Nabrespreking meet 4

Herder

New Member
Even een nieuw topic gemaakt over de after-meet-talk om het overzichtelijk te houden.

Copy pasta van wavehack :p
"Namens de organisatie (en ook namens mij persoonlijk) everypony die het kon redden om op Haarlem te arriveren: hartelijk bedankt voor de gezellige meet! We zijn sinds de afgelopen 3 meets echt superhard gegroeid. En als we de cijfers mogen geloven dan hebben we de volgende keer nog een stuk meer bij en moeten we wederom zoeker naar een grotere zaal.  "

Laat even weten wat je er van vond, wat je tof vond, wat beter kan, etc, etc. :p
 
We staan zeker open voor suggesties van de community. Heb je leuke ideeën voor activiteiten of heb je opmerkingen over wat je minder vond (of wat je zelfs een goed idee vond), laat het ons weten! Wij horen erg graag wat de rest er van vond en wat er volgens jullie allemaal beter kan.

En zoals ik al zei op het eind van de meet, de veiling bleek een heel goed idee te zijn en is een prima alternatief om de meetingpot te vullen ipv donaties. Dus als je een cutiemark cq talent hebt voor iets, gebruik het om iets moois te maken en neem met mee ter beschikking van de veiling! Maak een mooie tekening, maak iets van klei, maar iets cutiemark-gerelateerds met breien of borduren, maak party cannons van hout, maak levensgrote cardboard ponies, doe iets met je talent en neem het mee! Het wordt er alleen maar 20% cooler van. :)
 
Zal ook nog even copy-pasten wat ik heb gezegd twee posts vóór het ander topic op slot ging;

Buck yeah, mah bronies!

De meet was zeer zeker geslaagd.
Veel nieuwe gezichten gezien en bekenden gesproken die je lang niet ziet of hebt gezien.
Vond het overigens ook echt top het moment dat ik met Muffin-Sucker voorop liep en erachter alles nablérde.

You guys would make a fine addition to the 'Love and Toleration Division' of the Brony Korps!

You bronies out there make me proud.
Mooi om te zien hoe hard de community groeit, zowat verdubbeld na de vorige meet.
Tot nu toe lijkt het of het traditie is dat bij elke meet het aantal verdubbeld, dus keep that tradition in honor, bronies!

Tot de volgende meet, really looking forward to it!

- 'SSGT.' RainbowCrash of the Lunar Special Tactics Squadron.

Edit:

Overigens inderdaad weer zeer bedankt richting de organisatie, mijn goeie bronies; Nido, Hydrazine, Herder, Zenchi, Wave en natuurlijk Bebbers!
 
Net als ik op 2 andere plekken heb gezegd: de meet was geweldig.

Dit was mijn eerste meetup en ik ben zeker van plan om bij de volgende te zijn (in Nederland dan, België is nét iets te ver weg voor mij).

Veel nieuwe gezichten gezien en met veel mensen gesproken, en ik heb nog meer respect gekregen voor de community.

Pony on, my bronies!
 
Het was heel gezellig! Er waren echt veel mensen, wat me persoonlijk af en toe even te veel was maar er was genoeg ruimte om even tot rust te kunnen komen. Geen idee of ik de enige daarmee was, maar dat is een positief punt voor mij.
Verder is het misschien wel leuk al voor de meet de activiteiten bekend te maken omdat je daar ook bronies mee lokt ;) Ik vond zelf de aankondigingen van de activiteiten wat warrig waardoor ik ook wat dingen gemist heb waar ik toch graag aan mee had willen doen.
Maar over de activiteiten die er waren geen kwaad woord te spreken, dat was allemaal heel leuk en creatief met genoeg voor iedereen om mee te doen.
Dan nog de laatste opmerking: graag wat centraler gelegen de volgende keer :p maar ik geloof dat dat sowieso al het plan was.

Verder mijn dank aan de peepletjes die dit mogelijk hebben gemaakt. Awesome :D
 
Ik vond de meet awesome!

