Inschrijflijst fanfic wedstrijd meet #9

Baree

Well-Known Member
Ook om te kijken of er een beetje animo is, hier de inschrijflijst voor de fanfic wedstrijd voor de komende grote meet. Zoals gebruikelijk zijn suggesties en dergelijke ook welkom. Mochten er mensen willen helpen jureren dan hoor ik het ook graag (uiteraard doe je niet mee als je jureert).
 
Ja ik doe weer mee.
Misschien een beter idee om begin van de meet te vertellen wat de opdrachten zijn en pas veel later [4 uur] alles binnen te halen en uitslag te doen even later
 
[quote1363117649=Baree]
Ook om te kijken of er een beetje animo is, hier de inschrijflijst voor de fanfic wedstrijd voor de komende grote meet. Zoals gebruikelijk zijn suggesties en dergelijke ook welkom. Mochten er mensen willen helpen jureren dan hoor ik het ook graag (uiteraard doe je niet mee als je jureert).


[/quote1363117649]

ik zou het best vinden om te jureren, ik review wel vaker eens wat dus het lijkt me wel leuk om wat te lezen :p
 
paar vraagjes aangezien dit de eerste keer is dat ik meedoen, zijn er nog thema's waar je je aan moet houden of is het kies je eigen thema?

dan nog de vraag of het verplicht in het nederlands moet of dat het ook in het engels mag.

en, hoe zit het met NSFW content, in hoe verre mag dat voorkomen in het verhaal, binnen de muren, buiten de muren of helemaal niet.
 
Je krijgt drie prompts, je moet minimaal één van die prompts gebruiken. Zo deden we het tenminste de vorige keer. Misschien dat ik het nu bij één prompt hou, maar wel een vrij brede (waar je veel verschillende kanten mee op kan). Shipping mag, clop niet. Dark is toegestaan, gore liever niet. Cupcake achtige dingen wil ik sowieso niet zien, maar als het iets aan je verhaal toevoegt en het niet te ver gaat kan je het proberen. Het moet niet om de gore gaan, je loopt risico gediskwalificeerd te worden als ik het idee heb dat dit wel zo is. Sowieso is het bij mij al een minnetje, ik ben biased (zeg ik gewoon eerlijk).

Zowel Engels als Nederlands is toegestaan.
 
oooooh leuk ik hou van lezen maar ik doe niet mee is mijn eerste meet dus ik hou het een beetje rustig ik heb al veel moeite met komen (en ik ben vreselijk met resencies ben te hard!)
 
[quote1363878717=Art.pony]
oooooh leuk ik hou van lezen maar ik doe niet mee is mijn eerste meet dus ik hou het een beetje rustig ik heb al veel moeite met komen (en ik ben vreselijk met resencies ben te hard!)
[/quote1363878717]

Te hard mag niet uitmaken, als het maar opbouwend is en de schrijver er beter door kan worden of iets van kan leren.

Sorry dat ik de vraag stel, maar hoe gaat het verder in zijn werk. Je gaat aan een tafeltje zitten en schrijft ter plekke op wat A4tjes een fanfic van x-aantal woorden die vervolgens ingeleverd en gejureerd wordt? Ik houd van schrijven dus het lijkt me zeker leuk!
 
Je krijgt redelijk aan het begin van de dag je prompt met idd wat papier en een potlood of pen. Ergens voor het einde wordt het ingeleverd, dan wordt er een winnaar gekozen. Je kijkt zelf maar hoeveel tijd je wilt spenderen aan schrijven. Er is geen minimum of maximum aantal woorden. Of er een prijsje is hangt af van het aantal deelnemers, de uitslag wordt waarschijnlijk bekend gemaakt voor of na de uitslag van de tekenwedstrijd. Eventueel wordt er één fic voorgelezen.
 
[quote1363975455=Baree]
Je krijgt redelijk aan het begin van de dag je prompt met idd wat papier en een potlood of pen. Ergens voor het einde wordt het ingeleverd, dan wordt er een winnaar gekozen. Je kijkt zelf maar hoeveel tijd je wilt spenderen aan schrijven. Er is geen minimum of maximum aantal woorden. Of er een prijsje is hangt af van het aantal deelnemers, de uitslag wordt waarschijnlijk bekend gemaakt voor of na de uitslag van de tekenwedstrijd. Eventueel wordt er één fic voorgelezen.
[/quote1363975455]
Please geen G1-G3 stuff weer :p
 
Hangt een beetje van dingen af, maar als ik er ben en op tijd ben, wil ik wel meedoen. Al een tijdje niet geschreven en wil toch wel eens wat beter worden.
 
Back
Top