Nabespreking Meet 5

ghhumor

Well-Known Member
Ik ben net terug van de Meet (jammergenoeg moest ik eerder weg door mijn ouders) en wil alvast dit topic starten. Ik begin met mijn kant van de dag te vertellen!

Ik zat met mijn ouders een uur in de auto. Ik kwam 12:15 aan en ik dacht dat ik 'te laat' zou komen. Dat was helemaal niet zo en ongeveer toen ik binnenkwam begonnen ze met de opening. Als eerste kwam ik Jori en Thomas tegen. Daarna Jimmy, Mick en Yannick (Ik dacht dat hij niet kwam maar ben blij dat ie wel gekomen was). Dus toen ben ik een beetje met hun rond gaan hangen. Hebben we nog het 'Boerderijspel' gespeeld en dat had ik gewonnen ^^

Toen kwamen we aan bij de fanfic-wedstrijd. Ik wou voor de lol meedoen want dat leek me wel leuk. Ik dacht dat ik geen enige kans had om te winnen :p Eerst begon ik op papier maar toen mocht ik Jimmy's laptop lenen (Dankje :D). Daar begon ik met mijn verhaal. Door mijn fantastische brein ging het over Pinkie Pie die het recept voor Cupcakes was vergeten. Als het goed is heeft Jimmy hem opgeslagen en stuurt hij hem waarschijnlijk op. Ik ging na het inleveren van mijn fanfic naar de Rokersruimte want daar werd 'Ponyhunt' gespeeld. Maar toen kwam opeens Jimmy aan die zei dat ik naar de prijsuitreiking moest, dus ik ging mee. Tot mijn verbazing had ik gewonnen door een cliché in mijn verhaal te gebruiken. (Twilight maakte een gekke machine en die ging kapot) Ik kreeg daarom een DVD met daar G1 Ponies op. Geen G4 maar G1>G2ofG3. Die ben ik van plan zo te kijken.

Later deed ik mee met Jori, Yannick, Thomas en nog 3 mensen aan De Quiz. Wij waren Team APPLEJACK. Wij waren een erg goed team, iedereen wist wel 1 vraag en die andere jongen wist bijna alles. Daarmee wonnen wij de quiz en kregen een zak snoep c:

Toen kwam LazerPon3 nog met zijn geweldige Lazershow. Maar halverwege moest ik dus naar huis.

En nu heb ik gehoord dat jullie met TheLivingTombstone gingen skypen. WAAROM MOET IK DAT NOU WEER MISSEN D; Naja, ik had gehoord dat veel mensen het opnamen/filmen dus ik hoop dat iemand dat op het forum/fb-groep zet.

Ik sluit mijn topic af met Dank aan de organisatoren en alle bronies die er waren, wat er trouwens massief veel waren!
 
Super vet hippe meet weer eens. Ik heb een Octavia geschilderd en alle gezellige bronies weer gezien, plus een heel stel nieuwe!

Hoorde ik het goed? Waren wij nou de grootste brony meet van Europa? I want that on a certificate. ;3
 
En ik ga hopen dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn.

En nu de foto's afwachten van deze meet. :)
 
first meet was awesome meet =D
geleerd hoe je ponyhunt moest spelen, shadowdash achterna gerent voor een hug. hyfnae paar keer gemept volgens mij omdat ik het poken een beetje irritant vond worden, ook nog iemand gekrabbelt maar ik weet de naam niet meer en muffin ook nog een aantal keer gepoked =D
 
Pff, duurste meet voor mij ooit xD. Alleen al 80 euro uitgegeven aan de veiling, maar dat is het wel waard.
Het was gezellig iedereen.
Jammer dat ik deze keer niet met m'n pony yu gi oh deck heb kunnen spelen, maar dat kom wel de volgende meet ;D.
 
Met mijn eerste Nederlandse brony meet moet ik toe geven dat ik het echt geweldig vond!, ik heb nog nooit zo veel plezier gehad met zo veel mensen.

En zo te horen word het alleen maar beter.
Men heeft mij mischien gezien met de handy cam, en de videos zien er goed uit :), moet alleen hulp hebben met het maken van een Aftermeet video.

