Meet 24 Tales of Equestria mini-campaign

Steam_Loco

Well-Known Member
Staff member
Orga
Admin
Hallo avontuurponies,

Tijdens Meet 24 zal ik een mini-campaign hosten van het roleplaying avonturenspel Tales of Equestria.

Intro
Voor degenen die er nog nooit van gehoord hebben: het is een versimpelde versie van D&D waarin je de rol van een pony aanneemt en onder leiding van een Dungeon Master (verteller) samen met anderen een avontuur beleeft. Meestal is zo'n avontuur een zoektocht naar iets of iemand waarbij je tegenstanders moet verslaan en puzzels moet oplossen.

Voor de meet heb ik een mini-campaign geschreven in het thema van de meet. Er is ruimte voor 6 spelers en ik probeer de campaign in 2,5 uur te passen. Tijdens deze campaign leren jullie het spel spelen en beleven jullie samen een avontuur. Uiteraard zal het ook voor ervaren roleplayers leuk zijn om mee te doen.

Praktische info
Omdat 2,5 uur eigenlijk heel kort is zal ik de karakters en de stats voorbereiden. Je hoeft dus zelf niets te bedenken.
Er is ruimte voor 6 spelers. Bedenk wel dat je, als je mee wil doen, er 2,5 uur aan vast zit (12:45-15:15).
Ik verwacht dat er wel wat animo voor is en dat betekent helaas ook dat er niet voor iedereen plaats zal zijn. Daarom is het belangrijk je vooraf aan te melden via PM. Als er meer dan 6 aanmeldingen zijn gaat de voorkeur uit naar nieuwe spelers, aangezien we al 2 keer eerder een intro-campaign hebben gedaan.

Aanmelden
Vooraf aanmelden! Stuur me een berichtje en ik zet je op de interesselijst.

Ik zie jullie op Meet 24!

Steam Loco (Rutger)
 
Back
Top