Bakwedstrijd meet 21 *Update*

annenas

Member
Staff member
Orga
Dames en heren, koeken en peren!

Het is weer zover, een nieuwe grote meet komt eraan! De bakwedstrijd ging de vorige meet helaas niet door, maar op de meet zelf hoorde ik van een paar mensen dat ze wel mee hadden willen doen. Dus vandaar dat ik het deze keer opnieuw probeer!

Voor deze wedstrijd is aanmelden nodig. De aanmeldingen kunnen verstuurd worden naar orga@bronies.nl.

Iedereen die van bakken houdt wordt aangemoedigd om hun beste creaties mee te nemen. Het mag van alles zijn, zolang het maar zoet en lekker is. Taarten, cakes, Applejack’s lange lijst aan appel gerelateerde gerechten, Derpy’s muffins, Pinkie Pie’s cup cakes, letterlijk van alles! Verras ons!

De jury zal bestaan uit drie leden van de orga. Na dat de beoordeling is gedaan op smaak, aankleding en de gehele sensatie zullen de baksels beschikbaar gesteld worden voor gehele consumptie zodat iedereen kan mee genieten van al het baktalent!

Vragen kunnen gesteld worden in deze thread. Hopelijk gaat het deze keer wel door!

Met vrolijke groetjes,

Annenas

Ps: Vergeet niet aan te melden!
Pps: Extra punten voor het verwerken van het thema van de meet!

Update
Er heeft op dit moment welgeteld één persoon zich aangemeld voor de bakwedstrijd. Dit betekend dat deze gewoon doorgaat, maar dat het wat minder grote verrassing wordt wie er gaat winnen. Maar dit kan nog veranderen! Aanmelden kan nog! Vergeet niet, er zal een prijs zijn :D
 
Wat is de aanmeldingsdeadline? Ik moet even afwachten hoe het met werk zit tegen die tijd, mocht de deadline dan al geweest zijn, eh, meer baksels meer vreugd, maar ik weet gewoon niet of ik er actually tijd voor heb.
 
Back
Top