Maar hier is wel een klijne screencap van de laatste paar minuten.
brohugs.jpg


en vergeet niet de PARTY CANNONS!
partycannon.jpg
 
Dit was mijn eerste brony meet maar.... EFF! Dat was egt het BESTE ding ooit.... Wow, ik had niet verwacht dat het ZO veel lol getrapt zou worden.... Ik heb egt goeie herinneringen hieraan, en ik wil HEEL graag naar de volgende grote meet-up... Voor iedereen die er was, vooral de 'staff', dank jullie ALLEMAAL voor het mogelijk maken van zoon epische meet-up! Ik zie er echt naar uit om naar nog zoon dag te gaan...

~Gerpie
 
was echt awsome super gezelig echt een super meet was leuk om mensen tezien en nieuwe mensen echt top ! ^^
 
[quote1336858599=Persistency]
Sinds dit de meest actieve thread is op 't nl stukje, hoeveel officiele organisatoren hebben jullie ook alweer? :)
[/quote1336858599]

6: Bebbers, Hydrazine, nido, Wavehack, Zenchi en ik.

Net thuis, gelijk mn nest in. Zet morgen een fotoalbumpje op waar iedereen foto's in kan dumpen. Daarna ga ik er een mooi albumpje van maken als alle dubbele / onscherpe foto's er tussenuit zijn.

Morgen doe ik ook wel een recap. ^^
 
[quote1336858825=Herder]
[quote1336858599=Persistency]
Sinds dit de meest actieve thread is op 't nl stukje, hoeveel officiele organisatoren hebben jullie ook alweer? :)
[/quote1336858599]

6: Bebbers, Hydrazine, nido, Wavehack, Zenchi en ik.


[/quote1336858825]
Thanks !
 
Guys this was amazing, thanks to everypony and espescially the orga's for putting toghether this awesome meet!
 
jongens, het was weer een super meet!
ik heb echt heeeeeeel erg genoten!

het was vooral fijn om eens echt zonder zorgen te kunnen praten over MLP met andere die de passie delen!

en, ik heb m'n eerste merch! Big Macintosh & iemand van de Orange Familie!

ik heb al zin in de volgende meet!
 
[quote1336861228=stjonal]het was vooral fijn om eens echt zonder zorgen te kunnen praten over MLP met andere die de passie delen!
[/quote1336861228]

I know, and it's really good! :)
 
jee ik sta op de foto XD.
ben net thuis omg zo lang rijzen die k*t ns ook, je zou hem toch. ps ik wil graag contact opnemen met wie ik nu in in de trein zat naar groningen. (plz replay or pm).

De meet was echt geslaagt vond ik, volgende keer 20% meer?
 
was awesome. kvond het rond 17:00 wel weer genoeg en ben toen gegaan maar tot die tijd was het zeker leuk. hmm... ik lees niets over je haarkleur op de meet guido

ik ben Jori btw

mijn foto's van de meet http://www.facebook.com/media/set/?set=a.302287583185127.69515.100002116643579&type=3&l=5e43bfc315
 
Ossum meet was ossum.
eerste meet, veel nieuwe mensen ontmoet. meteen verbannen bij mijn ponyhunt, vanwege mijn lach.......
Verheug me nu al op de volgende meet. Hopelijk heb ik dan geen jarige vrienden en kan ik tot het einde blijven.
 
Ik ben ook weer terug. We hadden na de KFS (KFC) nog een cafe gepakt, met de Derpy mount Utrecht onveilig gemaakt (kost niks! O_O) en een ijsje bij de Mac gehaald. Uiteindelijk de trein iets voor 12-en gepakt.

Over de meet zelf zal ik morgen nog wat meer zeggen, maar het was awesome. Grote zaal, leuke activiteiten en natuurlijk een hoop gezellige bronies. Ik val in de herhaling (aangezien ik dit ook al na de mini-meets zeg), maar de volgende keer ben ik er weer bij.
 
Het was zeer gezellige meet , tijd vloog echt !!

Kwam wat later binnen , meegedaan met pony hunt en rest pony hunt geleid.
Vond het interview met the living tombstone niet zo gek veel aan. Heb ook niks met zijn music dusja xD . Die de ukalele (als ik het goed schrijf) speelde en de laser lampjes waren leuker :3 (six agreed with me So shush!! xD)

Voor de rest chille dag. De busrit naar het station was ook iets om niet te vergeten xD . Ik denk dat dat buschauffeur zijn ogen heeft uitgekeken naar wat die allemaal voorbij zag komen !

En het opruimen ging een stuk sneller , duurde voor ons maar een potje ponyhunt xD.
 
Back
Top