Was wel heel hectisch met alle problemen met OV en pizza's but all in all, i had a great time. Jammer dat ik niet meer mensen heb kunnen spreken. :p

Also, als mensen me een smsje sturen, zet er even je naam of nickname bij de volgende keer. :p Zo veel smsjes gekregen waarvan ik dacht, wie is dit uberhaupt. :|
 
spam herders mobieltje met unfitting textmessages.
(JK JK) :p

de meet was geweldig had the time of my live geweldig met ze alle de episode kijken en all the talking all the fun all the games (and the snacks :p) it was great, ook al liep niet alles geweldig qua ov en pizza kon dat voor mij de fun niet verpesten ik kijk nu al met smart uit naar de volgende meet

pinkie pie zou trots zijn op deze PARTEH !
 
[quote1328470158=Comrade]
Net als ik op 2 andere plekken heb gezegd: de meet was geweldig.

Dit was mijn eerste meetup en ik ben zeker van plan om bij de volgende te zijn (in Nederland dan, België is nét iets te ver weg voor mij).

Veel nieuwe gezichten gezien en met veel mensen gesproken, en ik heb nog meer respect gekregen voor de community.

Pony on, my bronies!
[/quote1328470158]

Ben jij die kerel met die goggles en die .50 cal round?
Omdat; Nice.
 
maarmaar... mijjn bericht in *post all the ponys* ging daar helemaal niet over xD
nouu waarom is ie gesloten -o-
het ging mij erom dat ik mensen kon vinden die ik had ontmoet daar! gemeen xD
edit: awesome meet, ik ben er over 2 maanden zeker weer :D
 
ik vond de meet zeer geslaagt de enige minpunten in mijn ogen waren de dingen die we zelf niet in de hand hadden

het weer
De pizza levertijd :p

Veiling
Vooral de veiling was een mooie inprovisatie moet ik zeggen en zou dit graag terugwillen zien met dingen uit de fan community (75% voor de maker 25% voor de huur van de zaal/eten ect ect) maar dat word vast nog wel verder uitgewerkt ;)

Tekenwedstrijd
Dit keer had ik zelf iets meer tijd om te organizeren maar het verliep nog steeds niet echt vlekkenloos ik had iig meet tijd om de tekeningen te beoordelen samen met nido en dat vond ik zelf wel beter :) De volgende keer meer tijd? or is het juist leuk zo kort?

Weerwolven/shadowbolts van ponyville
Erg leuk weer al kon ik alleen 1 spel leiden dus mss volgende keer toch een soort schema maken wat er waneer gebeurd :p

Zaal
De zaal was erg nice nogmaals Bedankt nido voor de gastvrijheid en de 'gratis' zaal maar ik ben het wel eens dat de volgende keer toch utrecht een betere plek is aangezien dat het meest centraal is en de locatie toch wel een van de (zo niet een van de) Belangrijkste dingen zijn

Dit is wat ik zo 123 kon bedenken :)
 
[quote1328473996=RainbowCrash]
Ben jij die kerel met die goggles en die .50 cal round?
Omdat; Nice.
[/quote1328473996]
Nee, dat was de gast die wel Russisch kon spreken. (/Respect)
 
[quote1328474104=Herder]
ik open em weer siepje. Sorry :(
[/quote1328474104]
haha, thanks herder ^^
 
[quote1328474155=Bebbers]
ik vond de meet zeer geslaagt de enige minpunten in mijn ogen waren de dingen die we zelf niet in de hand hadden

het weer
De pizza levertijd :p

Veiling
Vooral de veiling was een mooie inprovisatie moet ik zeggen en zou dit graag terugwillen zien met dingen uit de fan community (75% voor de maker 25% voor de huur van de zaal/eten ect ect) maar dat word vast nog wel verder uitgewerkt ;)

Tekenwedstrijd
Dit keer had ik zelf iets meer tijd om te organizeren maar het verliep nog steeds niet echt vlekkenloos ik had iig meet tijd om de tekeningen te beoordelen samen met nido en dat vond ik zelf wel beter :) De volgende keer meer tijd? or is het juist leuk zo kort?

