DJ'en meet 11?

Aragnoth

Well-Known Member
mijn vraag was of dit weer mogelijk is zoals vorige meet, ik kan de muziek verzorgen (ik heb alweer genoeg nieuwe liedjes zins de vorige meet :p), en dan zou ik graag net als bij de vorige meet graag in iedergeval de eerste 2 uurtjes doen, en ik vroeg me af wie er nog meer geïnteresseerd waren voor het DJ'en (en of we natuurlijk weer van Nido's equipment gebruik mogen maken)
 
Lijkt me heel vet! Als de Orga het accepteert doe het dan asjeblieft, want vorige keer maakte het de meet een hoop leuker
 
Ik stel mijn Pioneers ter beschikking, op voorwaarde dat de orga of iemand anders luidsprekers verzorgd. Die ga ik niet meezeulen.

Dit is de set waar het om gaat: 2 cd/usb spelers en een mixer, 2 kanaals:

KbYDZIr.jpg


Ik ben bereid ook DJ lessen aan te bieden van een half uur per stuk, waarna de opbrengst naar de orga voor volgende meets gaat. Nader te bepalen prijs, die trouwens niet al te hoog zal zijn (moet wel toegankelijk blijven).

Ik overleg hierover nog met de orga, maar aangezien ik bereid ben de volledige opbrengst af te staan, denk ik niet dat het een probleem gaat worden. :p
 
is het dan niet leuk als die lessen in een aparte ruimte worden gedaan? want anders hebben we mensen die random herrie lopen te maken :p

het DJ'en in de ''main hall'' is denk ik het beste als het gedaan word door iemand die in iedergeval een idee heeft wat hij doet (ook al is het mss alleen maar plaatjes draaien).
 
[quote1383841706=Aragnoth]
is het dan niet leuk als die lessen in een aparte ruimte worden gedaan? want anders hebben we mensen die random herrie lopen te maken :p

het DJ'en in de ''main hall'' is denk ik het beste als het gedaan word door iemand die in iedergeval een idee heeft wat hij doet (ook al is het mss alleen maar plaatjes draaien).
[/quote1383841706]

Moet ik dit als een belediging opvatten? ;) Verder denk ik dat loungende bronies niet veeleisend zijn als het om kwaliteit van de mixes gaat.

Laat ik het zo zeggen: Anderhalf jaar lang is er 'gedraaid' met Windows Media Player. Niemand klaagde.

Verder sta ik er gewoon bij en zal ik instructies geven. Ik heb 2 headphone outs (een voor mezelf en een voor de 'leerling'), dus als iemand met beatmatchen er erg ver naast zit kan ik zelf ook nog een draai aan een jogwheel geven. ;)
 
[quote1383841773=DissOrder]
[quote1383841706=Aragnoth]
is het dan niet leuk als die lessen in een aparte ruimte worden gedaan? want anders hebben we mensen die random herrie lopen te maken :p

het DJ'en in de ''main hall'' is denk ik het beste als het gedaan word door iemand die in iedergeval een idee heeft wat hij doet (ook al is het mss alleen maar plaatjes draaien).
[/quote1383841706]

Moet ik dit als een belediging opvatten? ;)
[/quote1383841773]

ik had het over de mensen die het dan aan het leren zijn XD
over jou maak ik me geen zorgen, ik weet zeker dat jij verdomt goed weet wat je doet :p
 
Heb ondertussen m'n post aangepast.

Wat voor muziek draai jij? Is misschien een idee om back2back te doen? Ik heb namelijk zelf bijna geen pony muziek. Sinds 2011 ben ik eigenlijk uit de brony muziek gestapt vanwege drama. :p
 
[quote1383843081=DissOrder]
Heb ondertussen m'n post aangepast.

Wat voor muziek draai jij? Is misschien een idee om back2back te doen? Ik heb namelijk zelf bijna geen pony muziek. Sinds 2011 ben ik eigenlijk uit de brony muziek gestapt vanwege drama. :p
[/quote1383843081]


ik ben de andere soort DJ, radio. (en mss komt een duitse collega van me ook) dus meer een show host. dat doe ik nu beina een jaar dus als we over pony muziek praten weet ik wel redelijk wat goed en wat minder is. maar mss kunnen we het ergens op skype bespreken (als of course het DJen van de orga mag), en dan kijken of we om en om kunnen doen of samen iets. we zien wel
 
[quote1383978748=stefanbrony]
btw ik kreeg nog een koekje van iemand die op meet 10.5 stond te draaien wie was dat ook alweer?
[/quote1383978748]

ik was het in iedergeval niet, ik was de knuppel die de muziek op meet 10 regelde
 
[quote1383992516=stefanbrony]
btw ik kreeg nog een koekje van iemand die op meet 10.5 stond te draaien wie was dat ook alweer?
[/quote1383992516]
Ik zei erbij "ooit" :p
 
maar dissorder als een van ons Nido te pakken kan krijgen, kunnen we met zn 3en hopelijk wat regelen

(daarnaast heb ik ook nieuwe muziek om erbij te gooien wat nice zou zijn)
 
Back
Top