Nabespreking Meet 22

Discordian-D

Well-Known Member
Wie was erbij? Hoe vond je het? Wat was er goed? En wat kan er eventueel beter?

Laat het ons hier weten!

Wij van de organisatie vonden het in ieder geval een bijzonder geslaagde dag!
 
Het was weer er gezellig meet en we hadden er heerlijk weer er bij vrolijk en gezellig volk waar je leuk mee praten kon en dat maakt deze dag helemaal compleet voor mij Yay

pakeren is alleen wel een drama en 18 euro voor een dagje te staan vind ik eigelijk gewoon te duur er is een carpool 1.5 km van de meet af

dat adres heet Nijverheidstraat 7, 8025 BK Zwolle hier staat je auto gratis nadeel is je moet een stukkie lopen
maar ja dat is het dan het enigste nadeel
vriendelijke groet FRL-Flutters1991 Radler-pony :) :twiface:
 
Zeker een geslaagde meet.

Paar dingetjes die beter konden:
* Marathon parkeerperikelen.
* Aan hierboven gerelateerd, maar geldt ook als er geen marathon is, het kan een idee zijn om in ieder geval te verwijzen naar wat secundaire parkeerplaatsen (Emmawijk, Burgemeester van Roijensingel). Ik hoor iedere keer weer mensen klagen over hoe duur Maagjesbolwerk is (in de orga's defense, dat mensen te lui zijn om zelf gewoon even op de site van Zwolle te kijken zegt ook wel weer heel wat)

Persoonlijk was er tov de vorige meet ook wat minder te doen (geen karaoke)
 
^ Er was inderdaad geen karaoke deze keer omdat de persoon die dat bij Meet 21 regelde nu niet beschikbaar was.
 
Ik heb me weer lekker vermaakt afgelopen zaterdag. de steampunk introductie was interessant. ik heb (stiekem) foto's er van genomen voor het geval mensen er geïnteresseerd naar zijn. het zijn er niet al te foto's van(maar 5 foto's). alleen weet ik niet hoe ik ze hier na toe kan uploaden. het was ook mooi om de nieuwe site te zien.

het enige nadeel was de marathon die 5 uur begon waardoor er een aantal eerder weg moesten.

maar naast dat was het een erg geslaagde meet.
 
Ik was een tijd niet geweest. Maar ik vond het weer als vanouds weer gezellig. Helaas moest ik en vriendin ook weer op tijd weg.
Wat kan er beter? Logisch uit mijn hoek maar ik had voor de afwisseling in het vendor aanbod kunnen bieden als er niet zo'n hoog bedrag voor de tafels werd gevraagd.
 
jacky, mischien had je dan je eigen klaptafel mee moeten nemen?

meet was zeer geslaagd, ondanks de toch vrij lage opkomst, en dat ik eerder weg moest omdat een paar malloten een rondje wouden lopen.

ikke wil nog een meet in zwolle!
 
[quote1529063465=merte]
jacky, mischien had je dan je eigen klaptafel mee moeten nemen?

meet was zeer geslaagd, ondanks de toch vrij lage opkomst, en dat ik eerder weg moest omdat een paar malloten een rondje wouden lopen.

ikke wil nog een meet in zwolle!
[/quote1529063465]

Dat krijg ik niet mee in de trein. Verkoop uit tas kan wel. Psssst, ponies uit de tas te koop :)
 
was erg leuk vooral dat me Flutterbat gerepareet kon worden Dankje wel @merte hoop dat Marlou nog een keer wil komen

voor de rest was het heel gezellie en leuk om iedreen weer te zien, en Light echt ik word nog eens doof van je stem man :p
 
voor zo ver ik weet, heeft marlou het heel erg naar dr zin gehad. dus dat zal wel goed komen, als alles mee zit, ben ik er in ieder geval de volgende meet weer om plushies te fixen.
 
Back
Top