Weerwolven/shadowbolts van ponyville
Erg leuk weer al kon ik alleen 1 spel leiden dus mss volgende keer toch een soort schema maken wat er waneer gebeurd :p

Zaal
De zaal was erg nice nogmaals Bedankt nido voor de gastvrijheid en de 'gratis' zaal maar ik ben het wel eens dat de volgende keer toch utrecht een betere plek is aangezien dat het meest centraal is en de locatie toch wel een van de (zo niet een van de) Belangrijkste dingen zijn

Dit is wat ik zo 123 kon bedenken :)
[/quote1328474155]
Ik vond alles fantastisch ^^ Nouja, behalve het weer dan XD maar zelfs dat is niet zo erg. :)
Over 2 maanden ga ik denk ik ook meedoen met de tekenwedstrijd want door deze meeting ben ik echt veel meer een brony geworden dan dat ik was (al zou je zeggen dat ik toch een aardig goede brony ben als ik cosplayend ga :p)
I will train to draw!!
En het weerwolven spel was ontzettend grappig, volgende keer zeker weer!
 
ya ik doe ook mee met de tekenwedstrijd... als ik heel erg hard mijn best doe hoef ik misschien nieteens erbij te schrijven wat het voor moet stellen.

(of ik noem t moderne kunst... daar zijn de nodige ook al erg rijk mee geworden)
 
Ik vond de meet echt geweldig. Boven verwachtingen omdat ik niet verwacht had dat de community (jullie dus) zo relaxed zou zijn. Ik wil de organisatie bedanken voor de geweldige dag.

De minpunten zijn eigenlijk al benoemd (weer, pizza).

Ik ben het eigenlijk wel met Wolfeh eens dat het zo nu en dan wat te druk was (had te weinig geslapen, normaal heb ik er minder sterk last van, dus misschien heb ik die indruk bij de volgende meet veel minder). Maar de zaal was zo groot dat je altijd wel ergens rustig kon staan. Dus een minpunt was dat niet, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Over de zaal zelf niks anders dan lof. Wat betreft de locatie geef ik meer de voorkeur aan bijv. Utrecht, maar vind het zeker niet erg om wat langer onder weg te zijn.

Activiteiten waren super. Veiling was super en ik ga volgende keer ook zeker weten mee bieden. Ponies and Dragons was meer dan geniaal. Werewolves had ik niet gespeeld, maar wil ik volgende keer zeker weten aan mee doen. Aan de tekenwedstrijd had ik niet meegedaan, aangezien ik niet verder kom dan stick figures. Maar heb wel verbaasd gekeken naar al het talent. Misschien leuk om voor de volgende keer ook iets te doen met een voice-over/zang/karaoke wedstrijd?
 
Ik zal het nog maar een keertje zeggen:

Ik vond het ronduit ge-wel-dig, echt waar. Jullie waren allemaal hartstikke vriendelijk en sociaal, en ik vond het helemaal geweldig dat jullie zo goed ingingen op mijn random geschreeuw en geblér (PAAAAAARTYYYYYY in het begin van de meet werd vooral heel goed op gereageerd) en jullie waren gewoon harstikke gezellig

AND ALL THSOE AWESOME T-SHIRTS, LIKE, SRSLY! O_O

Volgende keer kom ik zeker weer als mijn arme studentenportomonneetje het toelaat. De activiteiten waren vet (Ponies & Dragons, even eerlijk), de mensen leuk, het was goed georganiseerd (hier en daar wat warrig), het was gewoon awesome.
 
ik heb nog 'n idee... KARAOKE :D dat is vast wel op een of andere manier te regelen er zijn verdomd veel karaoke versies van alle liedjes uit de show op youtube te vinden en ik zou zeker meedoen :D (ook al kan ik niet echt goed zingen :p)
 
[quote1328480072=repstar]
ik heb nog 'n idee... KARAOKE :D dat is vast wel op een of andere manier te regelen er zijn verdomd veel karaoke versies van alle liedjes uit de show op youtube te vinden en ik zou zeker meedoen :D (ook al kan ik niet echt goed zingen :p)
[/quote1328480072]

karaoke met ponies songs.. you sir are a genius i would soo do this xD
don't know if papa herder would aprove it :p
 
Mss dat ik een soort video editing workshop kan doen maar ben nog niet zo heel zeker van mn zaak aangezien ik wel kan editen maar het is niet mn werk/school :p en er zijn al behoorlijk wat activiteiten maar mss als er veel vraag naar is :p (moet ik wel om leren gaan met windows movie maker xD aangezien niet iedereen met sony vegas werkt/kan betalen)
 
Back
Top