Interesse peiling Tails of Equestria Meet 20

Baree

Well-Known Member
Hey lui,

Ik maak hier wel even een thread voor aan. Ik heb ondertussen de meeste uitgaves van Tails of Equestria, de officiele MLP tabletop RPG. Deze: http://riverhorse.eu/product-category/mlptails/.

Ik zit momenteel ook weer even zonder werk en heb dus tijd over, dus wellicht leuk om weer eens een meet op te zoeken. Ik merk wel dat ik er een reden voor moet hebben, en het lijkt mij persoonlijk zeker leuk om eens een one shotje te runnen van Tails of Equestria. En nu de Bestiary uit is kan je ook bijv een Diamond Dog of een Griffon speken.

Dit heeft natuurlijk alleen zin als er ook belangstelling voor is. Misschien dat ik het hoe dan ook gewoon probeer op de dag zelf (kan altijd vrijwilliger zijn natuurlijk). Maar toch, als er mensen zijn die dit leuk lijkt hoor ik het graag.

Hawk? Ben jij nog actief? Ik haal niet de wind uit je zeilen nu toch? :p
 
Dit klinkt zeer interessant eigenlijk. Ik zou best mee willen doen al ben ik heel slecht in RPGs, ik vind het lastig om er "in te komen". Ik heb moeite met het serieus nemen ofzo, zal wel aan mij liggen. Echter ben ik toch best geïnteresseerd.
 
Back
Top