[EVENT] Blindbag Customization @ Meet 22

RatchetGears

Administrator
Admin
Heb je altijd al een eigen pony willen verven? Pinkie Pie knalgeel willen maken? Of wil je gewoon creatief bezig zijn tijdens de meet? Dan is het Blindbag Customization event misschien wat voor jou! Klinkt dit als Deja Vu? Ja want ook tijdens Meet 22 wordt er weer een custom pony event gehouden. Tijdens dit event kan je door ons aangeleverde 3D geprinte pony's verven op de manier dat je wil. Welke dat zijn houden we nog even geheim

Omdat we een BEPERKTE OPLAGE hebben moet je jezelf AANMELDEN voor deze meet. Dit is zodat wij weten hoeveel modelletjes er geprint moeten worden. Geef je tijdig op! Tevens zullen we voor verf en kwasten zorgen, maar als je extra spullen wil meenemen (glitters, stof, o.i.d. wees creatief) mag dit natuurlijk. Dit moedigen wij zelf aan!

Voor dit event vragen wij een kleine vergoeding van 2 euro. Geef bij jouw aanmelding aan welk model jij graag zou willen schilderen, dan zorgen wij dat deze op de meet voor jou klaarstaat.

Dit keer zullen we helaas geen blindbag ponies hebben, dit omdat bij het vorige event deze allemaal zijn weg gegaan.
Als iemand nog blindbag ponies wil doneren dan accepteren we deze graag, deze gebruiken we dan voor de mensen die mee willen doen maar een niet al te groot budget hebben :)
Ik hoop dat jullie er zin in hebben!
 
[quote1527684453=RatchetGears]Tijdens dit event kan je door ons aangeleverde 3D geprinte pony's verven op de manier dat je wil. Welke dat zijn houden we nog even geheim
[/quote1527684453]
[quote1527684453=RatchetGears]Voor dit event vragen wij een kleine vergoeding van 2 euro. Geef bij jouw aanmelding aan welk model jij graag zou willen schilderen, dan zorgen wij dat deze op de meet voor jou klaarstaat.
[/quote1527684453]
Ja oke, wat is het nu?

Ik wil er best weer een doen, maar:
* Tempest heb ik al en zo'n Changeling hoef ik echt niet
* Ik ga slechts een figuurtje zitten schilderen, meer kost me gewoon teveel tijd en ik krijg er ook last in mn hand van
 
had nog een boel oude blindbags en die andere schilderbare ponys ik neem ze wel mee als er paar tussen zitten waarin je geintreseerd bent zijn ze van jouw
 
Back
Top