Nabespreking meet 21

RarityBelle

Well-Known Member
Staff member
Orga
Admin
Heren, dames, jongens, meisjes, soortgelijk en ander gespuis,

Nu we de dag na de meet leven, hoop ik dat iedereen een beetje is bijgekomen van alles. Meet 21 was een meet om nooit te vergeten! Zo veel mensen weer ontmoet, zoveel gezichten aan namen mogen koppelen.

Voor mij persoonlijk was het een zeer lange dag die gepaard ding met prachtige momenten. Als orgalid en eventmanager heb ik niks te klagen over hoe de hele situatie is verlopen. Alles liep gesmeerd en we begonnen zowaar een op tijd! Alle issues die we de vorige keer hadden leken opgelost te zijn.

Denk ook wel dat het een veilige aannamen is dat we (op zijn minst proberen) om de karaoke erin te houden.

Wij als orga mogen hopen dat jullie een fanatische dag hebben gehad, en net zo genoten hebben als wij.
Ook bedanken wij al onze vrijwilligers tijdens de meet!​

En dan mogen wij als orga nu gaan zwoegen voor Meet 21,5 en uiteraard 22! Tot de volgende!

417652__safe_solo_rarity_animated_sonic%252Brainboom%252B%2528episode%2529_glimmer%252Bwings.gif
 
Je kunt natuurlijk altijd wel gaan lopen zagen op wat kleine puntjes als dat de tosti's wel erg vroeg op waren of... hm, dat is het eigenlijk wel. Compleet insignificant dus als je het afzet tegen de rest van de dag, zeker gezien er zat alternatieven waren.

Heb me uitstekend vermaakt bij de Karaoke, en ook het verven vond ik erg leuk. Super relaxt trouwens dat er verder geen events (bv ponyhunt) in de karaoke/verf-zaal waren gepland!
 
Het enige zeikpuntje heb ik al doorgegeven: Door de karaoke de hele dag in de verf/spelletjesruimte te doen was er feitelijk geen rustig plekje voor spelletjes en andere dingen waarbij je even geen herrie wil. Wat mij betreft kunnen we de karaoke weglaten, maar ik weet dat een hoop mensen het wel leuk vinden. Ach ja, verder was het gewoon weer supergezellig en leuk.

En nogmaals sorry dat ik m'n veiling-items niet vooraf heb aangemeld. Ik was echt helemaal vergeten dat jullie dat altijd netjes op een lijstje bijhouden en dacht alleen maar: "meer poen voor de clubkas is beter"...
 
[quote1520892573=Steam_Loco]
Het enige zeikpuntje heb ik al doorgegeven: Door de karaoke de hele dag in de verf/spelletjesruimte te doen was er feitelijk geen rustig plekje voor spelletjes en andere dingen waarbij je even geen herrie wil. Wat mij betreft kunnen we de karaoke weglaten, maar ik weet dat een hoop mensen het wel leuk vinden. Ach ja, verder was het gewoon weer supergezellig en leuk.

En nogmaals sorry dat ik m'n veiling-items niet vooraf heb aangemeld. Ik was echt helemaal vergeten dat jullie dat altijd netjes op een lijstje bijhouden en dacht alleen maar: "meer poen voor de clubkas is beter"...
[/quote1520892573]

Grappig, want ik vond de karaoke juist leuk... eh, different strokes, I guess.
 
Ja, da's precies wat ik bedoel. We zijn allemaal anders en da's prima. Zelf heb ik juist behoefte aan een wat rustiger plekje terwijl het voor anderen niet druk genoeg kan zijn. :scgotthis:
 
Back
Top