Nederlandse Meeting 4 feb

A

Anonymous

Guest
Hey everypony,
Ik was vandaag op de brony meeting en ten eerste moet ik even zeggen dat ik het ontzettend awesome vond! Over 2 maanden ben ik er zeker weer :)
Maar wat ik vragen wou is wie de heck ik allemaal ontmoet heb :p (als ze allemaal op deze site zitten)
Iedereen die met mij heeft gepraat ofzo, of degene waarmee ik het pony spel heb gespeeld (rainbow crash is altijd de shadow bolt!)
ehm reageer zou ik zeggen XD
Oh misschien even handig om te zeggen: Ik was 1 van de 4 meisjes.. de applejack cosplayer ^^
Thanks everypony :p
 
Zucht ik ben echt nog steeds volledig pissed off dat ik er niet bij mocht zijn ;(
En volgende meet kan ik er ook niet zijn, my life is ruined!!!
 
Ik heb 50% kans dat ik der volgende keer bij ben, hopelijk ook als cosplayer, en anders als muzikaal artiest :D
 
Ik was degene met de rode muts en de blauwe trui. Verder was RainbowCrash niet altijd een shadowbolt: de laatste twee keer was hij het niet.
Ik vond de meet geweldig. Ik hoop volgende keer weer te kunnen komen.
 
ohai, er waren minstens 5 meisjes, en een aantal jongen waarvan ik dacht dat het een meisje was :D
Ik heb volgens mij nog met je gepraat, ik was die chick met de regenbooghandschoenen aan en ging met wat bronies ponies stylen ;)
De meet was awesome, wel fucking veel mensen en een shitload aan sneeuw. Dus gaat de volgende meet alleen maar beter worden!
 
Harb, lol, nou wel veel!! Hij was in ieder geval erg verdacht XD Ik hoop je volgende keer weer te zien ^^
En wolfeh, het was inderdaad super awesome!! Ben er volgende keer zeker weer! :D
 
jongen met blond haar, hipster bril, fluttershy ''you rock'' t-shirt

dat was ik iig

never make dylan (lilmissrarity) cupido or you will have to make love with guus :p
 
waarneer is de volgende meeting dan? 7 april?
als ik niet gestrand was in Utrecht waren we met 6 meiden :p
*sistehoove* .... hmmm brohoove klinkt toch cooler
 
De meeting was geweldig!

[quote1328455986=Wolfeh]
ohai, er waren minstens 5 meisjes, en een aantal jongen waarvan ik dacht dat het een meisje was :D
Ik heb volgens mij nog met je gepraat, ik was die chick met de regenbooghandschoenen aan en ging met wat bronies ponies stylen ;)
De meet was awesome, wel fucking veel mensen en een shitload aan sneeuw. Dus gaat de volgende meet alleen maar beter worden!
[/quote1328455986]

En bedankt nog trouwens, mijn fluttershy ziet er nu een stuk beter uit!
 
[quote1328456376=Colourbee]
waarneer is de volgende meeting dan? 7 april?
als ik niet gestrand was in Utrecht waren we met 6 meiden :p
*sistehoove* .... hmmm brohoove klinkt toch cooler
[/quote1328456376]
Ja, volgens mij 7 april, maar I'm not sure :p
 
De gast die in het laatste spel shadow bolt was samen met jou en de jongen tussen ons in. Dat was Ikke.

Ik was tevens de jongen die draken aant tekenen was :p.
 
Het spel was zeker leuk! Ik vraag me af wie de brony was die in het leger zat en meestal de shadowbolt was. Het was in iedergeval awesome! Trouwens ik was Flim.
 
zn brony naam is Rainbow Crash, just to help xd
En het spel was inderdaad echt heel awesome!
Heb ontzettend gelachen XD
 
Gasten, het was briljant! :D

Ik heb je wel gezien, ik zei nog dat ik Flim en Applejack wel herkende maar die andere kerel (je broer) niet :p
 
Het was zeker briljant!

Ik heb heel veel bronies gezien, niet zo veel gesproken, en jou denk ik ook niet... Maar wel heel goed gezien :O Was awesome cosplay! Met Big Mac erbij!
En flim en flam waren ook briljant XD
Also ik was degene die 1 van de hoeden heeft gekocht :D
Verdere beschrijving van mij... Ik was degene met de meet-up poster, een T-shirt met een tekst over bronies, een dikke rode horloge en een zwart-met-witte bril...
 
[quote1328464184=Guynio]
Gasten, het was briljant! :D

Ik heb je wel gezien, ik zei nog dat ik Flim en Applejack wel herkende maar die andere kerel (je broer) niet :p
[/quote1328464184]
haha, oke dan ken ik je ook weer! XD
mijn broer heeft gezegd dat ie over 2 maanden een betere cosplay gaat regelen ^^
 
Everlight er niet bij zijn over twee maanden? Dat zou... vreemd zijn.

We moeten nog steeds de Finnen verslaan, dus gewoon komen volgende meet everypony!
 
Nabesprekingstopic gemaakt in Nederlandse Meets. Sluit deze even voor de overzichtelijkheid maar praat daar vooral verder! :p
 
een van jullie is vast niet die jongen waartegen ik zei: ik ken jou ergens van o-o?
Enn waarvan ik dus de naam ben vergeten -.-
Sorry jongen <3
 
[quote1328481240=Flim]
Het spel was zeker leuk! Ik vraag me af wie de brony was die in het leger zat en meestal de shadowbolt was. Het was in iedergeval awesome! Trouwens ik was Flim.
[/quote1328481240]

Dat is "RainbowCrash" (hij word ook nog wel een SBK of brommerbrony genoemd)

En om even die eerste vraag te beantwoorden, ik was dat vreemde figuur dat voorop liep naar de Ikea en een van de ponyhunt spellen lijden :p.
 
Back
Top