen schrijf ik het liefst in het Engels (Dan maak ik veel minder grammaticale- en spellingsfouten)
 
Hmm. Maar het lijk me juist leuk om dit daar te doen. Geprinte versie zou dus betekenen dat het van te voren al klaar is :/
 
Wat nou als we handgeschreven doen, en dat mensen met laptop mogen typen? Dan hebben zij wel een voordeel, maar dat maakt niet veel uit. Ik neem in ieder geval een hoop pennen mee plus papier.
 
Mijn handschrift is echt aftands... Kan t wel handgeschreven doen, maar da kan wat moeilijk te leze zijn
 
Nou, we (ik) gaan ermee bezig. Als mensen nog input of ideeën hebben dan hoor ik het graag. Ook bijvoorbeeld hoe lang zoiets zou moeten duren. Waarschijnlijk wordt het één ronde en niet zoals bij de tekenwedstrijd een stuk of drie. Dan kan je wat meer tijd geven, 10 - 15 minuten ofzo.
 
Ik heb een echt fantasierijke mind, en kan zo wat opdreunen. I might give it a shot :p AWESOME!

Off-topic: ik heb zelfs een outline voor een MLP RPG en een MLP RTS a là StarCraft stijl in mijn brein opgeslagen en in de chat gegooid, toen ik hier net nieuw was :p
 
Back
Top