Meet 5 Sound Stage

nido

Well-Known Member
De zaal waar we komen te ziten heeft geen geluidssysteem van zichzelf, dus had ik het idee dat wij (de brony community) wel wat konden regelen. Een grote stapel brony mp3's is gauw geregeld. Afhankelijk van hoe gek we het willen maken kunnen we ook DJ-sets en live instrumenten aansluiten en een mini-concert op de meet houden.

Ik heb met wat guesstimates berekend dat we ongeveer zo'n 300 watt aan speakers nodig hebben om 'achtergrondgeluid' te maken. Heeft iemand toevallig nog wat gear liggen. (Let wel: active PA-speakers; niet die dingen die je in je huiskamer hebt staan, maar speakers met een 220-stekker)

Wat ik op dit moment heb is mijn alecto pro127 mixertje en een phonic am55. Het is mogelijk hiermee de boel te doen, maar als iemand nog wat gear heeft liggen die hij/zij mee kan nemen wil ik dat natuurlijk graag weten. Ook mensen die (serieus, dus niet autotuned mee-karaoke-en) willen optreden hoor ik het ook graag. (voor de duidelijkheid, het is voor achtergrond muziek. het is niet 'meet 5 - bronies in concert')

Ben benieuwd wat we kunnen bereiken
 
ik ga m'n gitaar meenemen naar de meet met versterker erbij ^^ en misschien kan ik wel een PA systeem regelen maar dat gaat waarschijnelijk geld kosten... en weet niet of ze op zo'n korte termijn kunnen leveren... ik wil natuurlijk ook graag meezingen met de karaoke
 
Now I really wish I could go... :(
Hopelijk wordt de meet die hierna komt ook zo gaaf als deze.
Ik hou namelijk van zingen en gitaar spelen en het lijkt me al helemaal geweldig om met andere bronies te jammen. :)
Anyhoof, everypony who's going: heel veel plezier en ik hoor graag van jullie hoe het is geweest. :)
 
Ik zal hetzelfde zeggen als wat ik bij alle andere posts heb gezegd over muziek:
Het lijkt me een tof idee, zolang je er geen overlast mee maakt. Ik heb zelf geen problemen met muziek, maar er zullen mensen onder ons zitten die liever niet al te veel decibel naar hun hoofd geslingert willen krijgen.
 
[quote1334332117=Comrade]
Ik zal hetzelfde zeggen als wat ik bij alle andere posts heb gezegd over muziek:
Het lijkt me een tof idee, zolang je er geen overlast mee maakt. Ik heb zelf geen problemen met muziek, maar er zullen mensen onder ons zitten die liever niet al te veel decibel naar hun hoofd geslingert willen krijgen.
[/quote1334332117]

we kunnen tussen een bepaalde tijd ff lekker los gaan en gewoon een showtje geven dan kan iedereen die dat wil ff meegenieten en de rest van de dag is het dan rustig (op wat koustisch gepingel na misschien)
 
[quote1334391201=Comrade]
Ik zal hetzelfde zeggen als wat ik bij alle andere posts heb gezegd over muziek:
Het lijkt me een tof idee, zolang je er geen overlast mee maakt. Ik heb zelf geen problemen met muziek, maar er zullen mensen onder ons zitten die liever niet al te veel decibel naar hun hoofd geslingert willen krijgen.
[/quote1334391201]

[quote1334391204=nido]
(voor de duidelijkheid, het is voor achtergrond muziek. het is niet 'meet 5 - bronies in concert')
[/quote1334391204]

Het wordt geen concert en als het meer dan achtergrond muziek wordt, taai ik ook af. ;)
 
Ik denk ook dat de beheerders van die zaal dat niet leuk vinden als we herrie gaan lopen maken. :p

Ik heb van mezelf eigenlijk geen DJ gear. Ik heb hooguit een kontrol s4 mixer maar ik ben niet echt van plan die de hele dag mee te zeulen. Die dingen kosten ook geld. Heb wel gemerkt dat als ik laptops en cintiqs meezeul ik niet kan garanderen dat er niets mee gebeurt, dus dat doe ik dus liever niet meer.

Ik heb wel een aantal cd spelers maar die heb ik in bruikleen en hoe dan ook ga ik niet de hele tijd met die gear in de trein zitten. :)

En nido, je weet wat ik heb qua speakers. Ik heb een set actieve dj monitors, maar die zijn geen 300watt en die zijn ook niet echt bedoeld om als speakers gebruikt te worden. Die zijn meer om mee te producen of om tijdens optredens op de dj gericht te staan i.p.v. het publiek.

Dus ben bang dat ik je niet echt kan helpen met het geluid. :( Ik weet dat ik dat na de 4e meet heb aangeboden, maar dat was van mijn kant een beetje naïef.
 
Back
Top