Gevonden voorwerpen Meet 20

frankkienl

Well-Known Member
Staff member
Orga
Hallo bezoekers van meet 20,

Zo, dat was een geslaagde meet!
Ik hoop dat inmiddels iedereen weer is bijgekomen haha.

Zoals de titel van deze thread al zegt, er waren wat gevonden voorwerpen.

Namelijk:
- Een paar zwarte handschoenen
- 2 fluttershy plushies

Ik heb via via gehoord dat de eigenaar de fluttershy plushies misschien niet terug wilde. (Als dit niet zo is, meteen even contact openemen aub!)

Ik vind het toch wel zielig die 2 fluttershy's zonder baasje. Dus als iemand een fluttershy wil adopteren is dat uiteraard welkom!

Dus,
- als je de handschoenen van jou zijn,
- je nog niets kwijt bent,
- of juist gevonden hebt,
- of een fluttershy wilt adopteren,
Reageer op deze forum thread of neem contact op met FrankkieNL van de BroniesNL orga ;-) !

Plaatje
MEqNbxG.jpg
 
Die Fluttershy plushies waren van Steam Loco en heeft er nog genoeg volgens mij. Ik denk dat ze nu op zoek zijn naar nieuwe eigenaren.

EDIT: ik ben trouwens een geprinte en geplastificeerde Pinkie Pie, die ik gekregen op de meet, kwijtgeraakt. Die was in vorm van een hartje, maar volgens mij was dit pas bij het restaurant waar ik gegeten heb met een klein groepje of bij de parkeergarage onder de Pathé. Verder niet zo belangrijk want het is makkelijk opnieuw te printen en zelf te plastificeren. Maar mocht iemand deze nog terug vinden... dan heb ik dat gemeld!

[link=https://i.pinimg.com/736x/9e/4a/94/9e4a94cb575b4008b815e95d78ee41e5--pinky-pie-tattoo-ideas.jpg](Zo'n eentje)[/link]
 
De Fluttershy plushies mogen wat mij betreft vergeven worden aan wie ze wil hebben. Ik heb er nog 7 (even nieuwe bestellen dus...). En anders zijn dit de eerste 2 items voor de volgende veiling. :fsmug:
 
dan wil ik een flutter claimen bij rutger! ik heb er nog niet 1 van die! (flutter best pony btw)

also, heeft iemand na meet 20 nog een potje eigenwaarde gevonden? ik ben de mijne kwijt.
 
De 2 Fluttershy's hebben allebei een nieuwe eigenaar gevonden bij de afgelopen Café meet.

Potje eigenwaarde? Niet gevonden. Zag wel een leeg potje. Heb die weggegooid.
 
Als ik naar de volgende meet kom (is nog erg onzeker atm) dan neem ik nog wel wat Flutterplushies mee.

Eigenwaarde kan ik helaas niet leveren; dat is al heel lang weg...
 
Back
Top