Cosplay event Meet 15 (cancelled)

[quote1430327750=TornadoTwist]
Ik zou eerder dan voor een top 3 gaan.
[/quote1430327750]

Hangt behoorlijk af van het aantal deelnemers, maar sure. Dan zal ik nog even moeten nadenken over prijzen, het is toch wel leuk als er iets meer dan een stukje plastic te winnen is.
 
[quote1430331540=Discordian-D]
[quote1430327750=TornadoTwist]
Ik zou eerder dan voor een top 3 gaan.
[/quote1430327750]

Hangt behoorlijk af van het aantal deelnemers, maar sure. Dan zal ik nog even moeten nadenken over prijzen, het is toch wel leuk als er iets meer dan een stukje plastic te winnen is.

[/quote1430331540]
Die van mij hangt anders mooi tussen mijn zwemmedailles en die van diverse wandeltochten.
mlp-tgrin.png
 
[quote1430335891=Discordian-D]
[quote1430254571=Lite-Sparkle]
kunnen we gewoon niet een cosplay voor Discordian maken van papier? :)
[/quote1430254571]

Gewoon papier of doorzichtig papier?
[/quote1430335891]

beide :3
 
Ik kom gewoon verkleed, wedstrijd of niet.....heb nu toch een staart, after all ^^ Won't be my OC though! :(
 
Er hoeft toch niet perse een prijs te zijn, ik zou al blij genoeg zijn met eer. Desnoods een certificaat van "CONGRATZ YOU WON."

Ik zat ook nog te denken: Mensen die cosplayed komen vinden het vast niet erg om mee te doen. Volgens mijn ervaring met grote meets komen er minstens 3 mensen in een cosplay. Het kan er toch ook gewoon standaard bij zitten, dat op het einde gewoon iets is van "wow great job" en is er dus geen aanmelding nodig. :p
 
He mensen, ik ga persoonlijk niet meer een cosplay event organiseren deze meet. Ik heb het erg druk op dit moment met het regelen van alle zaken rondom de meet en persoonlijke stuff zoals werk, dus vandaar. Maar als ik nou veel cosplayers zie, dan komt er volgende meet sowieso weer een cosplay event.
 
[quote1431546193=Discordian-D]
He mensen, ik ga persoonlijk niet meer een cosplay event organiseren deze meet. Ik heb het erg druk op dit moment met het regelen van alle zaken rondom de meet en persoonlijke stuff zoals werk, dus vandaar. Maar als ik nou veel cosplayers zie, dan komt er volgende meet sowieso weer een cosplay event.
[/quote1431546193]

Is goed joh ^^ Anders wordt het inderdaad gewoon een testrun, voor de lol!
 
[quote1431554547=Discordian-D]
Maar als ik nou veel cosplayers zie, dan komt er volgende meet sowieso weer een cosplay event.
[/quote1431554547]
Let's dooooooooooo iiiiiiitttttt!

And good luck with everything else laddy.
 
Ik kom alsnog in cosplay, maar ik kan niet echt kiezen…
- Mrs. Cake (0x NIEUW)
- Queen Chrysalis (1x meet 14)
- Pinkie Pie (5x meet 13, HWcon, cosplayhangout, minimeet, irl)
 
[quote1431691084=PienkiePie]
Ik kom alsnog in cosplay, maar ik kan niet echt kiezen…
- Mrs. Cake (0x NIEUW)
- Queen Chrysalis (1x meet 14)
- Pinkie Pie (5x meet 13, HWcon, cosplayhangout, minimeet, irl)
[/quote1431691084]

Ze klinken allemaal goed, in mijn mening! Kan persoonlijk niet wachten om te zien, welke het wordt ^^

Ik ga zelf als
half Doctor, half Flam, met een klein Discord sikje
.
 
[quote1432210167=PienkiePie]
Ik kom alsnog in cosplay, maar ik kan niet echt kiezen…
- Mrs. Cake (0x NIEUW)
- Queen Chrysalis (1x meet 14)
- Pinkie Pie (5x meet 13, HWcon, cosplayhangout, minimeet, irl)
[/quote1432210167]

ik zeg mrs Cake omdat die nog nieuw is en je die blijkbaar nog niet eerder hebt gedaan. :D

ikzelf ga ook in cosplay. word waarschijnlijk flutterbat, eindelijk kan ik die cosplay eens dragen. yes!
 
Jaa lijkt me echt leuk!
Waar/waarneer is hij?
Het wordt wel mijn eerste meet dus ik maak denk iets kleins
En alle cosplay toch aleen mlp!
 
Back
Top