Meet 11 Event: Ruiltafel

TornadoTwist

Well-Known Member
Voor de komende meet gaan Ossie en ik een Ruiltafel organiseren. Dit gaat een uurtje duren. (Tijd wordt bekend gemaakt op de meet zelf.)

Wat is de bedoeling?

Neem je (dubbele)merch mee welke je wilt RUILEN. Verkopen mocht niet volgens de orga. Dit is ook netjes overlegd. Ga aan de tafel zitten en zet je merch neer welke je wilt ruilen. Dit mag ook non-pony merch zijn zoals Pokemon Figures/Kaarten en Yu-gi-oh etc. Vervolgens is het de bedoeling dat andere met je kunnen ruilen. Dus NIET verkopen. Dit is tegen de regels.

LET OP!

Ossie en ik zullen de orga zijn van de tafel. Maar alsnog is het je eigen taak om op je eigen spulletjes te letten. Wij zijn dus niet aansprakelijk voor eventuele diefstal van je merch.

Dus lijkt het je leuk om wat van je merch te ruilen voor andere dingen? Schuif dan gerust aan aan de tafel.

Groetjes van TornadoTwist en Ossie
 
Ik heb nog wel wat comics en artworkboeken die ik kwijt wil, als het goed met jullie is wil ik die ook wel erbij zetten.
 
Tuurlijk ^^ Iedereen mag aanschuiven. Ikzelf neem ook mn Dubbele Pokemon Kids figures mee en andere dubbele pokemon merch.
 
Hmm, misschien kan ik dan eindelijk toch mijn Pokémon en Yu-Gi-Oh kaarten kwijt. Ik probeer ze al heel lang te verkopen maar als ik ze toevallig kan ruilen dan zou dat toppie zijn.
 
Back
Top