mensen gezocht om verkoop/ruil tafels te delen meet 22

JackySparrow

Well-Known Member
Ik wil heel graag wat merch verkopen/ruilen op de meet. Alleen worden er geen single tafels aangeboden. Het minimum is 3 en het bij behorende kraamgeld is €50. Voor mij als particuliere collector wat veel.
Dus ik ben op zoek naar in elk geval 2 mensen die met mij de tafels wil delen en uiteraard zelf ook wat merch willen verkopen/ruilen.
Wie dit leuk lijkt, graag uiterlijk 31 mei reageren door een berichtje naar mij te sturen. Dit ivm met bestellen van de tafels.
 
Houdt de organisatie nog iets over aan hetgeen er verkocht wordt, of alleen de tafelhuur? Ik heb zelf niet echt dingen waar ik vanaf moet (nouja 1 misschien).
In het geval de organisatie er nog wat aan over houdt wil ik best een tientje doneren, want meer geld voor de orga is meer meets en/of classier locaties.
In het andere geval (orga houdt niks over aan verkoop) ja sorry, misschien een euro ofzo zodat ik mn eigen ding misschien eens kwijtraak, maar zo erg in de weg ligt het nou ook weer niet, en dan ga ik niet andermans tafel lopen bekostigen.

Geen idee wat er eigenlijk verkocht mag worden (officiele merch vs custom merch) of dat dat ook nog vd prijzen/hoeveelheden afhangt.
 
Nee, het is puur verkoop voor mijn eigen portemonnee om meer ponies te kunnen kopen :) Of ruilen voor iets dat ik nog niet heb.
Ik bied voornamelijk officieel 2e hands merch aan. G4, wellicht wat andere gens. Dus denk aan uit verpakking dubbele brushable ponies en plush die ooit van iemand waren en die een nieuwe eigenaar zoeken en wat andere merchandise zoals dingen van mlp box.
De meeste dingen zijn voor een kleine portemonnee prijs.
Ikzelf doneer wat merch voor de veiling, maar weet nog even niet wat.
Als jij maar 1 ding te verkopen hebt dan heb je echt geen tafel nodig. Dan kun je beter een advertentie maken en bij interesse mee nemen.
Dus dit is dus meer voor degenen die bijvoorbeeld van hun overschot merch af willen omdat ze er geen ruimte meer voor hebben of uitgekeken zijn op het brony fandom. Wat er op neerkomt dat ieder zijn eigen tafel bekostigt maar totaal kraamprijs wordt gedeeld door 3.
Ik hoop je vragen zo beantwoord te hebben.
 
Back
Top